Conducerea BMW are o listă de obiective prin care compania să-și revină din punct de vedere financiar și să atingă din nou performanțele obținute înaintea izbucnirii pandemiei.
BMW a transmis că vrea să-și majoreze marja de profit de la 8% la 10%, potrivit declarațiilor făcute de directorul său financiar. Acesta a explicat recent că investițiile masive în dezvoltarea de mașini electrice trebuie să fie puse în balanță cu optimizarea portofoliului sau “simplificarea” gamei de modele.
Potrivit ultimelor informații din presa germană, BMW vizează și reducerea costurilor de producție în următorii 3-4 ani.
“Vom scădea costurile de producție cu 25% per vehicul până în 2025, în comparație cu nivelul din 2019,” potrivit lui Milan Nedeljkovic, membru în consiliul de administrație de la BMW responsabil de producție, citat de publicația Handelsblatt.
La mijlocul acestei decade (2025), BMW va lansa o nouă generație de modele care să ducă “mobilitatea premium la un nou nivel din punct de vedere tehnologic”.
Începând din 2025, nemții vor ca vânzările de mașini electrice să crească anual cu cel puțin 50%.
Până în 2030, vehiculele cu emisii zero ar trebui să reprezinte jumătate din vânzările BMW la nivel global.Via Reuters
un BMW 116i chel de 109 CP la 20 de mii în loc de 27 mii acum tot e prea scump însă ca să poată concura cu Reno Megane de 114 CP.
hai încă o sforțare bavarejilor și la 15 mii mă aveți client permanent.
și-n service prezent permanent, evident.
La cate straturi de vopsea aveti de gand sa renuntati??La cate kg de 'izolatie'??Sau la ce dotari aveti de gand sa le mutati in 'zona' de optionale?? Intreb pt. un prieten.
Ca deja in 10 vreti 50% full electrice.
Cat despre reducerea costurilor, sa reduca, dar sa inlocuiasca scrumiera cu suport de pistoale si sa puna si suport crose de golf sau bate de baseball.
@netam-nissan pretul unui produs nu este direct legat de costul de productie. Este cel mai mare pret care asigura vanzari bune, astfel incat profitul total sa fie maxim.
legat de calitatea masinilor - reducerea costului de productie nu inseamna neaparat calitate mai proasta (panouri solare, piese comune ...).
Totusi, reducerea cu 25% a costurilor de produtie mi se pare exagerat de mare, mai ales ca se vrea asta in 4 ani. Tot ce pot sa cred este ca acest comunicat de presa a fost facut pentru a atrage invetitori si nu este un plan cu adevarat realizabil. Cum si Tesla a inceput livrarea in 2019 a capului tractor.