Cei de la Bose promit performanţe nemaiîntâlnite din partea noului Panaray, care ar trebui să ofere un nivel de claritate şi precizie net superior oricărui alt sistem audio de fabrică prezentat până acum. Sistemul foloseşte o tehnologie specifică de procesare digitală a semnalului şi face parte din noua gama de tehnologii avansate a companiei Bose, care va forma o linie de sisteme audio în viitorul apropiat.
La începutul anilor '80, Bose a lansat împreună cu Cadillac primul sistem audio premium instalat încă din fabrica producătoare a mărcii auto care era reglat din start pentru habitaclul respectivului vehicul. Din acel moment, industria auto a urmat aceeaşi abordare pentru sistemele audio lansate în anii ce au urmat. Între timp, cei de la Bose s-au concentrat pe noi modele de difuzoare, sisteme avansate de amplificare şi de procesare a semnalului, precum şi tehnologii de estompare a sunetelor ambientale pentru a preveni interferenţele acestora asupra clarităţii asigurate de sistemul audio.Via WCF | Cadillac
Macar la amplificatoare sa fie cel mai bun LS, nu Ivanoff?
Pe de altă parte, mie mi-ar fi ruşine să mă complac în pielea unui Chihuahua care se încumetă să provoace Rottweilerii...Cadillac va întrerupe hegemonia Triadei germane în segmentul premium când mi-oi vedea eu ceafa. Bani aruncaţi pe apa sâmbetei! Bani care ar fi putut ajuta Buick-ul (marca fondatoare de drept a lui GM, în 1908, să nu uităm!) să se distanţeze de ADN-ul lui Opel...Acum n-ar mai fi nimic de sperat de la această politică managerială dureros de obtuză...Doar Hyundai Motor Group şi Renault-Nissan ar avea motive de bucurie.
Bun si acum sa revenim . Intr-un sistem audio, este important atat amplificatorul, cat si boxele folosite. Insa pot sa precizez ca intr-o oarecare masura, conteaza ceva mai mult amplificatorul, atata timp cat boxele sunt decente.Si vorbim de o masina pana la urma, unde exista un handicap la capitolul incinte, deci este nevoie de difuzoare care sa produca SPL foarte mare ca sa ajunga la performantele dorite, lucru mult mai dificil de realizat decat in cazul sistemelor de casa (deaia nici nu o sa se ajunga vreo data la nivelul home audio). Eu cred ca sistemul asta audio cu 17 difuzoare Mark Levinson (arhisuficiente cat sa acopere tot spectrul de frecvente) si amplificator de inalta clasa (M & L, nu este BURMASTER, Bang & Olufsen sau alte pocnitori de pe piata) este peste tot ce poate oferii piata in momentul de fata ( acum sa vedem cu ce vine BOSE ). Oricum in materie de sunet japonezii sunt de nebatut. Ei produc cel mai mult in materie de sunet, si au cele mai complexe companii din lume.Yamaha produce de la instrumente muzicale(unele din cele mai bune), amplificatoare, boxe pana la motociclete,iar Hitachi au produs de la componente electronice, amplificatoare pana la avioane.Si le mai fac si foarte bine pe deasupra.
PS: Acum ca mi-ai demonstrat ca esti varza, afla ca CT6 va fi sedan full size, adica unul care va turui pe jos cu ''cea mai buna limuzina tiganeasca din lume S class'' , aia cu o mie si una de LED-uri la interior de zici c-ai pus niste neoane aftermarket.
Pe langa o coaja de 300 de cai de la BMW rupt in 14, Celica e hypercar.
Culturistule auto ,nu prea le ai cu capitolul auto!
Aferim!
Informatii oficiale care atesta ceea ce zic , baga la cap : scrie CLAR ''full-size luxury sedan'' , si asta fiindca la americani sedanurile sunt in marea majoritate full size, la fel ca si Nissan Maxima, sau noul Hyundai Genesis, Chrysler 300C, Dodge Charger , Dodge Challenger, sau Toyota Avalon, toate sunt full-size, adica concurente cu Seria 7, S class , A8, ETC, intelegi si matale Grecule ? Sa inteleg ca ''pseudonimul'' - ''G'' vine de la Grecu ? Nu Dan Grecu ? :D
http://www.carscoops.com/2014/12/aw-shuck-cadillac-ct6s-styling-will-not.html
http://www.carscoops.com/2015/01/all-new-cadillac-ct6-flagship-debuts-on.html
http://www.carscoops.com/2015/02/cadillac-ct6-to-get-new-v6-engines-with.html
ps: Sinior Lucian Niculaie aka. Lache, tare ma bucur ca esti si ''maria ta'' aici printre noi. Pai ''dumneavoastra'' aveti ochelari de cal, e logic ca nu vedeti, la fel cum nu ganditi. Sa traiti bine !
Toyota Avalon entry-level 3.5-Liter V6 DOHC 268 hp
Dodge Charger entry-level 3.6 V6 292 hp
Hyundai Genesis 3.6 V6 311 CP
Asadar sta mai bine decat concurenta germana la clasa asta . Daca adaug variantele de top ale acestor modele , pai rup in doua un S class sau un Seria 7
Hai sa ne jucam putin cu cifrele amice.
Mai bolnaviorule. Dupa mintea ta bolnava ar iesi ca un Polo Gti este sport, super sport sau muscle car pe langa un Fiesta 1.0 care ce sa vezi sunt tot in aceeasi clasa. Amice, sunt STRICT FULL-SIZE, deci CONCUREAZA, ce nu intelegi ? Sport-nesport sunt DIN aceeasi CLASA , pricepi ?Cand vb de modele DIN ACEEEASI CLASA, comparatia este STRICT CORECTA, intelegi ? Evident ca nu. Un tip care aduce in discutie un M6 care nici macar nu-i full-size, ci un GC/GT, si care nici macar nu are 3 metri intre puntea fata si puntea spate, are 2855mm distanta. Delireaza in continuare.
Hai sa-ti zica tata cat este raportul CP/tona
S class in varianta de top (S65AMG) : 3,5
Seria 7 : 4,1
Hyundai Genesis : 4,1
Nasol , daca un Hyundai se misca la fel precum astea doua care au motoare mai puternice.
Si acum Dodge Charger SRT Hellcat , are un raport de 2,8.
Din 16 comentarii ,7 sunt ale tale. Si continui. E chiar amuzant sa vezi un analfabet cum se chinuie sa scrie niste comentarii.Daca ai utiliza tot efortul asta la munca(probabil ca nu stii ce-i aia) ai fi si tu mai fericit.E laudabil efortul tau de a cauta. Norocul tau este ca s-au inventat "copy-paste" si ai impresia ca ai cultura.De fapt ,tu chiar ai o cultura,dar cultura aia o ai crescuta printer degetele de la picioare.
Nu te mai chinui asa mult.Nu intereseaza pe nimeni sa stie care este numele nostru adevarat.
@Andy, se pare ca ai dreptate in privinta asta. Da intr-adevar E cass long are 3014mm intre puntea fata si puntea spate , deci clasa mare ( full size ) , doar ca modelul acesta activeaza doar pe o singura piata China, si se vand la comanda, asadar nu prea are legatura ''comuna'' cu totate pietele ''emergente'' . E ca si cum ai compara Dacia Logan cu Lada Priora ( ca e tot low-cost ) , doar ca Lada nu ''activeaza'' decat in Rusia si cateva tari mai sarace din jurul ''frontului'' Sovietic. Asadar nu au legaturai stranse una cu alta . Ai zis bine tu, dar......... Bafta !