BMW X3 va consuma mai putin
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
BMW incearca sa revitalizeze vanzarile micului SUV X3 prin introducerea unei noi versiuni de motorizare. Este vorba de un nou motor diesel de 2.0 litri care il va inlocui pe cel actual si care va oferi mai multa putere si un consum de combustibil considerabil mai mic.
In urma testului european de consum si emisii, X3 2.0d a inghitit 6.5 litri/100km, cu 10% mai putin decat versiunea actuala, in timp ce nivelul cantitatii de CO2 a inregistrat o valoare de 172g/km. Noul propulsor diesel dezvolta cu 27 de cai mai mult decat versiunea anterioara, intregul bagaj de putere fiind de 177 de cai. Si cuplul motor a suferit o crestere cu 20Nm intreaga sa valoare ridicandu-se acum la 350Nm.
Pentru gama 2008 a modelului, BMW a imbunatatit consumul si pentru variantele pe benzina X3 3.0si, care inghite acum 9.5 litri/100km, si X3 2.5si, care are nevoie de 9.3 litri pentru 100km. Noua gama de modele va dispune si de o noua cutie automata cu sase rapoarte, de noi modificari interioare si de o echipare standard mai bogata.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
keep it that way