BMW Z4 tunat, Roadster si Coupe
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Germanii de la AC Schnitzer au relizat un kit special pentru versiunile Roadster si Coupe ale modelului Z4.
Dupa ce au scos versiunile “M” pentru Z4 Coupe si Z4 Roadster, baietii de la BMW au avut parte de o surpriza. Tunerii de la AC Schnitzer au avut o preocupare speciala numita Z4.
Tunerii germani au prezentat ultimele lor interpretari pe tema Z4, AC Schnitzer ACS4 Roadster si AC Schnitzer ACS4 Coupe. Redesenarea a avut loc de la componentele suspensiilor si versiunile de cauciucuri pana la crearea unei aerodinamici speciale si la un design interior exclusivist.
Designul aerodinamic a fost realizat dupa principiul compatibilitatii reciproce intre ACS4 Coupe si ACS4 Roadster cu versiunile “M” pentru aceste modele. Pentru a oferi o dinamica superioara condusului modelelor Roadster si Coupe, AC Schnitzer a modificat raportul axei posterioare, asigurand o imbunatire consinderabila a acceleratiei.
Caroseria realizata complet din otel special cromat creeaza o vibratie sonora mai puternica atunci cand masina se afla in mers. Schimbarile substantiale ale acceleratiei au determinat o imbunatire a sistemului de franare din partea frontala. Cei de la Schnitzer au folosit suspensii sportive, de curse, atat pentru Coupe cat si pentru Roadster. Kit-ul extern a urmarit conceptul caracteristic sportivelor. Spoilerele frontale sunt din carbon si au suporturi din aluminiu cromat. Impreuna cu grila frontala cromata, aceste elemente dau modelelor o infatisare retro si asigura o aspiratie superioara a aerului, ceea ce ridica performantele motorului de 3.2 litri.
AutoMarket va ofera o galerie foto (alb-negru) cu AC Schnitzer ACS4 Roadster si AC Schnitzer ACS4 Coupe.
Tunerii germani au prezentat ultimele lor interpretari pe tema Z4, AC Schnitzer ACS4 Roadster si AC Schnitzer ACS4 Coupe. Redesenarea a avut loc de la componentele suspensiilor si versiunile de cauciucuri pana la crearea unei aerodinamici speciale si la un design interior exclusivist.
Designul aerodinamic a fost realizat dupa principiul compatibilitatii reciproce intre ACS4 Coupe si ACS4 Roadster cu versiunile “M” pentru aceste modele. Pentru a oferi o dinamica superioara condusului modelelor Roadster si Coupe, AC Schnitzer a modificat raportul axei posterioare, asigurand o imbunatire consinderabila a acceleratiei.
Caroseria realizata complet din otel special cromat creeaza o vibratie sonora mai puternica atunci cand masina se afla in mers. Schimbarile substantiale ale acceleratiei au determinat o imbunatire a sistemului de franare din partea frontala. Cei de la Schnitzer au folosit suspensii sportive, de curse, atat pentru Coupe cat si pentru Roadster. Kit-ul extern a urmarit conceptul caracteristic sportivelor. Spoilerele frontale sunt din carbon si au suporturi din aluminiu cromat. Impreuna cu grila frontala cromata, aceste elemente dau modelelor o infatisare retro si asigura o aspiratie superioara a aerului, ceea ce ridica performantele motorului de 3.2 litri.
AutoMarket va ofera o galerie foto (alb-negru) cu AC Schnitzer ACS4 Roadster si AC Schnitzer ACS4 Coupe.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Tuning
-
Germanii de la Manhart au dezvoltat un nou pachet de tuning pentru BMW XM. Denumit MHXM 900 II, acesta crește puterea SUV-ului din Munchen la 900 de cai putere și 1.200 Nm cuplu. (14.12)
-
Compania britanică TWR a prezentat un restomod bazat pe vechiul Jaguar XJ-S. Noul model primește un motor V12 de 650 de cai putere, iar producția este limitată la doar 88 de exemplare. (22.11)
-
Germanii de la Brabus au dezvăluit două modele tunate noi, bazate pe Porsche 911 Turbo S Cabriolet și Range Rover. Noile mașini primesc o vopsea care este garantată să fure privirile. (17.11)
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Ford schimbă șeful calității, după un an plin de rechemări în service
- Toyota a lansat primul monovolum PHEV din Japonia
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Producătorii europeni cresc prețurile mașinilor pe benzină pentru a face electricele mai atractive
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (1)