Bob Lutz loveşte din nou: "GM, VW şi Hyundai sunt marile puteri ale lumii auto"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Bob Lutz, controversatul şi celebrul ex-preşedinte General Motors, proaspăt revenit în interiorul conglomeratului din Detroit în funcţia de consultant, iese la rampă cu noi declaraţii. Lutz a acordat recent un interviu publicaţiei germane Manager Magazin, în care a vorbit despre relaţia dintre Opel şi General Motors şi despre viitorul industriei auto.
Întrebările jurnaliştilor au atins însă şi un subiect sensibil, cel legat de pincipale branduri auto ale momentului. Declaraţia lui Lutz nu putea fi decât una surprinzătoare. Oficialul a susţinut că, actualmente, există trei mari nume în industrie: General Motors, Grupul Volkswagen şi Grupul Hyundai.
Deşi poate părea surprinzătoare lipsa gigantului Toyota din enumerare, Lutz şi-a motivat simplu alegerile: japonezii au pierdut deja această bătălie.
Declaraţia lui Bob Lutz:
"Cu ceva ani în urmă, experţii susţineau că lupta pentru supremaţie în industria auto se va da doar între Honda, Toyota şi GM. Lucrurile s-au schimbat. Cele mai importante nume ale prezentului sunt General Motors, Volkswagen şi Hyundai.
Toyota este în declin. Japonezii şi-au pierdut imaginea extrem de solidă a fiabilităţii. Maşinile lor nu sunt neapărat frumoase. În plus, ţinuta lor de drum este sub nivelul celor europene şi americane.
Pe de altă parte, GM şi-a îmbunătăţit imaginea, tehnologia şi designul. Mai mult, când vine vorba de împărţirea platformelor, GM a fost întotdeauna competitiv. Credeţi-mă: GM le va face viaţă grea celor de la Volkswagen şi Hyundai."
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Potrivit unor noi informații apărute în presă, conducerea Grupului Volkswagen ia în calcul să renunțe la ideea de a închide câteva dintre fabricile sale din Germania. În prezent, grupul german poartă mai multe negocieri cu sindicatul muncitorilor. (13.12)
-
Asociația Constructorilor Europeni de Automobile va avea un nou președinte începând din 2025. Noul președinte al asociației va fi Ola Kallenius, actualul CEO Mercedes-Benz. (11.12)
-
Partidul Popular European, cea mai mare grupare politică din cadrul Uniunii Europene, dorește să modifice acordul de interzicere a vânzărilor de mașini noi cu motoare termice din 2035. PPE vrea să permită vânzarea de mașini noi cu motoare termice și după 2035. (11.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
In ignoranta lui, Lutz crede ca Volkswagen e vreo saormarie. De aici iti dai seama ca nenea asta e foarte prost si ca manipulator (pardon, consultant), nu doar ca manager...
In alta ordine de idei, incerc sa-mi dau seama cat de praf si pulbere sunt cei 9 care au votat negativ primul comentariu...
Cu toate astea bosii de la Toyota nu au cersit ajutorul statului in timp ce ei aveau in garaje masini de milioane de dolari sau avioane particulare, asa cum avea mr. Lutz.. Oare chiar nu i-a fost rusine cand Obama i-a atras atentia de asta?
Si inca ceva: Ford este pe profit dinaintea voastra. Si daca nu ma insel nu a fost nevoie sa se imprumute la fel de mult ca voi. Dar vedeti voi, pe cei de la Ford i-a dus capul sa faca din marcile lor unele profitabile, nu sa le pastreze sa le consume miliarde de doalari fara sa pese cuiva din conducerea companiei de asta. Iar cand au vandut au avut grija sa nu aiba cineva de suferit (vezi Volvo, Jaguar, Land Rover care o duc bine). Sir Lutz, blestemul SAAB te va urmari multi ani. Dar te iertam, la cum delirezi nu e bine sa iei de oameni bolnavi.