BMW si Mercedes au incheiat un parteneriat
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
BMW si Mercedes se afla de mai multe luni la masa negocierilor. Presa de specialitate a tot discutat depre posibilitatea unui join-venture intre cele doua companii, iar acest lucru, in sfarsit, s-a concretizat. Cel putin asa sustine Klaus Draeger, seful departamentului de dezvoltare de la BMW.
Cei doi producatori premium, rivali pe viata si pe moarte pe piata auto, vor colabora la dezvoltarea unor componente auto. BMW si Mercedes au luat aceasta decizie pentru a salva din costuri.
Fiind vorba de anumite componente auto, fanii celor doua marci nu vor putea fi dezamagiti, deoarece identitatea BMW si identitatea Mercedes nu vor fi lezate.
Nu s-au dat detalii despre momentul in care cele doua compani vor anunta oficial incheierea unui parteneriat, dar oficialul BMW, Klaus Draeger, a declarat ca nu are nevoie de oficializarea acestui parteneriat pentru a anunta mariajul intre cei doi giganti ai industriei auto germane.
Componentele care vor fi dezvoltate in comun de cele doua companii nu au un rol semnificativ in modul in care este conturat designul sau mecanica modelelor.
Asadar, BMW si Mercedes vor face in continuare modele diferite, care vor avea unele sisteme, cum ar fi sistemul de aer conditionat, si unele componente comune.Via | MotorAuthority
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
In curand cred ca-mi voi lua un Mercedes, volanul facut in Romania, motorul pe la unguri, scaunele in China iar trenul de rulare sau platforma sa fie de la BMW.
Deja vedem la Logan diverse chestii de la Clio, Megane, Modus sau de la modele Nissan.
Concluzia: mi se pare o mare vrajeala cu tehnica de azi.
E ca si cum cineva se insoara peste 1 saptamana, dar afla cu 1 zi inainte niste chestii tari de tot: nevasta lui s-a nascut in America, a trait cu parintii prin Australia pana la 10 ani, a facut gimnastica prin China pana la 18 ani, a fost vanduta de traficantii albanzi unor egipteni, regulata de niste marocani timp de 2 ani, vanduta la Paris pe post de manechin 1 an....si hop la ultimul din Romania pe post de mireasa si de fata mare :))
Da-ti-o mai incolo de treaba.....vrem masini simple, fiabile, economice si originale de la mama lor.
Or sa ajunga sa faca toti una si aceiasi masina dar cu sigle diferite si o sa le ia banii la fraieri diferentiat in functie de sigla.
Respect pt Honda si toyota care au ramas cam singurii producatori de masini care se descurca pe cont propriu, restul sunt doar un vis.
Problema este ca nivelul de calitate să rămână acelaşi care a construit în timp renumele firmei.