Constructorul german a prezentat oficial noul model X7 Facelift. Așa cum am observat în imaginea care a fost scăpată pe internet în urmă cu puțin timp, noul facelift confirmă un design nou pentru BMW, cu farurile separate în două module. Acestea sunt elementele principale prin care noul BMW X7 Facelift se distinge față de vechiul model, prezentat în 2018.
DESIGN NOU CU FARURI SEPARATE
Astfel, farurile din partea superioară servesc funcțiilor de lumini de zi LED și celor pentru semnalizare. Luminile principale, adică faza scurtă și cea lungă, precum și luminile de ceață, sunt cele amplasate direct sub luminile de zi. Și aceste lumini dispun de tehnologie LED Matrix în dotarea standard. De asemenea, pe lângă noul design al farurilor, BMW introduce și o grilă nouă, cu iluminare discretă, numită Iconic Glow.
Și în partea din spate avem stopuri noi, alcătuite din benzi foarte subțiri și sculptate special pentru a oferi un aspect tri-dimensional. Noul BMW X7 facelift este echipat, în dotarea standard, cu jante de 20 de inch. Clienții vor putea alege jante de dimensiuni de până la 23 de inch.
TREI MOTORIZĂRI ELECTRIFICATE
La momentul lansării, noul X7 facelift este oferit cu trei versiuni de motorizare. Toate agregatele dispun de un sistem microhibrid de 48 de volți și sunt cuplate la cutia de viteze Steptronic Sport în 8 trepte. Pentru început, avem versiunea xDrive40i, cu un motor pe benzină de 3.0 litri în 6 cilindri, twin-turbo, care dezvoltă 380 de cai putere și un cuplu de 540 Nm.
Motorul electric oferă un bonus de 12 cai putere și un cuplu de 200 Nm, iar sprintul de la 0 la 100 km/h este gata în 5.8 secunde. Viteza maximă este limitată electronic la 250 km/h.Versiunea cu motor diesel, xDrive40d, dispune de un propulsor de 3.0 litri, cu 6 cilindri, twin-turbo, care dezvoltă 352 de cai putere și un cuplu de 720 Nm. Accelerația de la 0 la 100 km/h este realizată în 6.1 secunde, iar acesta poate atinge o viteză maximă de 243 km/h.
La final avem și o versiune de performanță M, numită M60i xDrive. Cel mai puternic model are sub capotă un motor V8 de 4.4 litri, twin-turbo, care dezvoltă 530 de cai putere și un cuplu de 750 Nm. Acest model accelerează de la 0 la 100 km/h în 4.7 secunde, iar viteza maximă este de 250 km/h, limitată electronic.
NOUL ECRAN BMW CURVED DISPLAY
Și la interior putem observa schimbări importante. Noul X7 facelift beneficiază de interfața grafică BMW Operating System 8, alături de o nouă generație a sistemului BMW iDrive. În locul unui afișaj tradițional, avem un ecran curbat către șofer, numit BMW Curved Display. Astfel, avem un instrumentar digital de 12.3 inch, iar zona unde ar fi ecranul central are o diagonală generoasă de 14.9 inch.
Pe lângă asta avem și finisaje din lemn noi, precum și guri de aerisire mai subțiri și iluminare ambientală. Ca dotări standard, noul X7 Facelift este echipat cu scaune față încălzite, îmbrăcate în piele Merino, disponibilă în 4 culori.
Clienții din afara Europei vor primi scaune îmbrăcate în materialul ecologic Sensafin, de asemenea cu 4 opțiuni pentru culori.Noul X7 facelift dispune de 3 rânduri de scaune, care pot acomoda 7 persoane. Cu scaunele rabatate, portbagajul are o capacitate de până la 2120 de litri. Cei care optează pentru pachetul Comfort vor beneficia de scaune încălzite pentru pasagerii din spate și de un volan încălzit. Nu în ultimul rând, noul X7 Facelift este dotat și cu un plafon panoramic. Opțional, poate fi comandat și plafonul Sky Lounge cu iluminare LED atmosferică.
Alte dotări oferite standard sunt: suspensie pneumatică adaptivă, amortizoare controlate electronic, asistent parcare și parcare automată, avertizare coliziune din față, navigație activă, monitorizarea traseului, recunoașterea culorii semaforului și un asistent pentru manevrarea unei remorci. Opțional, mai există și direcție activă integrală și sistemul Executive Drive Pro pentru stabilizarea ruliului în viraje.
Noul BMW X7 facelift va debuta pe piață în august, iar modelul va fi asamblat la uzina din Spartanburg, Statele Unite.
via BMW
Și normal, o tonă de ecrane de parcă stai la cinema.
Apoi iar ecologie care se traduce prin "stai pe plastic", dar i-am dat un nume mai interesant să nu te simți că ultimul lache.
Nu e nici rau dar cel putin deocamdata e mai frumos modelul fara facelift.
Da fratilor, a ajuns BMW sa copierze asiaticii cu artificiile si caraghioslacurile lor de design. Nimeni n-ar mai trebui sa se mire nimic pe lumea asta intoarsa cu susul in jos.
Sper, sper, pentru numele lui Dumnezeu ca Mercedes, reperul absolut dpmdv in ce priveste frumusetea de design si bunul-gust, sper sa nu vad intr-o buna zi ca le da prin cap sa scoata un C Klasse cu lumini pe 2 nivele sau alte uratenii copiate de la alde hyundai, toyota si alti ametiti care au impresia ca stiu desena masini. Sau ca au o idee chiar vaga despre ceea ce noi, ceilalti, numim "frumos". De cate ori ma gandesc la Hyundai imi vine in fata ochilor noul Tucson, care e hidos. Desi, recunosc ca Ioniq 5 e foarte frumos. Pe cred ca nu ei l-au desenat :))
In rest, ne place sa vedem "motoare electrificate" Diesel. :) Bravo!
La muncă conducerea un Megane diesel, ultimul model.
Al meu este un Seat Leon, benzină, modelul de înaintea asimilării platformelor, adică una dintre cele mai frumoase mașini desenate până acum. Tu?
X7 a fost criticat mult la lansare, acum câțiva ani, dar Bmw a stiut ce face, vânzările au confirmat asta, este un model foarte confortabil, există piață pentru așa ceva .