BMW Simple, simbioza dintre o masina si o motocicleta
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
In Muzeul BMW a fost expus cel mai recent concept al constructorului bavarez. Botezat sugestiv Simple (Sustainable and Innovative Mobility Lroduct for Low Energy consumption), acesta reprezinta o combinatie intre o motocicleta si o masina si se deplaseaza cu ajutorul a trei roti.
Designerii au planuit un vehicul cu o masa mica si cu o rezistenta aerodinamica scazuta, iar Simple a reusit sa imbine cele doua caracteristici de la care a pornit proiectul. Conceptul combina avantajele unei motociclete cu cele ale unei masini si combina placerea de a conduce cu siguranta. Habitaclul ofera protectie impotriva vremii nefavorabile, a vantului, a zgomotului exterior dar mai ales siguranta in cazul unui accident.
Designul a fost inspirat de la motociclete, iar cateva din caracteristicile vehiculului pe doua roti au fost pastrate. Configurarea interiorului este asemanatoarea cu cea a unei motociclete. Arhitectura modelului ii permite sa se aplece in abordarea virajelor, pastrand astfel o stabilitate buna.
De asemenea, conceptul dispune de un sistem hidraulic care actioneaza in situatii exceptionale, cum se intampla atunci cand se ruleaza cu o viteza scazuta, iar vehiculul devine instabil. Acest sistem are rolul de a readuce autovehiculul la pozitia initiala pentru a putea fi manevrat in siguranta.Simple este propulsat de un motor cu combustie interna care livreaza 48 CP si de un propulsor electric. Greutatea acestuia este de 450 de kilograme, iar constructorul se asteapta ca Simple sa sprinteze de la 0-100 km/h in mai putin de zece secunde, deoarece dispune de un coeficient de rezistenta aerodinamica de 0.18 Cx. Pentru a parcurge 100 de kilometri, oficialii BMW anunta ca Simple va avea nevoie de 6 kwh, acestia reprezentand echivalentul a 0.7 litri de benzina.
via | BMW
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele BMW in Romania
-
BMW i3 facelift Preţ: 38.199 - 42.780 €
-
BMW i3S Preţ: 41.769 - 46.410 €
-
BMW i8 facelift Preţ: 142.502 €
-
BMW i8 Roadster Preţ: 158.032 €
-
BMW M4 CS Preţ: 124.950 €
-
BMW Seria 1 (3 usi) facelift (2015-2017) Preţ: 23.880 - 48.195 €
-
BMW Seria 1 (5 usi) facelift Preţ: n/a - 49.028 €
-
BMW Seria 2 Active Tourer facelift Preţ: 26.537 - 38.234 €
-
BMW Seria 2 Cabriolet facelift Preţ: 35.522 - 57.775 €
-
BMW Seria 2 Coupe facelift Preţ: 30.643 - 70.042 €
-
BMW Seria 2 Gran Tourer facelift Preţ: 27.846 - 39.781 €
-
BMW Seria 3 facelift Preţ: n/a - 85.750 €
-
BMW Seria 3 Gran Turismo facelift Preţ: 39.865 - 60.065 €
-
BMW Seria 3 Touring facelift Preţ: 33.180 - 58.025 €
-
BMW Seria 4 Cabriolet facelift Preţ: 45.339 - 93.069 €
-
BMW Seria 4 Coupe facelift Preţ: 39.330 - 123.998 €
-
BMW Seria 4 Gran Coupe facelift Preţ: 39.032 - 58.072 €
-
BMW Seria 5 Preţ: n/a - 120.012 €
-
BMW Seria 5 Touring Preţ: 51.825 - 64.498 €
-
BMW Seria 6 GT Preţ: 63.250 - 71.698 €
-
BMW Seria 7 Preţ: 92.404 - 178.976 €
-
BMW Seria 8 Preţ: 102.400 - 127.985 €
-
BMW X1 Preţ: 31.860 - 45.180 €
-
BMW X2 Preţ: 39.270 - 43.649 €
-
BMW X3 Preţ: 42.602 - 67.057 €
-
BMW X4 Preţ: 48.850 - 69.734 €
-
BMW X5 Preţ: 68.842 - 92.582 €
-
BMW X6 Preţ: 72.947 - 124.772 €
Ultimele stiri din Concepte
-
Compania britanică Evice a lansat prototipul XP1, o reinterpretare modernă pentru clasicul model Rolls-Royce Silver Shadow. XP1 este complet electric, are 400 de cai și o autonomie de peste 320 de kilometri. (17.12)
-
Dacia a dezvăluit o ediție specială pentru modelul Duster, inspirat din legendarul Raliu Dakar. Acesta este un concept unicat realizat ca un omagiu pentru participarea mărcii românești la Dakar. (06.12)
-
Jaguar a prezentat oficial noul concept Type 00. Acesta anunță startul noii epoci electrice pentru marca britanică, precum și primul model de serie din noua eră a brand-ului, care va fi lansat în 2025. (03.12)
- FOTOSPION: Primele imagini cu noua generație Audi Q7
- Bugatti a livrat primele exemplare Bolide. Fiecare mașină costă 4 milioane de euro
- Noul Leapmotor C10 REEV: versiune nouă, cu range extender și autonomie de 950 km
- Kia recheamă 23.000 de exemplare EV9: lipsesc șuruburile de prindere pentru scaunele din spate
- Dakar 2025: Dacia, pe locul 3 în proba prolog
Ma indoiesc ca se va ajunge sa renuntam la masinutzele noastre atat de drage pentru conceptele astea.