BMW nu a reușit să se ridice la înălțimea rivalilor de la Mercedes din punct de vedere al vânzărilor nici în 2017, însă și-a propus deja să redevină cel mai mare producător de mașini premium din lume până în 2020. Una dintre soluțiile adoptate este o regândire a strategiei de design, prin care modelele vor fi mai bine diferențiate din punct de vedere estetic.
Astfel, modelele bavareze ar urma să se adreseze unei game mai variate de clienți, ceea ce teoretic ar trebui să genereze o creștere a vânzărilor. "Modelele vor avea un caracter mai puternic și vor fi separate una de alta. Vom utiliza mai puține linii de design, iar cele care vor rămâne vor fi mai precise", explică Adrian van Hooydonk, șeful departamentului de design al BMW.
De asemenea, inclusiv interioarele vor avea un design mai curat, ca urmare a eliminării unor butoane fizice în favoarea suprafețelor sensibile la atingere. "Mașinile vor începe să-și arate inteligența, așa că șoferul va avea mai puține taste de apăsat", a adăugat el.
Primul model care corespunde acestei descrieri pentru desgnul exterior este noul BMW X2 (foto), care poate fi deja comandat și pe piața din România, iar pe listă este și noul BMW Seria 8 Coupe.
Strategia de diferențiere mai clară a modelelor a fost anunțată și de Audi la începutul acestui an.Via Motor1
Comentarii (3)