BMW şi Hyundai ar putea semna un parteneriat
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
BMW şi Hyundai poartă discuţii în vederea stabilirii unui parteneriat pentru dezvoltarea unei noi generaţii de motoare, anunţă Automotive News. Respectivele discuţii sunt încă la început, informează Reuters, iar oficialii celor două mărci nu au confirmat existenţa acestora. Zvonurile privind subiectul de discuţie variază de la dezvoltarea în comun a motoarelor până la la o alianţă mai complexă, care ar include dezvoltarea unui motor nou cu împărţirea costurilor aferente şi chiar producţia acestuia în aceeaşi uzină. Publicaţia germană Automobil Produktion anunţa ieri că BMW poartă discuţii cu Hyundai pentru a amortiza costurile dezvoltării unei noi familii de motoare, costuri care se ridică la două miliarde de euro.
Nemţii de la Automobil Produktion susţin că fiul preşedintelui Hyundai Group, Chung Eui-sun, s-a întâlnit cu un grup mic de manageri BMW Group. Un purtător de cuvânt al Hyundai Motor a infirmat această întâlnire. În luna martie, cei de la BMW au anunţat că lucrează la o nouă arhitectură pentru viitoarele sale motoare, care va realiza economii de scară pentru motoarele cu trei, patru şi şase cilindri din gama sa. Respectiva familie va fi compusă atât din motoare otto, cât şi din motoare diesel.
BMW are deja un parteneriat cu Toyota pentru dezvoltarea sistemelor hibride şi a vehiculelor electrice, pe lângă parteneriatul semnat cu PSA Peugeot Citroen pentru dezvoltarea de motoare otto supraalimentate de cilindree mică.
Cei de la BMW poartă discuţii şi cu General Motors pentru dezvoltarea viitoarelor sisteme de propulsie, respectivele tratative fiind axate pe dezvoltarea vehiculelor alimentate cu pile de combustibil.Via | AutomotiveNews (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Autoipoteze
-
Mercedes nu are de gând să mai lanseze o nouă generație a modelului SLC și plănuiește să evite canibalizarea vânzărilor între SL și Clasa S Cabrio sau Coupe. (27.04)
-
Toyota se gândește să nu mai dea naștere unui înlocuitor pentru actualul Avensis. Piața sedanurilor medii scade vertiginos, iar japonezii își doresc mai mult un crossover. (18.10)
-
O companie de consultanță auto susține că după anul 2020, vânzările mașinilor autonome vor exploda. Creșterea segmentului va fi una foarte mare, urmând ca până în 2025 să găsim 21 de milioane de astfel de mașini pe stradă. (13.06)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
KIA aparținând lui Hyundai acum cred ca va împărți platforma tehnica cu seria 7 F10 si Rolls Roys Phantom :)) e gluma dar mă sperie realitatea :))
Acum poate fac si ei motoare fiabile cu ajutorul celor de la Hyundai si ofera clientului o garantie decenta.
De fapt or sa apara motoare Hyundai in BMW si gata treaba.
Normal ca vor mentine emblema BMW.
si mai criticam Audi ca sunt niste Vw-uri.........
pai daca bmw nu mai are bani sa isi construiasca motoarele e de jale.....inseamna ca lea ajuns cutitu adanc......
tare ma tem ca motoarele alea cu 3 si 4 cilindri vor fi construite de Hyundai intro tara ca India(de exemplu)unde scavia e la putere......si mai tare ma tem ca motoarele respective vor fi puse pe seria 1 si seria 3 care sunt cele mai sportive Bmw-uri din lume....
unde sunt bmw-urile de alta data.........cand un seria 3 era mic,spartan si cu motoare de 2500cmc sau motoare de 3000 benzina.......in ziua de azi toate sunt mari,grele,confortabile,luxoase si cam atat
e cam gata cu bmw.......so cam domolit....'huliganu' nostru a crescut si acum se poarta numa la costum si lux......
Grupul VW aduce blocuri de motor si chiar motoare complecte din China.
BMW face acuma motoare foarte performante dar cu o viata scurta de folosinta.
Hyunday are cea mai mare garantie pe piata auto si cea mai ridicata fidelitate a clientilor pe piata auto.
Pt a supravietuii si fi profitabil in urmatori 10 - 15 ani BMW trebuie sa reduca costurile undeva si produsele din Correa sunt de o calitate exceptiionala la un pret foarte rezonabil.
Lasati orgoliul la o parte si priviti realist.
Muncitori de la Ford sunt singurii muncitori din lume care au acceptat o REDUCERE de salariu.
Si tot motoare chinezesti asambleaza.
Ai dreptate, motoarele nu sunt nici pe departe ceea ce au fost odata cand vine vorba de fiabilitate, insa asta se aplica tuturor contructorilor, de la Renault pana la Ferrari.Probleme au aparut la toti constructorii cand s-au inventat tot felul de reglementari, siguranta, consum, emisii etc, mazda RX-8 n-a intrat pe piata deoarece depasea standardele impuse de UE.Iti dai seama ce pierdere imensa pentru un constructor? Cati au fost fortati sa-si modifice planurile , sa investeasca in downsizing sume enorme care normal s-ar fi dus in siguranta si fiabilitate sau scaderea costurilor de productie.
Consider ca BMW are nevoie de Hyundai pentru amortizarea costurilor , pentru electronica/electrica si eventual pentru fabricile ce vor fi folosite in comun pentru a reduce costurile.Nici BMW , nici Hyundai nu au avantajul grupului VAG de a fi un conglomerat cu 'nspe mii de marci echipate cu acelasi motor pentru care toate cotizeaza, asa ca singura solutie sunt aceste aliante facute pana la urma si in avantajul nostru, al consumatorului.Insa sa spui ca BMW nu face motoare fiabile, este o mare eroare.
Cu privire la garantie, trebuie sa te uiti in curtea constructorilor premium sa faci o comparatie, dar si aici, sunt de acord ca ar trebui marita, mai ales la marcile premium.
nu e asa, exemplu honda si fiat (nici un defect, nimic) ar intra si suzuki, mazda si nissan(inainte de renault)
am vazut in ultimii ani motoare rupte de la vag mercedes si alte probleme la masinile germane in speta
nu am auzit, vazut probl la fiat, honda, mazda, suzuki, mai ales la benzinare.
daca cei 4 constructori s-ar alia, it's the end pentru ceilalti.
Ai partial dreptate...cate motorizari are Honda si Suzuki, chiar si Fiat, si cate au VAG, Bmw, Mercedes? Mult mai multe, atat diesel cat si benzina, iar ca numar de unitati vandute este o diferenta enorma intre ce vinde Honda de ex si ceilalti, deci si numarul de defecte e normal sa fie mai mare, iar defecte la benzinare nu prea auzi nici la cei pe care i-ai amintit, ci la diesel sunt mai multe probleme.
Asta a fost tactica firmelor europene si au avut si au chiar succes dar multi incep sa inteleaga si sa se trezeasca sau altfel zis sa se maturizeze si se orienteaza spre masini japoneze mai modeste la capitolul putere sau masini americane de moda veche care au motoare extrem de fiabile.
Am 500000 km pe un Dodge si ma uimit in weekend cat de bine a mers oe autostrada sau pe camp si pietroaie chiar daca nu este 4 X 4.
Am 400000 km pe un MBZ - 300SD vechi care merge de 6 ani si cu ulei vegetal uzat si gratis si o sa mai mearga inca 10 ani.
Multi au inceput sa se fereasca de masinile noi.
Sunt pt femei sau ..... necunascatori.
Trenul de rulare la BMW este un dezastru la fiabilitate si o mare rusine.
Trenul de rulare la Hyundai este de o fiabilitate de invidiat si de aceea ofera 10 ani garantie si se vand fantastic de bine.
BMW are de invatat de la Hyundai.
Cu alianta asta BMW nu nu va avea de suferit (orice ar spune unii, calitatea si imaginea de marca sunt de top- slabe sanse sa-i afecteze in vreun fel), asa cum nici Hyundai nu va avea pretentii mai mari de la masinile sale dupa aceasta colaborare. Este vorba in primul rand de bani mai putini investiti din partea amandurora pentru aceste motoare.