BMW şi sistemul Head-Up Display color - tehnologia care concurează avioanele
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Mulţi cunosc sistemul Head-Up Display disponibil pe modelele BMW, însă puţini ştiu cât de avansată este tehnologia introdusă de bavarezi. Potrivit unui comunicat de presă recent, nemţii s-au străduit să uşureze citirea informaţiilor afişate pe parbriz de sistemul Head-Up Display (HUD), tehnologie împrumutată din aviaţia militară.
Selectarea atentă a simbolurilor şi colorarea acestora îi ajută pe şoferi să petreacă cu 50% mai puţin timp pentru a asimila informaţiile oferite de HUD. Pentru a obţine o interfaţă vizuală mai prietenoasă şi în acelaşi timp mai utilă, BMW a instalat o folie specială în interiorul parbrizului pentru a facilita proiectarea color.
Sistemul HUD este creat doar pentru a putea fi vizualizat de şofer şi a fost gândit pentru a reduce oboseala celui din spatele volanului. Şoferul nu mai este nevoit să coboare şi să ridice privirea sau să o adapteze la diferite distanţe. Toate informaţiile sunt oferite la baza parbrizului, iar luminozitatea este ajustată în funcţie de momentul zilei.
Astfel, HUD nu incomodează vizual şoferul, ci doar încearcă să-i sintetizeze şi să-i aducă la îndemână toate informaţiile.Robert Hierl, pilot de teste pe avioanele de vânătoare Eurofighter, s-a arătat extrem de încântat de sistemul Head-Up Display regăsit pe modelele BMW. "Sistemul nostru Head-Up Display este monocrom şi nu este capabil să furnizeze o asemenea calitate a imaginii, aşa um o face sistemul BMW", a susţinut Hierl.
via | egmcartech
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele BMW in Romania
-
BMW i3 facelift Preţ: 38.199 - 42.780 €
-
BMW i3S Preţ: 41.769 - 46.410 €
-
BMW i8 facelift Preţ: 142.502 €
-
BMW i8 Roadster Preţ: 158.032 €
-
BMW M4 CS Preţ: 124.950 €
-
BMW Seria 1 (3 usi) facelift (2015-2017) Preţ: 23.880 - 48.195 €
-
BMW Seria 1 (5 usi) facelift Preţ: n/a - 49.028 €
-
BMW Seria 2 Active Tourer facelift Preţ: 26.537 - 38.234 €
-
BMW Seria 2 Cabriolet facelift Preţ: 35.522 - 57.775 €
-
BMW Seria 2 Coupe facelift Preţ: 30.643 - 70.042 €
-
BMW Seria 2 Gran Tourer facelift Preţ: 27.846 - 39.781 €
-
BMW Seria 3 facelift Preţ: n/a - 85.750 €
-
BMW Seria 3 Gran Turismo facelift Preţ: 39.865 - 60.065 €
-
BMW Seria 3 Touring facelift Preţ: 33.180 - 58.025 €
-
BMW Seria 4 Cabriolet facelift Preţ: 45.339 - 93.069 €
-
BMW Seria 4 Coupe facelift Preţ: 39.330 - 123.998 €
-
BMW Seria 4 Gran Coupe facelift Preţ: 39.032 - 58.072 €
-
BMW Seria 5 Preţ: n/a - 120.012 €
-
BMW Seria 5 Touring Preţ: 51.825 - 64.498 €
-
BMW Seria 6 GT Preţ: 63.250 - 71.698 €
-
BMW Seria 7 Preţ: 92.404 - 178.976 €
-
BMW Seria 8 Preţ: 102.400 - 127.985 €
-
BMW X1 Preţ: 31.860 - 45.180 €
-
BMW X2 Preţ: 39.270 - 43.649 €
-
BMW X3 Preţ: 42.602 - 67.057 €
-
BMW X4 Preţ: 48.850 - 69.734 €
-
BMW X5 Preţ: 68.842 - 92.582 €
-
BMW X6 Preţ: 72.947 - 124.772 €
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Mercedes-Benz a mărit viteza maximă a sistemului său de conducere autonomă prezent la modelele sale. Astfel, toate modelele noi dotate cu acest sistem se vor putea conduce singure până la o viteză maximă de 95 de km/h. (24.09)
-
Nissan urmează să lanseze un nou sistem de asistență conceput special pentru a reduce situațiile în care șoferii continuă să circule pe banda a doua pe autostradă. Noul sistem îl va avertiza pe șofer să treacă înapoi pe prima bandă după o depășire. (20.09)
-
BMW a anunțat că tehnologia specială E Ink de schimbare a culorilor unei mașini ar putea intra în producție până în 2027. Constructorul german își dorește ca toate mașinile sale să fie dotate cu această tehnologie în viitor. (05.09)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Desi pana la proba contrarie eu cred ca mai rau m-ar obosi.
Sunt genul de sofer care daca are o pata pe parbriz nu mai are liniste. Imi sta ochiul doar in pata aia. Oare o fi bine sa ma traga privirea spre informatiile oferite pe ecran?
Probabil e treaba de auto-control (ceea ce mie imi lipseste din greu :)) )
E vorba de confort..nu de inteligenta. Stii sa faci deosebirea?
P.S. ma gandesc ca are si un buton de OFF daca te enerveaza :)