BMW: "Suntem pregatiti pentru un model cu tractiune fata"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Desi viitorul grupului BMW si al brandurilor regasite sub cupola sa este o necunoscuta pentru publicul larg, jurnalistii britanici de la Autocar au reusit sa dezlege cateva mistere, dupa o discutie cu Norbert Reithofer, presedintele constructorului german. Oficialul a dezvaluit o parte din strategia pe termen mediu a grupului.
Reithofer a comentat pe marginea stirilor recent aparute in presa, care vorbeau despre numarul mare de posesori de BMW Seria 1 ce confunda tractiunea fata cu cea posterioara. Presedintele nemtilor a declarat ca procentul de 80%, vehiculat in presa, include numai soferii variantei hatchback cu trei sau cinci usi a modelului Seria 1.
"Desi exista un asemenea procent descurajant, toti posesorii variantei coupe a modelului Seria 1 au stiut ca masina lor beneficiaza de propulsie spate, fiind constienti de capacitatile dinamice ale acesteia. Ceilalti clienti apreciaza insa modelul compact pentru performante si calitate. Studiul acesta ne-a ajutat sa devenim increzatori in capacitatea noastra de a lansa un model cu tractiune fata pe un segment de piata diferit.
Aceasta noua directie nu va afecta insa viitorul Seria 1, care in aproximativ 18 luni va debuta pe piata cu aceeasi propulsie posterioara traditionala", a concluzionat Reithofer.Presedintele BMW nu a ezitat sa vorbeasca nici despre MINI, afirmand ca brandul britanic este gata sa ajunga la maturitate. "Tocmai de aceea intentionam sa extindem gama Mini si in urmatorii cinci ani. Am vazut cateva concepte Mini ale viitorului si va pot spune ca arata fantastic."
Reithofer a recunoscut ca modelele Mini vor imprumuta aceeasi platforma cu tractiune fata, capabila sa suporte caroserii cuprinse intre 3.8 si 4.3 metri, insa a lasat sa inteleaga ca viitoarele derivate ale constructorului britanic vor pastra traditia si nu vor depasi 4 metri lungime.
via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele BMW in Romania
-
BMW i3 facelift Preţ: 38.199 - 42.780 €
-
BMW i3S Preţ: 41.769 - 46.410 €
-
BMW i8 facelift Preţ: 142.502 €
-
BMW i8 Roadster Preţ: 158.032 €
-
BMW M4 CS Preţ: 124.950 €
-
BMW Seria 1 (3 usi) facelift (2015-2017) Preţ: 23.880 - 48.195 €
-
BMW Seria 1 (5 usi) facelift Preţ: n/a - 49.028 €
-
BMW Seria 2 Active Tourer facelift Preţ: 26.537 - 38.234 €
-
BMW Seria 2 Cabriolet facelift Preţ: 35.522 - 57.775 €
-
BMW Seria 2 Coupe facelift Preţ: 30.643 - 70.042 €
-
BMW Seria 2 Gran Tourer facelift Preţ: 27.846 - 39.781 €
-
BMW Seria 3 facelift Preţ: n/a - 85.750 €
-
BMW Seria 3 Gran Turismo facelift Preţ: 39.865 - 60.065 €
-
BMW Seria 3 Touring facelift Preţ: 33.180 - 58.025 €
-
BMW Seria 4 Cabriolet facelift Preţ: 45.339 - 93.069 €
-
BMW Seria 4 Coupe facelift Preţ: 39.330 - 123.998 €
-
BMW Seria 4 Gran Coupe facelift Preţ: 39.032 - 58.072 €
-
BMW Seria 5 Preţ: n/a - 120.012 €
-
BMW Seria 5 Touring Preţ: 51.825 - 64.498 €
-
BMW Seria 6 GT Preţ: 63.250 - 71.698 €
-
BMW Seria 7 Preţ: 92.404 - 178.976 €
-
BMW Seria 8 Preţ: 102.400 - 127.985 €
-
BMW X1 Preţ: 31.860 - 45.180 €
-
BMW X2 Preţ: 39.270 - 43.649 €
-
BMW X3 Preţ: 42.602 - 67.057 €
-
BMW X4 Preţ: 48.850 - 69.734 €
-
BMW X5 Preţ: 68.842 - 92.582 €
-
BMW X6 Preţ: 72.947 - 124.772 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Viitoarea generație a lui Citroen C4 este pe cale să devină un rival direct pentru modele ca Dacia Duster. Noul model compact va fi inspirat de conceptul Citroen Oli, prezentat în urmă cu 2 ani. (19.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noua Elantra N TCR Edition. Aceasta este o ediție specială inspirată din cursele de turisme și aduce o serie de modificări estetice. (18.11)
-
Mercedes-Benz a dezvăluit o serie de noi detalii despre viitoarea generație CLA. La momentul lansării, noul model va fi disponibil cu 3 motorizări hibride, precum și într-o versiune electrică. (18.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Interviu cu Sebastien Loeb, legenda vie din WRC: "Dacia mi-a dat șansa să îmi trăiesc, în continuare, pasiunea"
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Volvo nu renunță la XC90. Va fi produs atâta timp cât va exista cerere
Mai bagati si o stire ca BMW vrea sa inlocuiasca motoarele cu 6 cilindrii in linie cu unele V6 si gata, il vedem la stirile de la ora 5.
din pacate vremurile noastre sunt atat de drastice incat pot afecta chiar si pe titani industriei.
nici eu nu sunt de acord cu FWD la un bmw da asta este........pana la urma ne vom impaca cu ideea
Ma, sa stii ca si eu m-am gandit ca astia din motorport sunt retardati, am vrut sa-i sun pe astia de la Ferrari sa le explic sa puna pe monoposturi tractiune fata, dar nu aveam minute.Si pe astia din raliuri i-as fi sunat dar eram prea mic pe atunci.
Ca fapt divers, bmw e46 vs alfa rome 156 vs audi quattro, ghici care e mai usor de manevrat si de scos din situatii limita?
AAA, si inca ceva, nu-ti doresc sa conduci o masina cu peste 200 de cai cu tractiune fata, ca presupun ca nu esti nu stiu ce sofer luandu-ma dupa afirmatile tale.
dar pe masinile mici cu motoare mari...