Esential
7.4 | secunde îîi sunt necesare noului BMW X1 sDrive20i să accelereze de la 0 la 100 de km/h. |
270 | de Nm oferă versiunea mai cuminte a motorului Twin Power Turbo de 2.0 litri. |
7.4 | secunde îîi sunt necesare noului BMW X1 sDrive20i să accelereze de la 0 la 100 de km/h. |
270 | de Nm oferă versiunea mai cuminte a motorului Twin Power Turbo de 2.0 litri. |
Odată cu introducerea noului X1 sDrive20d Efficient Dynamics, BMW se pregăteşte să extindă versiunile crossover-ului său compact. Potrivit oficialilor BMW, propulsorul TwinPower Turbo de 2.0 litri va fi din nou utilizat pe X1, de această dată cu o putere ceva mai mică.
Derivatul mai cuminte al propulsorului turbo se va regăsi sub indicativul xDrive20i în gama lui X1, urmând să fie comercializat însă şi cu tracţiune spate pe versiunea sDrive20i.
Unitatea a fost modificată pentru a dezvolta doar 184 de cai putere, resurse disponibile între 5000 şi 6250 de rotaţii. Cuplul motor păstrează şi el o valoare generoasă, de 270 de Nm, livrată uniform, pe o plajă de turaţii la fel de generoasă, cuprinsă între 1250 şi 4500 de rotaţii.
BMW nu va abandona însă eforturile sale de reducere a emisiilor şi consumului, ansamblul propulsor urmând să beneficieze de pachetul Efficient Dynamics. În aceste condiţii, consumul în ciclu combinat va ajunge la 7.7 litri/100 de kilometri, în cazul versiunii cu xDrive, şi la 7.1 litri/100 de km în cazul verisunii cu tracţiune spate.
Emisiile vor fi şi ele de 165, respectiv 179 de g/km.Deşi propulsorul a fost modificat pentru a oferi o putere mai mică, X1 poate accelera de la 0 la 100 de km/h în 7.4 secunde. Cifra poate fi influenţată, ca şi consumul de altfel, de alegerea unei transmisii manuale cu şase trepte sau de alegerea deja cunoscutei cutii automate cu 8 rapoarte.
Comentarii (1)