Mercedes şi BMW, doi dintre cei mai importanţi actori ai duelului din segmentul premium, caută să îşi simplifice nivelurile de echipare. Decizia este una controversată, întrucât cei care achiziţionează o maşină din acest segment îşi doresc flexibilitate şi posibilitatea de a face din automobilul lor unul unic.
Ian Robertson, şeful diviziei de vânzări şi marketing, membru în consiliul de conducere al BMW, susţine că deja s-au coagulat o serie de niveluri de echipare pentru a ajuta clienţii şi reţeaua de vânzări.
Complexitatea gamei este acum foarte ridicată. Primul exemplu în acest sens este noul pachet M Sport. Ajută clienţii să înţeleagă ce au la dispoziţie şi ajută mult şi la creşterea valorii reziduale a maşinii.
De cealaltă parte a baricadei, Mercedes încearcă să păstreze sentimentul de personalizare, în special pentru clienţii care sunt interesaţi de acest aspect. În acele situaţii în care clientul nu este tocmai cunoscător, Mercedes oferă şi un serviciu concierge, de tipul celui regăsit la Apple. Abordarea celor de la Mercedes se doreşte a fi cât mai diferită de cea digitală, bazându-se mai mult pe interacţiunea cu oamenii.
-full fara piele
-full
-extra full
Cand vad dusmanii un X6 extra full ca cel din imagine mor sigur.