BMW România mizează în acest an pe o continuare a formei în care se află modelele din gama X, cea a SUV-urilor, însă are în vedere și noua generație Seria 7, pe care marca germană își propune s-o cațere pe prima poziție a segmentului limuzinelor executive la nivel național. Altfel spus, BMW vrea să vândă mai multe exemplare Seria 7 decât o face actualul lider al segmentului, Mercedes Clasa S.
"Ne bazăm pe faptul că anul 2016 va fi unul de succes pentru limuzinele BMW, în special Seria 7, prin care oferim cel mai sofisticat model de pe piață din punct de vedere tehnologic. Cu acest model ne-am propus prima poziție în segment în acest an", spune Cristian Vlasin, Sales Manager BMW România, într-un interviu acordat Automarket.
Declarațiile oficialului BMW sunt foarte optimiste în condițiile în care Mercedes Clasa S conduce autoritar segmentul său în România. Cu 181 de mașini vândute anul trecut, modelul Mercedes a depășit clar atât Audi A8 (34 de unități), cât și Seria 7 (26 de unități).
Conform oficialului mărcii germane, BMW beneficiază și de alte atuuri în încercarea de a depăși Mercedes-Benz și Audi în România, mărci care în 2015 au condus segmentul premium în țara noastră. În timp ce Mercedes-Benz a vândut anul trecut 2465 de mașini în România iar Audi a reușit să vândă 2035 de mașini, BMW a comercializat 1941 de unități, o creștere de 36% față de 2014. Cel mai vândut model al mărcii a fost X5 (374 de livrări), iar pe locul al doilea s-a clasat X3 (291 de unități). Pe trei a urcat BMW Seria 3, care a fost preferat de 215 români.Servicii îmbunătățite dedicate clienților
Totuși, spune Cristian Vlasin, BMW își propune ca pe termen mediu să depășească cifrele concurenților germani. Cum va face BMW asta? Prin investiții în serviciile oferite clienților."Cred că este foarte important să subliniem că dezvoltăm constant reţeaua de dealeri şi serviceuri autorizate cu investiţii noi dar şi un upgrade continuu al locaţiilor existente şi al serviciilor pe care le oferim. Poziţionarea ca marcă premium ne obligă să fim inovatori pe partea de servicii şi aici încercăm să aducem noi sisteme şi modele care au succes pe piaţa internaţională, aşa cum este sim-ul de comunciare integrat în automobil, lansat deja din august 2015".
Tot la capitolul servicii oferite clienților, BMW a inaugurat în acest an pe site-ul oficial din România un nou configurator care-și propune să le pună la dispoziția clienților o bază de date completă în care fiecare echipament opțional și fiecare pachet este explicat pe larg și foarte clar.
Mai mult, aplicația este optimizată pentru a rula pe orice fel de ecran, de la cel al telefoanelor până la desktop, trecând prin tabletele de toate mărimile.Când România pune piedici
Pe lângă concurența acută din piață, oficialii BMW România susțin că și mediul economic românesc este unul care în unele contexte încurcă dezvoltarea corectă a unui business precum cel al vânzărilor auto.
"Transformările legislative bruşte pe care le-am resimţit de multe ori în ultimii ani pot avea un impact foarte mare în evoluţia vânzărilor, de cele mai multe ori profund negativ. Aici trebuie menţionate schimbările de deducere fiscală limitată sau eterna transformare a taxei pentru prima înmatriculare. În plus, din păcate, s-a creat o dependenţă, mai ales la nivelul mărcilor de volum, faţă de programe de programul Rabla, ceea ce nu este un element sănătos pentru piaţă", încheie Cristian Vlasin.
Vânzările slabe din zona Luxury s-au datorat faptului că anul trecut BMW a vândut vechiul Seria 7, care se afla pe final de generație. Iar pe de altă parte, Clasa S a stat invers: model relativ proaspăt.
Corect mircea. BMW a vandut serii 7 mai putin ca S pt. ca S era proaspat aparut iar 7 avea niste ani in spate. Acum cu noul seria 7 cel mai probabil isi vor imparti piata 50/50 !
Sincer in pretul de 100-150 de mii de euro prefer oricand seria 7 ! Daca posibilitatile financiare iti permit sa cumperi S class 600 Maybach ăe la 200 -220 de mii de euro atunci S-ul ar fi optiunea mea in defavoarea lui 7 series. Un S normal vs 7 normal parca 7 e mai interesant !
Dacă ar produce ăștia după comenzile din România, ar adormi la locul de muncă.
Chiar daca se conduce f bine nimeni nu-si ia o barca de genu sa alerge cu ea poate sa aiba si 1000 cp tot un vapor e
Evident ca n-aml uat in calcul Romania:).
Intreb pentru ca dupa ce am citit vreo 500 de pagini despre istoria BMW, as zice ca la masini se cam pricep.
BMW vs Mercedes eu cred ca Mercedes trebuie sa mai munceasca sa ajunga la calitatea BMW ma refer motor/transmisie.
Eu detin GL2015 si vreau sa va zic ca tot BMW fan am ramas .
Vechiul pe care l-am detinut BMW 330i E46 2002 avea motor mai bun(fara LAG si mai mare randament) si transmisie mai buna avea decat un GL2015 care are 7 rapoarte si toate imi zgaltana masina deseori mai ales in traffic dupa ce merg vreo 30 de min in 1.2.3 treapta, am fost la dealer mia zis e ok , nu arata nici o eroare pe computer,... masina de 80 mii de $ !!!
Mi-au zis atunci cand se va strica cu totul sa ma duc la ei, ca deocamdata asa e normal cum lucreaza.
Nu-mi mai iau Mercedes in viata mea.
Eu le-am zis Guy you still have to learn from BMW how to make cars.
Sunt in sua de aia si v-am scris cum si le-am zis.
S Class a fost, este si va ramane referinta segmentului in Romania sau pe plan global, indiferent ce vise umede are BMW.
Oricum partea tehnica sunt sigur 100% ca BMW e cel mai bun .
Design-ul si interior si exterior sau alte chestii sunt dupa gust .
Dar cutiile de viteza si motoarele BMW il fac maestru soselii.
www.youtube.com/watch?v=Czc_miUIrgA
Problema lui VAG este că există și altceva ȋn Grup decât Audi și Bentley. De fapt, mesajul lui Audi este cuprins ȋn chiar numele său, care, ȋn latină, ȋnseamnă: Ascultă! Cu ochii, evident.
Mda, BMW ȋncearcă să frapeze, dar eu, unul, nu-l văd “tot atât de” sofisticat (mă rog, fiecare cu stilul lui distinct – iată ce trebuie apreciat, ȋn primul rând), ȋn ciuda propriilor sale pretenții…
www.youtube.com/watch?v=36kSaZszPoc
Dacă “noul GM” ar scoate ceva asemănător cu aceste trei minunății (să nu uit: www.youtube.com/watch?v=Sxj7h4o_nh4) , ar merita să-i fie spălate geamurile (RC) ȋn fiecare zi…Am crezut că, venind o femeie la putere, ȋn ciuda reticenței mele “misogine”, poate-poate! La deja trâmbițatul Cadillac CT6 remarc partea frontală, mai ales forma avangardistă a farurilor, dar atât. Ȋmi pare rău!
www.youtube.com/watch?v=uxvPoE-IPZ0
Dacă tot v-am agresat cu clipuri, mai răbdați-mă puțin. Iată cu ce s-ar fi cuvenit să se compare Caddy:
www.youtube.com/watch?v=piyYel7X2fg
www.youtube.com/watch?v=e4dqyS4sXvY
Păi nu? Dacă-i bal, atunci bal să fie. Nu pot conchide ȋn privința lui Barra și a ciracilor ei decât așa: sărăciilor ce sunteți! Niciun pic de ambiție și, implicit, de imaginație nu pulsează ȋn voi…
Mercedes Clasa S (181), Audi A8 (34), BMW Seria 7 (26)
Concluzia e ca vrutu-i gratis....:)
Proprietarii de S nu se "duc" la altii....verificat....