Herbert Diess, şeful departamentului de dezvoltare de la BMW, a anunţat lansarea a zece modele noi până la finele anului 2014 în cadrul mărcii din Munchen. Declaraţia sa a venit în cadrul unui interviu acordat nemţilor de la Auto Motor und Sport, unde Diess a confirmat lansarea crossoverului X4 în 2014. Potrivit lui Diess, segmentul din care face parte acest model este în creştere, iar BMW trebuia să aducă un răspuns pertinent pe piaţă.
În ceea ce priveşte viitoarele lansări ale mărcii, până la finele anului 2014, BMW va introduce pe piaţă 22 de noutăţi, dintre care 10 sunt modele complet noi. În timp ce gama va avea şi modele cu tracţiune faţă, modele precum Seria 3, Seria 5 şi Seria 7 îşi vor păstra configuraţia cu tracţiune spate, iar opţiunea echipării cu sistemul de tracţiune integrală xDrive va exista în continuare.
BMW nu va uita de latura ecologică a automobilelor, urmând să dezvolte mai multe versiuni hibride, respectiv hibride plug-in, ale modelelor din gama sa, incluzând şi crossoverele din gama X. Toate aceste modificări au rolul de a reduce emisiile de CO2 la nivel de gamă şi de a îmbunătăţi economia de carburant a modelelor din portofoliu.
În plus, vor exista şi modelele din gama "i", care vor avea propulsie electrică, care vor ajuta şi ele la reducerea mediei de emisii CO2 pe kilometru pentru BMW.Via AMS.de
exact asta mai trebuia dupa 3GT.......
Si de ce sa fie nevoie de atatea produse noi, ce, n-ajung cele prezente? Am pretentii de la BMW si sper ca va sti sa-si pastreze capul pe umeri; oricum, mi se pare ca design-ul general tinde sa se "audizeze", ca si in cazul Merz-ului. Inclusiv cel interior. Doar n-o sa incerce si cei din Munchen, precum omologii de la GM, exercitii de admiratie fata de VAG.
Ma indoiesc ca lui Dan i-ar placea sa vada exclusivismul constructiv consacrat al lui BMW substituit cu o maree de figurine conforme cu trendul, basca propulsate si de tractiunea fata. Ar fi neverosimil ca fibra sport inconfundabila a firmei sa se "dilueze" intr-o matrice "cuminte" si "aliniata" la noile standarde. Nu credeti?
Cunoscandu-mi aversiunea declarata pentru SUV-uri, crossovere si alte struto-camile, sunt bineinteles de acord cu tine ca majoritatea constructorilor auto s-au tampit.
Dar, daca stam sa ne gandim putin, asta e afacerea lor - constructia de automobile - de acolo le vina painea si tot ce fac ei este sa raspunda cerintelor consumatorilor. E drept ca si constructorii au un foarte important rol formativ al gusturilor clientilor. Pe de alta parte, constructorii sunt si creatori de trenduri, dar si de nevoi "inventate" si inoculate clientului incult, credul si fudul. Totusi, eu inclin sa cred ca, clientul s-a dilit mai rau decat vanzatorul.
@Automarket:
Pacat ca au intrat toti analfabetii sa si aurolacii sa comenteze aici.
mntsn= mega.natangul.tampit.si.nebun
mntsn este un excelent tipolog al lumii auto, dupa parerea mea. Ca si mip, de altfel. Cand o sa acumuleze si altii experienta lor practica, atunci sa-si permita sa-i ciuruiasca la zidul infamiei. Eu, in schimb, consider ca am multe de invatat de la mntsn si mip.
Merci pt apreciere, respectul este reciproc, dar totusi cred ca exagerezi. Sunt altii cu mult mai multa experienta, viziune si cu mai multe cunostinte in domeniul auto decat mine. Clar, @mip e unul dintre ei.