BMW şi Toyota lucrează împreună la dezvoltarea viitorilor hibrizi. Potrivit lui Ian Robertson, şeful departamentului de marketing de la BMW, cele două echipe de dezvoltare au parcurs mai mulţi paşi în vederea îmbunătăţirii viitorilor hibrizi ai celor două concerne. Robertson le-a declarat englezilor de la Autocar că noua prioritate a partenerilor este de a găsi cea mai bună cale de utilizare în serie a noilor tehnologii dezvoltate. Reprezentantul BMW a fost rezervat în declaraţii, dar a subliniat că noile tehnologii ar putea produce o schimbare dramatică în tehnologia vehiculelor electrice.
"Am făcut progrese importante. Echipele lucrează foarte bine împreună şi suntem impresionaţi de viteza cu care avansăm şi de calitatea elementelor realizate. Până acum, am remarcat îmbunătăţiri importante în performanţele acumulatorilor şi în eficienţa acestora. Momentan, lucrăm la o soluţie pentru a folosi împreună noile soluţii, despre care n-am nicio îndoială că vor face maşinile electrice mult mai atractive", a declarat Ian Robertson, şeful departamentului de marketing de la BMW.
Grupul de ingineri lucrează şi la dezvoltarea noii generaţii de vehicule alimentate cu hidrogen. Deşi echipa de ingineri a înregistrat progrese şi la acest capitol, reprezentantul BMW a atras atenţia că tehnologia este limitată în principal de infrastructură, lipsa staţiilor de alimentare cu hidrogen fiind o problemă majoră pentru această categorie de vehicule. În baza tehnologiei pe care o va obţine de la Toyota, BMW va construi un prototip al unui vehicul alimentat cu hidrogen, pe care îl va prezenta public până în 2015. Versiunea de serie a acestui vehicul este aşteptată să debuteze pe piaţă în 2020, estimează japonezii de la Nikkei.Via Autocar
Ele spun ca bmw+ toyota = (not) love
Inger, ingerasul meu
Ce mi-ai dat acest ''bemveu''
Fii cu mine daca-ti pasa
Protejeaza a mea chiulasa
Si ma apara mereu
Mai ales de ''itepeu''
Fa sa nu-mi indoi in viata
Cuvioasa bara fata
Si sa nu vad girofare
In sfanta retrovizoare
Fa sa zbor ca avionul
Si sa nu-mi arda la far xenonul
Si fereste-mi de pacate
Sfanta tractiune spate......
Doar atat pot sa spun momentan........nu ''desconspirati''
Dizel ca e vremea grea,
Stand cu motorina-n ea,
Nu mai pleaca ,
E belea,
Valve, pompe, stricate
Ma baga-i cu botu-n toate,
Nu-i dadu-i de cap mai frate,
Ce naiba ?
Bemveu-i bemve in toate.
Ma facu-i ca nu se poate,
Ma gandi-i si io mai frate,
Bavarezi-s finantistii in toate,
Strang avere, bani murdari,
Pe clienti nu dau doi bani,
Le arunca marfa lor,
Rezultand din gafa lor,
Bemveuri cu probleme,
Fiindca cocalarii cere.
Totusi eu avand Bmw SH la mana a paispea cu numere de RUSSE inca, dilema este putin mare. Cum naiba o marca ca bemwe sa fie multumita de colaborarea cu toyota? Ligheanul asta de marca, si-a permis o asemenea colaborare cu ''greii'' industriei premium. Pai Bemwe este Dumnezeu pe pamant, se tine atat de strong pe curbe si sta ca pe trasa ca si cand te-ar veghea un inger pazitor cu puteri magice. Asta-i senzatia cand conduci un bmwe. Bun lasand glumita, totusi este marca mea favorita si o iubesc. Chiar ieri am cumparat din targ un cd manele 2013 cu Adrian Minune , am ascultat piesele la blana . Sper sa vina caldura cat mai repede ca sa pot tine si geamul deschis sa vada lumea cat de bine se aude un bang&Olufsen de la bmwe.
10-15 ani au mancat banii de investitie in motoare pe hidrogen si acuma le-a pus Toyota in brate technologia celului de energie.
Ei cred ca l-au prins pe Dumnezeu de picior.