Unul dintre obiectivele grupului BMW este să respecte obiectivul de reducere a emisiilor CO2 pentru flota sa de vehicule. Nemții spun că o treime din obiectiv se poate obţine prin îmbunătăţiri suplimentare ale sistemelor de propulsie convenţionale, iar două treimi prin creşterea parcului de automobile electrificate.
În acest context, BMW a transmis că va renunța la 50% dintre motorizări, începând din 2021, “în favoarea unor trenuri de rulare electrificate suplimentare.”
Până la finalul anului 2021, compania intenţionează să aibă pe şosele peste un milion de automobile electrice sau plug-in hybrid. La acel moment, BMW Group va oferi cinci modele electrice de serie.
Alături de BMW i3, pentru care cererea a crescut pentru al şaselea an consecutiv, producţia modelului electric MINI SE a început la uzina din Oxford (Marea Britanie) la finalul anului 2019. BMW iX3 va intra în producţia în acest an la uzina din Shenyang (China), urmat în 2021 de BMW iNEXT la Dingolfing (Germania) şi de BMW i4 la uzina din München.
Până în 2021, BMW estimează o dublare a cererii de automobile electrificate în comparaţie cu 2019. Apoi, BMW Group se aşteaptă la o creştere accentuată până în 2025, cu vânzări de automobile electrificate care vor creşte în medie cu peste 30% pe an.
Via BMW
Nu mild hibrid, nu non plugin hibrid ci doar EV sau PHEV !
Oricum Samsung are deja în laborator baterie care, dacă ar fi folosită în auto ar duce dublu cât cele în prezent, 800 km cu durată de viaţă mai mare de 20 de ani.
Doar că de la laborator la piaţă... o să dureze, apoi nu se ştie dacă vor reuşi doar pentru partea mobile.
Vedem.