Bob Lutz loveşte din nou: "GM, VW şi Hyundai sunt marile puteri ale lumii auto"

De Bogdan Mirică
Publicat Luni, 03.10.2011
Bob Lutz, fostul preşedinte General Motors, declară că cele trei mari puteri ale lumii auto sunt GM, Volkswagen şi Hyundai. Lutz susţine că Toyota a pierdut deja lupta.

Bob Lutz, controversatul şi celebrul ex-preşedinte General Motors, proaspăt revenit în interiorul conglomeratului din Detroit în funcţia de consultant, iese la rampă cu noi declaraţii. Lutz a acordat recent un interviu publicaţiei germane Manager Magazin, în care a vorbit despre relaţia dintre Opel şi General Motors şi despre viitorul industriei auto.

Întrebările jurnaliştilor au atins însă şi un subiect sensibil, cel legat de pincipale branduri auto ale momentului. Declaraţia lui Lutz nu putea fi decât una surprinzătoare. Oficialul a susţinut că, actualmente, există trei mari nume în industrie: General Motors, Grupul Volkswagen şi Grupul Hyundai.

Deşi poate părea surprinzătoare lipsa gigantului Toyota din enumerare, Lutz şi-a motivat simplu alegerile: japonezii au pierdut deja această bătălie.

Declaraţia lui Bob Lutz:

"Cu ceva ani în urmă, experţii susţineau că lupta pentru supremaţie în industria auto se va da doar între Honda, Toyota şi GM. Lucrurile s-au schimbat.

Cele mai importante nume ale prezentului sunt General Motors, Volkswagen şi Hyundai.

Toyota este în declin. Japonezii şi-au pierdut imaginea extrem de solidă a fiabilităţii. Maşinile lor nu sunt neapărat frumoase. În plus, ţinuta lor de drum este sub nivelul celor europene şi americane.

Pe de altă parte, GM şi-a îmbunătăţit imaginea, tehnologia şi designul. Mai mult, când vine vorba de împărţirea platformelor, GM a fost întotdeauna competitiv. Credeţi-mă: GM le va face viaţă grea celor de la Volkswagen şi Hyundai."

Comentarii (8)

  • Te credem pe cuvant domnule Lutz, trebuie sa mai primiti niste miliarde de la stat si GM va fi de neoprit
    25 18
  • Chiar daca doare, GM este de neoprit si va fi pe primul loc multi ani.
    14 17
  • GM
    GM are multe pacate la activ, dar face niste platforme superioare VW sau Hyundai. Epsilon 2(actuala Insignia si Chevy Malibu) e cam cea mai tare actual. Designul si calitatea au inceput sa creasca cel putin la Opel...Totusi foamea de profit si lacomia actionarilor nu fac casa buna cu ce s-ar putea oferi la clienti! Trist dar adevarat...
    14 7
  • a innebunit lupu
    manipulare clasica
    Dl. Bob Lutz are si el niste interese... trebuie sa-i urce pe unii si sa-i coboare pe altii... sa incerci sa plasezi Toyota sub Hyundai e de-a dreptul penibil d-le Lutz...
    21 13
  • george
    LUTA LOVESTE DIN NOU...SUB CUREA
    Ca orice manipulare de succes, ca sa se valideze in mintea prostimii, are nevoie si de un reper mai solid. In cazul de fata, ca sa nu zica "Hyundai si Chery", a zis "Hyundai si Volkswagen" cu gandul ca Volkswagen e peste tot in lume cum e in America.

    In ignoranta lui, Lutz crede ca Volkswagen e vreo saormarie. De aici iti dai seama ca nenea asta e foarte prost si ca manipulator (pardon, consultant), nu doar ca manager...

    In alta ordine de idei, incerc sa-mi dau seama cat de praf si pulbere sunt cei 9 care au votat negativ primul comentariu...
    11 10
  • autofan
    Bob Lutz
    la 80 de ani e afectat si el saracul de senilitate
    19 7
  • Lutz are dreptate,Hyundai vine foarte tare din urma! Bosorogul stie ce spune,doar e vulpoi batran....
    14 18
  • Nenea asta uita un lucru important: pe Toyota nu a doborat-o criza fianaciara, asa cum a doborat pe GM. Au doborat-o niste recall-uri false (care ghiciti voi cine a facut concurenta neloaia in America de pe urma lor) si un tsunami, adica natura.
    Cu toate astea bosii de la Toyota nu au cersit ajutorul statului in timp ce ei aveau in garaje masini de milioane de dolari sau avioane particulare, asa cum avea mr. Lutz.. Oare chiar nu i-a fost rusine cand Obama i-a atras atentia de asta?
    Si inca ceva: Ford este pe profit dinaintea voastra. Si daca nu ma insel nu a fost nevoie sa se imprumute la fel de mult ca voi. Dar vedeti voi, pe cei de la Ford i-a dus capul sa faca din marcile lor unele profitabile, nu sa le pastreze sa le consume miliarde de doalari fara sa pese cuiva din conducerea companiei de asta. Iar cand au vandut au avut grija sa nu aiba cineva de suferit (vezi Volvo, Jaguar, Land Rover care o duc bine). Sir Lutz, blestemul SAAB te va urmari multi ani. Dar te iertam, la cum delirezi nu e bine sa iei de oameni bolnavi.
    16 9

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru