BMW va lansa noua generaţie Seria 1 anul viitor la Frankfurt

De Bogdan Mirică
Publicat Luni, 23.08.2010
BMW se pregăteşte să lanseze noua generaţie a modelului Seria 1 în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt, de anul viitor. Modelul compact va adopta noile motorizări cu trei şi patru cilindri.

Esential

238 de cai putere ar urma să dezvolte cea mai puternică motorizare regăsită pe Seria 1.
185 de cai putere va dezvolta cea mai puternică versiune a motorului 1.2i, cu trei cilindri, pregătit de BMW.

Îmbătrânirea actualei generaţii BMW Seria 1 îi va sili pe nemţi să lanseze o nouă generaţie anul viitor, debutul oficial fiind programat în luna septembrie a anului viitor, în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt. Cunoscut sub numele de cod F20, viitorul Seria 1 va fi dezvoltat pe o platformă cu tracţiune posterioară complet nouă, botezată L7, care va găzdui cu siguranţă şi viitorul Seria 3.

Cum era de aşteptat, noul compact premium va creşte în lungime şi lăţime, noile dimensiuni urmând să permită creşterea considerabilă a spaţiului destinat pasagerilor spate. Variantele de caroserie cu cinci şi trei uşi se vor păstra, alături de cele Coupe şi Cabrio, însă noutatea absolută va fi introducerea unui derivat familist, cel mai probabil a unui Gran Turismo, dată fiind experienţa germanilor în acest segment.

Sub capotă, publicul va face cunoştinţă cu un altfel de BMW. Laboratoarele din Munchen vor introduce cu această ocazie noua generaţie de motoare cu trei şi patru cilindri.

Un debut mondial îşi va face propulsorul de 1.2 litri Turbo, disponibil în mai multe versiuni de putere, începând cu 75 de cai şi terminând cu 185 de cai.

Pentru fanii dieselului va exista o unitate cu trei cilindri, bi-turbo, de 1.5 litri, capabilă să ofere între 95 şi 177 de cai putere. Vârful de gamă va fi însă asigurat de unitatea turbo, pe benzină, de 2.0 litri, ce va oferi două versiuni de putere: una de 204 şi una de 238 de cai.

via | motorspain

Comentarii (5)

  • mama ce motoare...
    se pare ca si bmw devine fanul motoarelor turbo de litraj mic si puteri mari...watch out VAG...
    ala diesel de 1.5 cu 2 turbine si 177cp pare o bijuterie de motor....ce sa mai zic de 1.2 si 185cp ...
    9 0
  • V8 TURBO
    Pana in prezent VAG e "sefu" la motoare mici, au castigat si premiul "Motorul Anului" 2 ani la rand.
    1 9
  • adrian
    motoare
    vag a fost pina acum "sefu" la motoare mici pentru ca bmw nu se interesau de ele dar acum bmw va fi "sefu"..... orice motor de la bmw e o bijuterie.
    8 1
  • da, si ca tot romanu mergi la cu sacu' la pomu' laudat si cand colo ce sa vezi? plin de omizi iar fructele sunt numa' bune de aruncat la gunoi.
    1 7
  • Asta estte BMW, cel mai bun : http://www.bmwblog.com/2010/08/23/bmw-rahal-letterman-m3-gt2-wins-at-road-america/
    4 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru