BMW X2 se apropie de debutul comercial, iar constructorul german a pregătit o campanie specială de promovare. Noul SUV se adresează publicului tânăr și pasionat de digital, iar pentru promovare, nemții au lansat proiectul BMW X2 Holo Experience.
Dezvoltat cu ajutorul celor de la Microsoft, BMW X2 Holo Experience are la bază o aplicație specială și ochelarii de realitate augmentată HoloLens. Cu ajutorul acestui pachet, BMW te invită să faci cunoștință cu noul SUV X2. Te poți juca cu nuanțele caroseriei, poți alege jante diferite și poți explora interiorul lui X2 într-un mod interactiv.
"BMW X2 Holo Experience demonstrează modul în care companiile îşi pot aduce produsele la viaţă prin combinarea lumii fizice şi a celei digitale într-un mod cu totul nou", a explicat Michael Zawrel, product manager executiv pentru realitate mixtă & HoloLens Germania.
Proiectul BMW X2 Holo Experience reprezintă o premieră absolută în regiune și este disponibil la nivel național la o serie de dealeri BMW.
Clienții din România vor putea interacționa cu holograma noului X2 în perioada 20 ianuarie - 4 februarie.În același timp, BMW a prezentat și Virtual Product Presentation, un configurator complet pentru produsele brandului. Aplicația este disponibilă deja la toți dealerii din rețeaua din România. Clienții se pot "juca" cu dotările opționale din gamă și pot vizualiza în detaliu modificările aduse de selectarea fiecărui element.
Este posibilă o perspectivă la 360 de grade atât la exterior, cât și la interior. De asemenea, clienții vor putea deschide ușile, portbagajul, trapa, cotiera, torpedoul și vor putea rabata și bancheta din spate.
Comentarii (0)