Bob Lutz considera ca Saab si Volvo ar trebui sa fuzioneze
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Bob Lutz, vicepresedintele GM, considera ca Ford si General Motors ar putea scapa de problemele financiare legate de Volvo si Saab prin fuziunea dintre cele doua companii suedeze. Producatorii suedezi de automobile Saab si Volvo sunt in situatii similare din punct de vedere financiar.
Ambele companii suedeze sunt detinute de producatori americani, iar situatia financiara a acestora a fost nefavorabila in ultimii ani. Lutz a confirmat faptul ca GM cauta un cumparator pentru marca Saab, si banuieste ca Ford face acelasi lucru pentru marca Volvo.
Conceptul acestei fuziuni dintre cei doi producatori suedezi nu este nou, mai ales ca Volvo si Saab au luat in considerare aceasta posibilitate inca din anii ’70. Cei doi producatori suedezi au analizat si posibilitatea de a imparti platforme si de a produce in comun anumite modele. Singurul element negativ al acestei fuziuni ar fi problemele financiare prin care trec cele doua companii, care nu s-ar rezolva printr-o fuziune, si au potentialul de a se agrava in mod dezastruos.
Via | MotorAuthority
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Mate Rimac, șeful Bugatti, a declarat într-un interviu că următorul obiectiv pentru Bugatti este acela de a atinge o viteză de 500 km/h. CEO-ul mărcii franceze pune un accent foarte mare pe dezvoltarea unor anvelope noi, care să facă față acestor viteze. (19.11)
-
BYD a anunțat oficial că a atins borna de 10 milioane de mașini electrificate produse la aproape 30 de ani de la înființare și la aproape 20 de ani de la debutul primului său model. Marca chineză este lider al pieței de mașini electrificate la nivel mondial. (19.11)
-
Compania chineză Xiaomi a anunțat că a livrat peste 100.000 de unități ale primului său model electric SU7. Aceștia au anunțat că doresc să ajungă la 130.000 de unități livrate. (18.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Interviu cu Sebastien Loeb, legenda vie din WRC: "Dacia mi-a dat șansa să îmi trăiesc, în continuare, pasiunea"
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Volvo nu renunță la XC90. Va fi produs atâta timp cât va exista cerere
Solutia: Taierea salariilo si plata de prima legata de vanzari si/sau producerea de modele care sunt dorite de public ceea ce e mai dificil.
Concurenta ii elimina pe cei slabi.
La ce masini s-au produs sub bagheta lui Lutz am impresia ca simtul penibilului e cea mai rara calitate in America.
Ce le mai place sa se dea in stamba...
...concurenta ii elimina pe cei slabi, chiar daca au fost adusi in situatia de faliment de niste manageri cretini carora incompetenta le-a fost rasplatita cu avansari, salarii obscene si prime nesimtite...Ceea ce dovedeste ca si actionarii sunt cel putin tot la fel de idioti daca au putut sa tina un Bob Lutz in echipa manageriala a unui constructor care era pana nu demult cel mai puternic din lume...
Chiar si astazi, dupa ce au supt zeci de miliarde de dolari din banul public (adica din impozitele platite de americanul de rand) isi mai pot permite sa fie aroganti. Dupa cum spunea si "Maka", simtul penibilului a devenit pasare rara in America...
Iar tu nu esti departe de el, AndreiRN...Termina odata cu gugumaniile si scuteste-ne de atitudinea asta atotstiutoare si superioara...Chiar nu ai dreptul moral sa te exprimi in felul asta, mai ales dupa ce ai facut si ai spus pana acum.