Înainte să plece de la cârma FCA peste doar câteva luni, acționarii grupului au anunțat recompense financiare consistente pentru Sergio Marchionne.
Întrucât Marchionne a îndeplinit obiectivele trasate de acționari, el va primi bonusuri cumulate în valoare de 48 de milioane de dolari, respectiv 12 milioane de dolari cash și 36 milioane de dolari în acțiuni.
Raportul realizat de FCA arată că Sergio Marchionne a rămas fidel companiei și nu a vândut acțiunile primite, cu excepția celor necesare pentru a-și plăti taxele. Potrivit raportului, CEO-ul FCA și-a îndeplinit obiectivele asumate prin contract, în cadrul planului de business pe perioada 2014-2016.
După aceste bonusuri, Marchionne a ajuns să dețină acțiuni la FCA în valoare de 362 de milioane de dolari.
Via Carscoops
Plus sunt implicati din diferite competitii in care in anii 2000 nici nu visau sa intre.
1) Chrysler era si este in picaj. Rebranduirea unor modele Chrysler cu sigla Fiat nu a ajutat cu nimic, vanzarile tot slabe au ramas.
2) La Alfa a scos un inlocuitor pt 159 si un cross-over, dupa care s-au trezit ca nu se vinde si au oprit sau incetinit productia si au trimis personalul in somaj tehnic.
3) Ferrari oricum sa fie pe profit indiferent cat de slab e managerul pentru ca au profit imens per bucata si pt ca e FERRARI :)
4) Fiat supravietuieste cu cateva modele care de abia se vand, compara cu rivalii in Europa.
Compara FIat Tip cu Skoda Rapid la vanzari.
Compara Alfa Giulia cu Audi A4/Bmw 3/Mercedes C/Jaguar XF la vanzari...iti vine sa plangi.
Vrei manager bun...Carlos Ghosn.
Eu nu vad decat un manager slab care a ingropat Alfa,Lancia, Masserati, nu a facut Fiat puternic si mai si primeste bonus de "performanta".
Ca posesor de Alfa 159 ma declar scarbit de acest om care s-a "pisat" pe marca mea preferata si nu a facut decat sa mareasca decalajul dintre masinile italiene si rivalii europeni.
Orice statistica de vanzari pe ultimii 5 ani iti arata ce masini noi au cumparat europenii si o sa fii surprins ca in top 5 NU SUNT marcile lui "Sergio".
In rest numai bine, salut.
Despre Lancia nu stiu ce zic, pentru ca nu stiu ce planuri au desi au avut cateva modele legendare poate in perioada actuala le este greu sa mai revina, vedem.
Despre restul, eu pot sa spun doar ca Fiat-ul sta foarte bine. Poate nu se vinde la fel de bine ca alti competitori dar acuma sunt ok. Au platit datoria grupului, fara sa vinda nimic in afara, sa vedem perioada urmatoare cum o sa fie. Pentru ca epoca masinilor fie pe benzina fie pe motorina o sa apuna in vreo 20 de ani.
Despre Lancia iti spun eu, este " dead and gone ".
Posibil sa urmeze Alfa peste ceva ani.
Alfa e super ok, insa ca vanzari nu prea conteaza -170.000 in 2017- in conditiile in care rivalii premium vand de mai mult de 10 ori in plus.
Fiat e o mare ciorba incalzita cu 500-le in 'nspe variante.
Maserati nu vinde si tot anunta ca intrerup productia...
Lancia are doar Ypsilon, iar Chrysler doar 300 si Pacifica (probabil cel mai frumos, performant si eco monovolum la ora actuala in lume alaturi de noua Honda Odyssey).
La Dodge au omorat Viper, insa macar au pastrat Charger si Challenger, doua modele iconice.
Ram e brand separat si e al 3-lea model ca vanzari in SUA cu 500.723 bucati, fiind doar in urma F-ului si Silverado-ului (pick-up-urile full-size sunt de mult top 3-ul modelelor de orice fel in SUA).
Ferrari e tot brand separat si sta excelent.
Discutabil daca domnu cu pricina a reusit performanta la FCA. Investitorii si actionarii stiu ei mai bine.
Alfa romeo au scos modele excelente care bat orice BMW ca şi motor şi confort.