Salonul Auto de la Frankfurt 2015

Brabus 850 6.0 Biturbo Widestar: versiunea tunată a clasicului 4x4 G-Klasse are 850 CP și 1.450 Nm

Publicat Luni, 07.09.2015
de Dragoș Băltățeanu
Comenteaza 3
Brabus 850 6.0 Biturbo Widestar: versiunea tunată a clasicului 4x4 G-Klasse are 850 CP și 1.450 Nm - Poza 1
Brabus 850 6.0 Biturbo Widestar: versiunea tunată a clasicului 4x4 G-Klasse are 850 CP și 1.450 Nm - Poza 2
Brabus 850 6.0 Biturbo Widestar: versiunea tunată a clasicului 4x4 G-Klasse are 850 CP și 1.450 Nm - Poza 3
Brabus 850 6.0 Biturbo Widestar: versiunea tunată a clasicului 4x4 G-Klasse are 850 CP și 1.450 Nm - Poza 4
Brabus 850 6.0 Biturbo Widestar: versiunea tunată a clasicului 4x4 G-Klasse are 850 CP și 1.450 Nm - Poza 5
Brabus 850 6.0 Biturbo Widestar: versiunea tunată a clasicului 4x4 G-Klasse are 850 CP și 1.450 Nm - Poza 6
Brabus 850 6.0 Biturbo Widestar: versiunea tunată a clasicului 4x4 G-Klasse are 850 CP și 1.450 Nm - Poza 7
Brabus 850 6.0 Biturbo Widestar: versiunea tunată a clasicului 4x4 G-Klasse are 850 CP și 1.450 Nm - Poza 8
Brabus 850 6.0 Biturbo Widestar: versiunea tunată a clasicului 4x4 G-Klasse are 850 CP și 1.450 Nm - Poza 9
Brabus 850 6.0 Biturbo Widestar: versiunea tunată a clasicului 4x4 G-Klasse are 850 CP și 1.450 Nm - Poza 10
Brabus 850 6.0 Biturbo Widestar: versiunea tunată a clasicului 4x4 G-Klasse are 850 CP și 1.450 Nm - Poza 11
Brabus 850 6.0 Biturbo Widestar: versiunea tunată a clasicului 4x4 G-Klasse are 850 CP și 1.450 Nm - Poza 12
Brabus 850 6.0 Biturbo Widestar: versiunea tunată a clasicului 4x4 G-Klasse are 850 CP și 1.450 Nm - Poza 13
Brabus 850 6.0 Biturbo Widestar: versiunea tunată a clasicului 4x4 G-Klasse are 850 CP și 1.450 Nm - Poza 14
Brabus 850 6.0 Biturbo Widestar: versiunea tunată a clasicului 4x4 G-Klasse are 850 CP și 1.450 Nm - Poza 15
Brabus 850 6.0 Biturbo Widestar: versiunea tunată a clasicului 4x4 G-Klasse are 850 CP și 1.450 Nm - Poza 16
Brabus aduce la Salonul Auto de la Frankfurt o versiune proprie a off-roader-ului G-Klasse numit 850 6.0 Biturbo Widestar. Clasicul 4x4 a trecut prin tratamentul specific tunerului german și are acum 850 CP furnizați de un motor biturbo V8.

Brabus aduce la Salonul Auto de la Frankfurt o interpretare proprie a clasicului 4x4 Mercedes-Benz G-Klasse. Trecut prin tratamentul tunerului oficial Brabus, modelul G-Klasse a primit un look agresiv prin modificarea spoilerului față și evazarea pasajelor roților. Pe capotă există o proeminentă priză de aer, iar farurile cu xenon încadrează grila radiatorului unde sigla Mercedes a fost înlocuită cu logo-ul Brabus. Jantele folosite au dimensiunea impresionantă de 23 inch și pot fi echipate cu anvelope Continental, Pirelli sau Yokohama, alegerea fiind a clientului.

Luxul specific Brabus este continuat și în interiorul cabinei unde scaunele sunt tapițate cu piele Mastik, iar pielea Alcantara se regăsește pe elementele planșei de bord. Pedalierul este din aluminiu, iar pragurile au inscripții iluminate. Pasagerii din spate sunt răsfățați cu o consolă multimedia, măsuțe pliabile electric, dock pentru încărcarea unui telefon mobil, porturi USB și frigider. De asemenea, un display LCD de 15.6 inch este montat pe plafon.

Urmareste Automarket
Pentru a pune în mișcare acest 4x4, Brabus a apelat la un motor V8 biturbo de 5.9 litri ce furnizează 850 cai putere și nu mai puțin de 1.450 Nm. Brabus a schimbat o serie de elemente mecanice ale motorului pentru a putea livra acest nivel de performanță, pistoanele, cele două turbosuflante, evacuarea din inox și ECU-ul special, toate au fost create special de către Brabus.

Accelerația de la 0 la 100 km/oră se face în doar 4 secunde, iar viteza maximă a fost limitată electronic la 260 km/oră.

Via Worldcarfans


Comentarii (3)

  • Scorpionul_negru
    Cat ma ? 1450 Nm ? Ai de capul meu :))) Asta e un fel de Tsar bomba !
    Ce mai....Brabus e Brabus ! Cel mai tare !
    5 1
  • But why?
    5 0
  • hazard
    si vireaza ca un distrugator naval, 10 kilometri diamentru...
    3 5

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru