Cu exact un an în urmă, BMW a dezvăluit o strategie ambițioasă pentru împrospătară gamei de modele, care viza lansarea a 40 de modele noi și actualizate până la finalul anului 2018.
Cu ocazia prezentării datelor financiare pentru anul trecut, constructorul german a reiterat acum această strategie, iar pentru anul în curs a planificat lansarea a 20 de modele și actualizări.
"Cea mai mare ofensivă de modele din istoria noastră este în plină desfășurare. Acum suntem în faza a doua. Vom lansa încă 20 de modele noi și revizuite în acest an. Cu alte cuvinte, o ofensivă majoră. Clienții pot alege dintr-o gamă variată de sisteme de propulsie, de la modele complet electrice și plug-in hybrid la motoare foarte eficiente cu combustie internă", a precizat Harald Kruger, CEO-ul BMW.
Una dintre cele mai așteptate lansări BMW din acest an este cea a SUV-ului X7 (foto), a cărui prezentare va avea loc în luna noiembrie la Salonul Auto de la Los Angeles.
Pe de altă parte, BMW va continua investițiile majore și va inaugura în curând un campus pentru tehnologii autonome în apropiere de Munchen.
În paralel, bavarezii pregătesc și prezentarea de noi modele electrice, ca parte a planurilor de extindere a gamei i alcătuită în prezent din modelele i3 și i8."Pe parcursul anului, vom prezenta mai multe concepte electrice care vor intra în producție de serie. iX3, noul nostru flagship de tehnologie (BMW iNext) și captivantul BMW i Vision Dynamics, pe care tocmai l-am anunțat la (n.r - Salonul Auto de la) Geneva drept BMW i4", a adăugat Kruger.
Ofensiva de modele are rolul de a crește vânzările în concurență acerbă cu Mercedes. În primele două luni ale anului, bavarezii au comercializat aproape 304.000 unități la nivel global, în timp ce Mercedes s-a apropiat de pragul de 357.000 de unități.
Via BMW
Comentarii (0)