BMW X1 primeste doua motoare noi
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Incepand cu luna martie a acestui an, BMW X1 va primi un nou motor pentru versiunea entry-level, alaturi de inca o unitate cu sase cilindri. Astfel, BMW X1 sDrive18i va deveni versiunea cea mai ieftina a acestui SUV compact. X1 sDrive18i este echipat cu un motor otto de 2.0 litri care ofera 150 CP la 6.400 rpm si un cuplu motor maxim de 200 Nm la 3.600 rpm. Denumirea sDrive semnifica tractiunea spate, iar modelul este oferit atat cu o transmisie manuala, cat si cu o cutie de viteze automata, ambele avand la dispozitie sase rapoarte. Versiunea cu transmisie manuala a lui X1 sDrive18i accelereaza de la 0 la 100 km/h in 9.7 secunde si poate sa atinga o viteza maxima de 202 km/h.
Versiunea entry-level a lui BMW X1 echipata cu o transmisie automata accelereaza de la 0 la 100 km/h in 10.4 secunde si atinge o viteza maxima de 200 km/h. Revenind la versiunea cu transmisie manuala a lui X1 echipat cu motorul de 2.0 litri si 150 CP, acesta are un consum mixt anuntat la 8.2 litri la 100 kilometri.
Versiunea cu transmisia automata consuma cu 0.2 litri in plus la 100 de kilometri. Emisiile de CO2 sunt de 191, respectiv 195 grame per kilometru.Noua motorizare cu sase cilindri a lui BMW X1 are indicativul xDrive25i si reprezinta un motor aspirat cu sase cilindri care ofera 218 CP la 6.100 rpm si 277 Nm la 2.500 rpm. Acesta este echipat din fabrica cu o transmisie automata cu sase trepte si accelereaza de la 0 la 100 km/h in 7.9 secunde, pe cand viteza maxima pe care o poate atinge este de 223 km/h. Potrivit celor de la BMW, X1 in versiunea xDrive25i are un consum mixt de 9.3 litri la 100 kilometri.
Transmisia automata cu sase trepte va fi disponibila si pentru versiunile xDrive18d, sDrive18d si sDrive20d. Gama de nuante in care poate fi comandat X1 a fost marita cu noile Space Grey, Cashmere Silver, Tasman, Sparkling Bronze, si Graphite Blue metalizat.
Via | BMWBlog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele BMW in Romania
-
BMW i3 facelift Preţ: 38.199 - 42.780 €
-
BMW i3S Preţ: 41.769 - 46.410 €
-
BMW i8 facelift Preţ: 142.502 €
-
BMW i8 Roadster Preţ: 158.032 €
-
BMW M4 CS Preţ: 124.950 €
-
BMW Seria 1 (3 usi) facelift (2015-2017) Preţ: 23.880 - 48.195 €
-
BMW Seria 1 (5 usi) facelift Preţ: n/a - 49.028 €
-
BMW Seria 2 Active Tourer facelift Preţ: 26.537 - 38.234 €
-
BMW Seria 2 Cabriolet facelift Preţ: 35.522 - 57.775 €
-
BMW Seria 2 Coupe facelift Preţ: 30.643 - 70.042 €
-
BMW Seria 2 Gran Tourer facelift Preţ: 27.846 - 39.781 €
-
BMW Seria 3 facelift Preţ: n/a - 85.750 €
-
BMW Seria 3 Gran Turismo facelift Preţ: 39.865 - 60.065 €
-
BMW Seria 3 Touring facelift Preţ: 33.180 - 58.025 €
-
BMW Seria 4 Cabriolet facelift Preţ: 45.339 - 93.069 €
-
BMW Seria 4 Coupe facelift Preţ: 39.330 - 123.998 €
-
BMW Seria 4 Gran Coupe facelift Preţ: 39.032 - 58.072 €
-
BMW Seria 5 Preţ: n/a - 120.012 €
-
BMW Seria 5 Touring Preţ: 51.825 - 64.498 €
-
BMW Seria 6 GT Preţ: 63.250 - 71.698 €
-
BMW Seria 7 Preţ: 92.404 - 178.976 €
-
BMW Seria 8 Preţ: 102.400 - 127.985 €
-
BMW X1 Preţ: 31.860 - 45.180 €
-
BMW X2 Preţ: 39.270 - 43.649 €
-
BMW X3 Preţ: 42.602 - 67.057 €
-
BMW X4 Preţ: 48.850 - 69.734 €
-
BMW X5 Preţ: 68.842 - 92.582 €
-
BMW X6 Preţ: 72.947 - 124.772 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Audi a lansat două versiuni de bază noi pentru modelul său electric de clasă executive A6 e-tron. Noile versiuni primesc tracțiune spate, respectiv tracțiune integrală, dar și o autonomie de până la 716 kilometri. (31.10)
-
Porsche a dezvăluit oficial noul facelift pentru 911 Carrera T. Această versiune este dedicată puriștilor și primește doar o cutie manuală. (31.10)
-
Skoda a prezentat oficial noul Kodiaq RS, versiunea de performanță a SUV-ului. Noul model primește elemente vizuale specifice, dar și un motor mai puternic, de 265 de cai putere. (30.10)
Bmw X1 2.0 150 cp/6400rpm 200Nm/3600rpm
Acum nu sariti cu gura pe mine, doar ca as fi vrut sa vad ceva mai potent de la Bmw.
Oricum din datele tehnice ale xDrive25i se vede ca specialitatea BMW tot motorul in 6 cilindri a ramas.
Dar nu sunt deacord cu Motoarele de 1.8 litri BENZINA si MOTOARELE de 2.0 litri si respectiv 2.5 litri BENZINA care nu mai exista si au putere dupa parerea mea cam slabuta daca ne uitam ca merge VORBA de BMW si nu Audi sau RENAULT sau OPEL.
BMW produce cel mai bun motor din lume si din cate vad eu au probleme cu motoarele sub 3.0 litri.
De la 3.0 litri in SUS benzina si de la 2.0 litri Diesel BMW e invincibil , de fapt pe motoarele astea a si luat cele 6 titluri mondiale .
Motorul de 3.0litri BITRBO si motorul de 5.0 litri M5 plus Motorul de la M3 E46 L6 de 3400 cm3 a luat si el un titlu.
Primul motor DIESEL din lume nominalizat la BEST ENGINE in The WORLD a fost motorul de BMW de 3.0 litri de 286 Hp .
Zic ca nu ar strica sa-si ridice Imagine cu motoarele sub 2.0 litri inclusiv motorul de 2.0 litri ar suna mai bine sa aiba undeva vreo 200 hp cel putin.
2000cmc/ 400 nm/ 204cp? Foloseste tehnologia Twin Turbo, face suta in 7 secunde si consuma mai nimic. Esti cel mai bun fan...
DE DIESEL NU ZIC NIMIC motoarele 2.0 litri sunt foarte puternice mai puternice ca la AUDI si VW.
MERGE VORBA de motoarele de 1800 cm3 OTTO(Benzina) si 1995 cm3 OTTO.
ELE sunt cele mai populare pe masini spre exemplu .
318i e cea mai accesibila putere consum , pretz .
sau 320i dar nu au cele mai bune motoare din clasa precum se intampla cu motoarele de 3.0 litri BENZINA de la BMW .
CITESTE NORMAL .
Si intra pe site la BMW si o sa vezi ce motoare are noul seria 5 , 520d 1995cm3 are 184 Hp motor de 2.0 litri, lea fost greu sa puna motorul de pe 123D de 204hp si 400Nm????
Si plus la ASTA noul seria 5 nu va mai avea motor de 2.0 litri se va incepe cu 523i cu 2993 cm3 adica asta e 3.0litri si 204Hp intra pe site si o sa vezi ce prostii fac BMW .
ASTA NU INSEAMNA CA NU SUNT UN FAN ADEVARAT.
ORICUM ei produc cele mai bune motoare in lume , eu stiu ce inseamna motor de BMW am avut BMW si e foarte performant .
IARNA se incalzeste usor la rece din albastru iese in 2 minute .
Iar vara in 50 de secunde motorul avea peste 50 grade, asa ceva nu au alte marci . e o sistema pe colector , gazele care ies din motor sunt folosite pentru a alimenta motorul cu aer cald pentru a se incazi mai repede.
Plus la asta sunt motoare foarte econome , daca mergi econom consuma putin spre exemplu 318i E46 consumul mixt e 7-8 litri.
Si daca imi aratam cu merge BMW-ul si imi bateam joc de rivalii din Ingostadt cu A6 de 2.0 trecea consumul peste 14 litri.