BMW nu stă pe gânduri atunci când vine vorba despre extinderea gamei. Abia lansată, noua generaţie X5 are parte deja de noi motorizări. Cu ocazia Salonului Auto de la Frankfurt, BMW va introduce şi vârful de gamă diesel al SUV-ului său.
Este vorba despre versiunea X5 M50d, propulsată de popularul diesel tri-turbo. Unitatea are şase cilindri în linie şi o capacitate de 3.0 litri, fiind capabilă să livreze 380 de cai putere şi un cuplu motor extrem de generos, de 740 Nm.
Resursele sunt aşternute pe şosea cu ajutorul unei transmii automate cu opt rapoarte şi prin intermediul sistemului de tracţiune integrală xDrive. Ansamblul motor garantează astfel o acceleraţie de la 0 la 100 de km/h în 5.3 secunde, cu 0.1 secunde mai rapid decât vechea generaţie.Şi consumul a fost îmbunătăţit, fiind acum cu 10% mai mic la cei 6.7 litri/100 de km. CO2 scad şi ele la doar 177 g/km. Nu lipsesc garda la sol ceva mai redusă, şasiul sport, sistemele electronice de asistenţă, un sistem de frânare îmbunătăţit, un pachet aerodinamic nou, jante de 19 inch furnizate de divizia M şi un interior personalizat.
Emisiile dBMW X5 inclus în programul Individual
Tot la Frankfurt, BMW introduce şi programul de personalizare Individual pentru X5. SUV-ul va putea fi accesorizat cu nuanţe de caroserie unice (Ruby Black Metallic şi Pyrite Brown Metallic), noi seturi de jante, precum şi materiale superioare pentru interior. Noua gamă Individual va fi disponibilă începând cu luna decembrie în Europa.
via BMW
Este interesat strict de "Ansamblul motor garantează astfel o acceleraţie de la 0 la 100 de km/h în 5.3 secunde, cu 0.1 secunde mai rapid decât vechea generaţie."
Desi studii recente arata ca fiabilitatea masinilor germane lasa de dorit, vanzarile lor cresc. Ceea ce indica foarte clar ca lumea nu mai e interesata ca masina sa tina cat mai mult, ci sa "zboare" cat mai repede.
Cat despre masini italiene, cine are bani nici nu se uita la BMW, se duce direct la Ferarri sau Lamborghini sa-si ia o "jucarica".
Atat timp cat iti iei masina ca sa scoti suta in 5 secunde, trebuie sa fii constient ca motorul se uzeaza prematur si pica. De asta Audi si BMW umplu service-urile cu problemele lor la motoare si japonezele mai putin. Pentru ca pensionarii care-si iau Toyota, Mazda, Honda, nu si le iau ca sa se dea smecheri si nici nu prea se grabesc ca tinereii de 20 de ani care au asa de multa treaba incat trebuie sa-si ia Audi sau BMW ca sa ajunga foarte repede in club si sa agate cate o papusica-parasuta.
Deci sa lasam prejudecatile, cum spui tu si sa deschidem ochii la realitate.
Frustati sunt fraierii care nu stiu pentru ce este facuta o masina.
Nu cred ca sunt multi cei ce aleg japoneze si vor oftica vreodata cand vor vedea urme de cauciuc lat de BMW pe asfalt, pentru ca in loc sa dea 20.000-25.000 pe o Toyota noua ar putea oricand sa ia un BMW sh, dar nu cred ca ii reprezinta.
:)