Cei de la VL Automotive spun că au deja 100 de comenzi pentru modelul Destino, majoritatea clienţilor fiind din Orientul Mijlociu. Primele livrări sunt programate petnru cel de-al treilea sfert al anului curent, dar numai după ce VL Productions va îndeplini propriile standarde de calitate, pe lângă reglementările guvernamentale privind siguranţa şi emisiile de CO2.
Iniţial, compania americană vroia să preia motorul LS9 al lui Corvette ZR1, dar cercetările interne au dus la concluzia că au nevoie de o transmisie automată, aşa că au fost nevoiţi să opteze pentru motorizarea lui Cadillac CTS-V, tot un V8 de 6.2 litri, care livrează 556 CP în loc de 638 CP, echipată cu o transmisie automată cu şase trepte dezvoltată de General Motors.Bob Lutz susţine că oferă o alternativă viabilă clienţilor existenţi ai lui Fisker Karma pentru momentul în care maşinile lor se vor defecta. Alte voci ar spune că Lutz oferă ceea ce mulţi susţineau că-şi doresc, de fapt, de la Fisker – o versiune echipată doar cu motor cu ardere internă a frumosului Karma. Până în prezent, cei de la VL au 20 de caroserii de Karma, obţinute înainte ca Fisker să intre într-un şir lung de probleme. Lutz spune că ia în considerare o legătură strânsă cu furnizorii Fisker, pentru a putea produce în regie proprie următoarele caroserii.
Via Wardsauto
La cat costa una, daca faci si inlocuirea te duci la Ferrari, Lambo, Porsche care oricum sunt mult peste.
Sa stii ca nu toti oamenii sunt incantati de ascutitorile pe care le-ai enumerat tu ca fiind alternative mai bune.
Karma ofera patru locuri,spatiu si comfort superior.
Designul e superb si V8-ul de 556 cp te face sa te simti ca intr-un supercar veritabil.
Nu toata lumea gandeste ca tine.
''Si este peste'' La ce??? La design in niciun caz,Karma arata mult mai bine decat Panarama. Cred ca nici la performante,tinand cont ca are acelasi motor ca CTS-V.