Conducerea BMW are o listă de obiective prin care compania să-și revină din punct de vedere financiar și să atingă din nou performanțele obținute înaintea izbucnirii pandemiei.
BMW a transmis că vrea să-și majoreze marja de profit de la 8% la 10%, potrivit declarațiilor făcute de directorul său financiar. Acesta a explicat recent că investițiile masive în dezvoltarea de mașini electrice trebuie să fie puse în balanță cu optimizarea portofoliului sau “simplificarea” gamei de modele.
“Vrem să reducem numărul de versiuni și de motorizări, astfel încât să le păstrăm pe cele pentru care există cerere reală. Circa jumătate din motorizări vor fi eliminate până în 2025,” potrivit unui comunicat BMW.
BMW Group a vândut anul trecut, la nivel mondial, un total de 192.646 de automobile BMW şi MINI electrificate (electrice şi plug-in hybrid) - o creştere cu 31,8% faţă de 2019.
BMW vrea să-și dubleze vânzările de mașini electrice în 2021, la nivel de grup.
Nemții se bazează pe modele precum iX și i4, care vor intra în producție în cursul acestui an.Via Motor1
BMW zice negru pe alb că vor spori dezvoltarea şi cercetarea pentru motoare electrice, baterii şi vor reduce / stopa cercetarea şi dezvoltarea de noi motoare termice !
Cască ochii.
Din 2025-2026 grupul VAG mutat pe electrice va domina mai puternic industria auto globală.
Renault Nissan, slăbuţ, Stellantis simpatici dar peacolo, Toyota mare dezamăgire, Ford şi GM o scaldă,
Tesla o să rupă în continuare ca un Apple şi VAG o să fie ca un Samsung
Chinezii o să fie problema tuturor cu preţurile de dumping.
BMW e interesat de profit si vanzarile de masini NOI.
Parlitii care abia isi permit sh-uri obosite diesel nu intra in categoria clientiilor la care li se adreseaza masinile electrice, ci a cocalarilor.
Deci sper sa poti face diferenta intre masini noi si rable aduse pe platforma din Germania, revopsite si cu km dati inapoi.
Se pare ca s-au lamurit ce se cere si cine are putere de cumparare.
Anual nu se numara jafurile sh revandute, ci masinile noi.
Reducerea motorizarilor ajuta la focalizarea clientilor si vor scoate mai usor banul din buzunar. Less is more.
Pe langa asta, pot redirectiona finantarile pe motoarele electrice, tehnologii noi pentru baterii, software, etc.
...cilindri, dar și turbine probabil (a nu se uita că reparațiile-s grosu cifrei lor de afaceri, nu vândutu de mașini noi.)
Mai ales in Germania, aia isi cumpara diesel pentru navete, de-aia si au 4 ani si 200.000km, sa ii convingi tu pe oamenii aia sa isi ia electrice si renunte la diesel.