BMW își propune să lanseze 12 modele electrice și 13 modele hibride până în 2025, însă această decizie implică costuri semnificative de dezvoltare, mai ales că vânzările de mașini electrificate sunt încă la un nivel scăzut.
Pentru a finanța acest proiect, constructorul german a dezvăluit o strategie agresivă care vizează extinderea gamei de modele luxuoase de mari dimensiuni. În ultima perioadă, germanii au anunțat deja lansarea lui BMW Seria 8, BMW M8 sau BMW X7 (foto), însă acesta va fi doar începutul ofensivei.
Astfel, pe listă să află numeroase alte modele de mari dimensiuni, iar printre ele s-ar putea număra inclusiv un model mai mare și mai luxos decât BMW X7.
"Intenționăm să extindem amprenta noastră în segmentul de lux. Vedem acest segment ca pe un motor de creștere pentru a avea posibilitatea de a fi mai profitabili. Trebuie să generăm idei noi pentru modelul de afaceri pe măsură ce traversăm o tranziție de la o companie auto la o afacere de tehnologie.
Avem nevoie de investiții, iar extinderea segmentului de lux este cheia acestei strategii", explică Ian Robertson , directorul de marketing al BMW.De altfel, accentul va fi pus pe SUV-uri, întrucât acesta este singur tip de caroserie care crește în toate segmentele de pe piață.
Via Autocar
Cum bine spunea cineva aici pe forum: 2 tone de tabla ca sa misti 80 kile de lene.
Vezi de asta a pierdut BMW lupta cu Mercedes pt. locul 1
Nu va concentrati acolo unde trebe...nu era nevoie de un X7 si nicidecum de un viitor model si mai mare...
Renuntati la modelele accesibile cu tractiune spate....modele care chiar conteaza pt. fanii BMW...viitorul seria 1 va acea tractiune fata....o dezamagire....si deci daca vei vrea un BMW sport cu tractiune spate trebe deja sa te indrepti spre seria 3...care e deja scump....
Reteta BMW DE SUCCES intre ani 60'-90' a fost sa construiasca sedane sport spartane.....si lea mers de minune...din 2000' de vand sau pus pe construit modele de lux si Suv-uri sa stricat toata treaba....
Viitorul X7 va fi mare, dar pus langa un Escalade va parea rezonabil, cu siguranta ca piata SUA va reprezenta principala tinta, in Europa prea putin.