Salonul Auto de la Frankfurt 2013

BMW X5 M50d se lansează la Frankfurt alături de programul de personalizare Individual

Publicat Vineri, 30.08.2013
de Bogdan Mirică
Comenteaza 13
BMW X5 M50d se lansează la Frankfurt alături de programul de personalizare Individual - Poza 1
BMW X5 M50d se lansează la Frankfurt alături de programul de personalizare Individual - Poza 2
BMW X5 M50d se lansează la Frankfurt alături de programul de personalizare Individual - Poza 3
BMW X5 M50d se lansează la Frankfurt alături de programul de personalizare Individual - Poza 4
BMW X5 M50d se lansează la Frankfurt alături de programul de personalizare Individual - Poza 5
BMW X5 M50d se lansează la Frankfurt alături de programul de personalizare Individual - Poza 6
BMW X5 M50d se lansează la Frankfurt alături de programul de personalizare Individual - Poza 7
BMW X5 M50d se lansează la Frankfurt alături de programul de personalizare Individual - Poza 8
BMW X5 M50d se lansează la Frankfurt alături de programul de personalizare Individual - Poza 9
BMW X5 M50d se lansează la Frankfurt alături de programul de personalizare Individual - Poza 10
BMW X5 M50d se lansează la Frankfurt alături de programul de personalizare Individual - Poza 11
BMW X5 M50d se lansează la Frankfurt alături de programul de personalizare Individual - Poza 12
BMW X5 M50d se lansează la Frankfurt alături de programul de personalizare Individual - Poza 13
BMW X5 M50d se lansează la Frankfurt alături de programul de personalizare Individual - Poza 14
BMW X5 M50d se lansează la Frankfurt alături de programul de personalizare Individual - Poza 15
BMW X5 M50d se lansează la Frankfurt alături de programul de personalizare Individual - Poza 16
BMW X5 M50d se lansează la Frankfurt alături de programul de personalizare Individual - Poza 17
BMW X5 M50d se lansează la Frankfurt alături de programul de personalizare Individual - Poza 18
BMW X5 M50d se lansează la Frankfurt alături de programul de personalizare Individual - Poza 19
BMW X5 M50d se lansează la Frankfurt alături de programul de personalizare Individual - Poza 20
BMW X5 M50d se lansează la Frankfurt alături de programul de personalizare Individual - Poza 21
BMW X5 M50d se lansează la Frankfurt alături de programul de personalizare Individual - Poza 22
BMW X5 M50d se lansează la Frankfurt alături de programul de personalizare Individual - Poza 23
BMW X5 M50d se lansează la Frankfurt alături de programul de personalizare Individual - Poza 24
BMW X5 M50d se lansează la Frankfurt alături de programul de personalizare Individual - Poza 25
BMW X5 M50d se lansează la Frankfurt alături de programul de personalizare Individual - Poza 26
BMW X5 M50d se lansează la Frankfurt alături de programul de personalizare Individual - Poza 27
BMW X5 M50d se lansează la Frankfurt alături de programul de personalizare Individual - Poza 28
BMW X5 M50d se lansează la Frankfurt alături de programul de personalizare Individual - Poza 29
BMW X5 M50d se lansează la Frankfurt alături de programul de personalizare Individual - Poza 30
BMW X5 M50d se lansează la Frankfurt alături de programul de personalizare Individual - Poza 31
BMW X5 M50d se lansează la Frankfurt alături de programul de personalizare Individual - Poza 32
BMW X5 M50d se lansează la Frankfurt alături de programul de personalizare Individual - Poza 33
BMW X5 M50d se lansează la Frankfurt alături de programul de personalizare Individual - Poza 34
BMW X5 M50d se lansează la Frankfurt alături de programul de personalizare Individual - Poza 35
BMW X5 M50d se lansează la Frankfurt alături de programul de personalizare Individual - Poza 36
BMW X5 M50d se lansează la Frankfurt alături de programul de personalizare Individual - Poza 37
BMW X5 M50d se lansează la Frankfurt alături de programul de personalizare Individual - Poza 38
BMW X5 M50d se lansează la Frankfurt alături de programul de personalizare Individual - Poza 39
BMW X5 M50d se lansează la Frankfurt alături de programul de personalizare Individual - Poza 40
BMW X5 M50d se lansează la Frankfurt alături de programul de personalizare Individual - Poza 41
BMW lansează la Frankfurt o nouă versiune a celui mai mare SUV al său: X5 M50d. Tot la salonul german va fi introdusă şi linia de personalizare Individual pentru X5.

BMW nu stă pe gânduri atunci când vine vorba despre extinderea gamei. Abia lansată, noua generaţie X5 are parte deja de noi motorizări. Cu ocazia Salonului Auto de la Frankfurt, BMW va introduce şi vârful de gamă diesel al SUV-ului său.

Este vorba despre versiunea X5 M50d, propulsată de popularul diesel tri-turbo. Unitatea are şase cilindri în linie şi o capacitate de 3.0 litri, fiind capabilă să livreze 380 de cai putere şi un cuplu motor extrem de generos, de 740 Nm.

Esential 380 de cai putere oferă noul BMW X5 M50d.
6.7 litri/100 de km este consumul mediu al noului X5 M50d.
5.3 secunde îi vor fi necesare noului X5 M50d pentru a ajunge la 100 km/h.
Resursele sunt aşternute pe şosea cu ajutorul unei transmii automate cu opt rapoarte şi prin intermediul sistemului de tracţiune integrală xDrive. Ansamblul motor garantează astfel o acceleraţie de la 0 la 100 de km/h în 5.3 secunde, cu 0.1 secunde mai rapid decât vechea generaţie.

Şi consumul a fost îmbunătăţit, fiind acum cu 10% mai mic la cei 6.7 litri/100 de km.

Emisiile d CO2 scad şi ele la doar 177 g/km. Nu lipsesc garda la sol ceva mai redusă, şasiul sport, sistemele electronice de asistenţă, un sistem de frânare îmbunătăţit, un pachet aerodinamic nou, jante de 19 inch furnizate de divizia M şi un interior personalizat.

BMW X5 inclus în programul Individual

Tot la Frankfurt, BMW introduce şi programul de personalizare Individual pentru X5. SUV-ul va putea fi accesorizat cu nuanţe de caroserie unice (Ruby Black Metallic şi Pyrite Brown Metallic), noi seturi de jante, precum şi materiale superioare pentru interior. Noua gamă Individual va fi disponibilă începând cu luna decembrie în Europa.

via BMW


Comentarii (13)

  • Eu ma intreb care e ordinea defectarii celor 3 turbine :) Dupa iesirea din garantie, bineinteles :)
    23 16
  • Eu nu prea inteleg "individual"-ul asta, suna ca un fel de discriminare
    5 14
  • Dacia Plant
    Mi se pare mie sau deja suv-urile isi pierd farmecul. Aduc mai mult a monovolum. Nu mai arata a SUV-uri mari care te facea sa te simti bine si cand le vedeai. Vedeti exemplu acest model, comparativ cu prima sau a 2-a generatie de X5 sau Mercedes ML, chiar si GL. Daca o sa se prosteasca si cu noul Q7 si il vor face in acelasi stil, cred ca vom avea un deceniu de suv-uri urate.
    3 2
  • @ Andi
    Cine isi ia BMW, nu e interesat de garantie, fiabilitate sau ce turbina pica chiar si in garantie.
    Este interesat strict de "Ansamblul motor garantează astfel o acceleraţie de la 0 la 100 de km/h în 5.3 secunde, cu 0.1 secunde mai rapid decât vechea generaţie."
    Desi studii recente arata ca fiabilitatea masinilor germane lasa de dorit, vanzarile lor cresc. Ceea ce indica foarte clar ca lumea nu mai e interesata ca masina sa tina cat mai mult, ci sa "zboare" cat mai repede.
    8 10
  • @@Andi
    Fiabilitatea masinilor germane este peste cea a marcilor italienesti sau frantuzesti, nu si peste cea a japonezelor adevarat, dar Bmw de exemplu nu sta chiar atat de rau la fiabilitate, exista marci care stau mult mai prost si care nu sunt ieftine nici la achizitie nici la intretinere.
    11 5
  • @@@Andi
    Ai perfecta dreptate, insa ideea este ca cine isi ia o masina gen BMW nu si-o ia pentru ca e fiabila, ci pentru viteza si gadgeturi.
    Cat despre masini italiene, cine are bani nici nu se uita la BMW, se duce direct la Ferarri sau Lamborghini sa-si ia o "jucarica".
    Atat timp cat iti iei masina ca sa scoti suta in 5 secunde, trebuie sa fii constient ca motorul se uzeaza prematur si pica. De asta Audi si BMW umplu service-urile cu problemele lor la motoare si japonezele mai putin. Pentru ca pensionarii care-si iau Toyota, Mazda, Honda, nu si le iau ca sa se dea smecheri si nici nu prea se grabesc ca tinereii de 20 de ani care au asa de multa treaba incat trebuie sa-si ia Audi sau BMW ca sa ajunga foarte repede in club si sa agate cate o papusica-parasuta.
    9 10
  • @@Andi
    La ultimul comentariu ai cam dat cu bata-n balta,daca incepi cu "bravo celor care-si cumpara Toyota si huo altora care-si cumpara marci nemtesti"...in primul rand n-am comparat Bmw cu Ferrari si Lamborghini, daca zici tu ca sunt concurente, mai ales la pret, asa o fi, apoi eu unul sunt plictisit de subiectul fiabilitatii si a service-urilor, sunt si multe Honda prin Romania sa le vezi prin service, come on, zau asa, cum prin Asia sunt mai multe marci locale asa si-n Europa predomina marcile europene, la cele "smechere" sunt cele nemtesti, nu inteleg ce-i asa greu de inteles, e o chestie de probabilitate matematica pana la urma, frustrarile si prejudecatile legate de unele marci chiar nu-si au rostul, sunt doar prejudecati.
    8 4
  • @@@Andi
    Se pare ca nu ai inteles: nu am facut afirmatii de gen bravo celor ce iau Toyota si hua celor cu nemtesti, dar tu intelegi ce vrei. Fiecare isi ia ce i se potriveste si ce-l satisface. E foarte simplu. Cred ca francezii vand mai bine decat germanii, desi stau mai prost la fiabilitate. Iar daca nu pot eu compara un Ferarri sau Lamborghini cu un BMW, tu de ce compari o masina premium germana cu un Renault, Citroen sau Peugeot ?
    Deci sa lasam prejudecatile, cum spui tu si sa deschidem ochii la realitate.
    Frustati sunt fraierii care nu stiu pentru ce este facuta o masina.
    Nu cred ca sunt multi cei ce aleg japoneze si vor oftica vreodata cand vor vedea urme de cauciuc lat de BMW pe asfalt, pentru ca in loc sa dea 20.000-25.000 pe o Toyota noua ar putea oricand sa ia un BMW sh, dar nu cred ca ii reprezinta.
    5 4
  • andi cand o sa ai bani sa masina asta atunci sa pui intrebari de genu asta pana atunci soricelule fereste te de uliu ca te mananca
    0 0
  • Pai noi ne gandim si la turbine, ca doar unde o sa mearga X5-urile dupa cativa ani de utilizare? :) Noi cum apare o masina noua o si asteptam pe piata SH! :) Avem in sange mentalitatea asta!

    :)
    10 0
  • Nu sunt multi romani care sa-si permita chiar si la sh acest model sau modelele ce au acest motor, de noi sunt aproape 100 de mii, deci dupa cativa ani nu va fi chiar ieftin oricum:).
    4 2
  • @@dan_grc
    Adica Robert, adica @mafia, esti un terminat, du-te si fa o tura cu pajero tau neruginit si nou nout, raspunzi la comentarii care nu exista schizofrenicule.
    6 3
  • De unde pe voi asa multa critica pe noile modele ML si X5 nu stiu,ce era mai frumos la generatiile anterioare?prima generatie de X5 patratos dar EXTRAORDINAR la timpul lui,MIE IMI PLAC NOILE GENERATII,au tehnologie cat cuprinde,calitate,confort,ergonomie.Ce vreti voi DESIGN? Astea ce au? Care Suv-uri va plac? Japonezele hidoase,mie unul nu imi plac.Astept Cajun si Q7 sper sa aduca lucruri inovatoare.Pentru mine Q7 a fost ceva WOW la aparitie,acum mi-as dori foarte mult sa fie la fel.
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru