BMW şi Daimler vor colabora la construcţia cadrelor pentru scaune
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Oficialii BMW Group au anunţat că vor colabora cu cei de la Daimler pentru dezvoltarea şi producţia de cadre pentru scaune în încercarea de a reduce costurile. Cooperarea dintre cei doi mari producători germani se va axa doar pe proiectarea şi producţia comună a cadrului metalic pe care sunt aplicate toate elementele ce formează un scaun şi nu va implica nicio asemănare exterioară între un scaun folosit de BMW şi un scaun folosit de Mercedes-Benz. Potrivit celor de la Spiegel, parteneriatul de tip joint-venture dintre BMW şi Daimler pentru producţia şi dezvoltarea de cadre pentru scaune va fi realizat în urma unei investiţii de peste 10 milioane de euro şi va aduce economii de aproximativ 200 de milioane de euro pe an pentru cele două companii implicate.
Noile componente vor fi construite de un furnizor comun al celor două mărci şi sunt primele dintr-un şir de piese comune care ar putea fi construite în regim joint-venture pentru a economisi bani. Cu toate acestea, nu există mai mult de 100 de componente care pot fi împărţite de cei doi constructori germani.
Aşadar, vocile care anunţau dezvoltarea comună a unui motor V12 care va fi utilizat atât de modelele Mercedes-Benz, cât şi de modelele BMW nu sunt încă aproape de adevăr.Pentru moment, nu există informaţii despre componentele care pot fi împărţite de cei doi constructori. Cel mai probabil, colaborările viitoare vor fi axate tot pe componente care nu sunt la vedere şi nu aduc nicio asemănare între modelele BMW şi Mercedes care poate fi percepută cu ochiul liber sau la volan. Vorbim de elemente precum fulii, cleme şi alte componente ascunse privirilor indiscrete care pot aduce economii importante la nivel anual.
Via | AutomotiveNews
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
OK OK OK, marii smecheri din marile corporatii au numai de castigat, isi permit sa faca cucu mare cand economisesc 200 milioane euro, cum scrie mai sus in articol. Dar noi, care cumparam o masina, cu 50% componente identice.......de fapt ce cumparam?
Bagabonteala.......dulce bagabonteala.........dar pe banii fraierilor.
vagabonteala era de la VAG. :D
Deorece BMW produce cel mai bun automobil din lume cele mai inchegate masini si cu cele mai bune mase , dar le vine foarte greu sa se mentina sus, sunt ei lideri mondiali la vanzari si motoare ,oamenii apreciaza masinele BMW dar in fatza sta GRUPUL VAG un grup EXTREM de puternic , BMW nu va putea face fatza mult timp lui VAG GRUP sau mai direct lui AUDI.
Audi apartine lui VAG dar VAG e mai bogat ca BMW AG de vreo 10 ori,.
Asa ca BMW nu are de ales cu VAG nu se va uni ca e o turma deja acolo la VAG , dar cu DAIMLER este viitor alaturi de Mercedes-Benz .
Mercedes are nevoie de motare de la BMW si BMW are nevoie de alte piese de la Mercedes-Benz pentru a reduce costurile de productie .
Asa dar Colaborarea exista de ceva timp dar se va extinde mult mai mult intre BMW si Daimler, .
Eu consider si o lume internationala cum BEST ENGINE care se face la MERCEDES-Benz ACASA in STUTTGART (Ostfildern) spun si decerneaza motoarele BMW ca fiind cele mai bune in clasele lor .
Sunt motoare extrem de Efficente si Dynamice ca sa zic asa intr-un cuvant nu vreau sa ma bag in termeni pe romana greu de explicat.