Conform cifrelor oficiale oferite de cele două companii, Audi a depăşit BMW în vânzări cu 4.500 de unităţi în ianuarie şi cu 2.900 de unităţi în aprilie, în timp ce BMW s-a revanşat în februarie (+4.900) şi mai ales în martie, când marca din Munchen a câştigat teren serios: +11.500 de maşini vândute. Diferenţele sunt însă infime având în vedere că vorbim de vânzările la nivel mondial.
Per total, BMW bate Audi în primele patru luni ale acestui an cu 512.000 la 503.000. Mercedes-Benz, rivalul de tradiţie al celorlalte două mărci germane, le urmează pe acestea la distanţă foarte mare, brandul din Stuttgart reuşind să vândă doar 441.000 de maşini în perioada ianuarie-aprilie 2013.
Lupta de vânzări dintre BMW şi Audi va rămâne una strânsă pe tot parcursul acestui an. Dacă Audi se bazează pe piaţa din China şi pe recent lansata producţie a lui Q3 în ţara Marelui Zid, BMW îşi pune speranţele pe lansarea versiunii Gran Turismo a lui Seria 3 şi pe continuarea carierei de succes a versiunilor sedan şi break a modelului său de segment mediu.
via Audi, BMW, Mercedes-Benz
Si cand spui ca nu pun accent pe siguranta, eu zic sa te uiti la rezultatele euro Ncap pentru modelele premium, toate sunt acolo la varf.
Lumea in general prefera o masina premium din mai multe motive ( tehnologie, confort, putere, antifonare ( daca este cazul ) , si statut.
asculta cum suna cand inchizi usa la un Audi, si cum suna cand inchizi usa la o masina non premium. sau multe alte aspecte.
Eu detin o masina premium, si nu as schimba-o pe alta.
@men: eu vad foarte utila cumpararea unui BMW de 200 CP ca sa-l accelerez in 3 secunde pana la 50-58 km/h si sa merg cu el asa prin toate satele, comunele si orasele. E o super investitie.
Ai niste pareri foarte superficiale, mai ales ca-n aceasta stire este vorba de vanzari globale, nu stiu cum faceti unii ca tot acolo unde vreti voi va duceti, la obsesia voastra cea de toate zilele: Bmw-urile si Audi-urile din Romania, Bmw de 200 de cai spui? te pomenesti ca un Jaguar, Lexus, Infiniti, Cadillac, au vreo 90 de cai asa in medie...cat despre accidente, ai vazut tu multe Bmw-uri prin santuri, daca daca poti tu demonstra ca aceasta marca provoaca cele mai multe accidente la noi atunci inseamna ca stii despre ce vorbesti, dar se vede ca nu prea stii, atata timp cat pe sosele predomina oricum alte marci, dar pe stilul tau de gandire toata lumea trebuie sa aiba Logan sau Dacia clasica pt ca oricum mergi cu 50 la ora, cum s-a mai spus si sus, nu doar viteza conteaza, concluzia mea: chiar n-ai treaba si-ti manifesti niste frustrari, nimic mai mult.
Nu stii ce vorbesti, sau poate generalizarea este modul tau preferat de a face conversatie. Sa stii ca orice masina se incolaceste la fel dupa copaci, indiferent ca este BMW, Audi, Volvo, Ferrari sau Rolls-Royce. BMW si Audi sunt masini foarte sigure. Unele persoane din rromanistan, care conduc aceste masini cu certitudine nu sunt sigure, mai ales la etaj. Bizonii cu 4 clase care toata viata lor au tinut hamul carutei sau in cel mai bun caz au pus mana pe o Dacia 1300 sunt un adevarat pericol cand descatuseaza animalul din ei la volanul vreunui BMW sau Audi cu cel putin 300.000 km la bord. De astia sa te feresti, ca nu sunt siguri nici cand sunt perpedes si le dai buna ziua.
Iar legat de utilitate, spune-le asta si celor din Vest care chiar merg cu BMW-uri de sute de cai cu 50 km/h prin toate satele si comunele si orasele. Sau celor din Monte Carlo care merg cu Lambo, Porsche, Ferrari sau alte masini de 5-600 CP cu fix 20 km/h in zonele de promenada. Dupa cum pui problema, mi-ar fi frica pentru mine sau altii sa te stiu la volanul unui Audi sau BMW. Dai de inteles ca n-ai fi dispus sa mergi cu 50 prin localitate.
de la 247.504 €
Audi s8 de la 119.310 €
Bmw de la 142.600 €
daca faceti un calcul simplu vedeti care constructor este mai eficient.
Bravo Mircea, eu as mai adauga ca este si o chestie de etica si protejare a planetei sa se produca masini economice si fara mofturile de lux.
Din pacate nu majoritatea gandesc ca tine, sau ca mine.
Am primit un raspuns nici nu stiu cum sa-i zic la intrebarea:
De ce se produc asemenea masini?
Rasp: Pt ca exista piata pentru ele. Cu etica, cu planeta, cu lipsa de respect pentru patura majoritara fara bani pt asa ceva in lumea asta cum ramane?
Asta, pt mine, nu e un raspuns.
si ca multi altii, ceea ce am scris nu ai inteles, rezultand acest comentariu acid al tau.
nu ma smiorcai, cred ca sunt altii care o fac printre care poate si tu?
Si da, as dori mai multa egalitate, si ma mandresc cu asta.
Daca te-ai fi uitat al alte comentarii ale mele de al alte stiri (inclusiv cu Ferrari-la care sunt fan(inca)), insa cu timpul, mi-am dat seama ca trebuie avut grija de mediul inconjurator ( nu motoarelor mari), si ca nu ar fi rau (de fapt ar fi bine) ca orice producator premium, sa produca, in loc de un automobil premium, poate 5 sau mai multe masini pe care sa si le poata permite mai multi domnule etichetant de "comunisti".
De altfel sunt destui miliardari in lumea asta care umbla cu un Fiat 500, si care sunt constienti de mediu, au etica in ciuda puterii lor finaciare uriase.
Cum am mai spus, si evit sa vorbesc socialist, pardon de comunism ca dta.
Si NU trebuie luat exemplu de la vestici care isi permit masinute d-astea, ci trebuie construit pragmatic si in folosul oamenilor.
Daca multe persoane isi doresc un produs bun, accesibil, construit pentru omu de rand in locul celor premium, aia sunt comunisti la randu-le?
Domnule "socialist"?
€3.64 billion (2012)
A si iesit cel mai mare producator auto din lume si profitul este foarte putin
are N taxe, de autostrada, este mare ''criza'' dar editorii nostri dau stiri de , ce se vinde si se cere - Ghermane , la asa pUpor , asa atitudine...
Mercedes si Audi produc si ei masini hibride,nu doar Lexus/Toyo,si tu crezi ca masinile hybrid/electrice sunt de viitor?Nu,ele vor avea aceeasi soarta ca cele pe combustibil fosil,litiul care este folosit la baterii se gaseste doar in 2 locuri pe Pamant.Viitorul apartine celot pe hidrogen,singura problema cu hidrogenul este ca se gaseste numai impreuna cu alt element.Se vede ca ''ai vazut'' multe masini(doar in poze),daca intri intr-un interior de japoneza si dupa aia te urci intr-un merc,audi,bmw,(aceleasi generatii,nu comparam ani 1990 vs 2000)ai sa vezi de ce nemti sunt apreciati la marcile premium.
Eu mi-am cumparat o masina nemteasca premium din urmatoare criterii:
-interior calitativ
-preturi de intretinere mici(comparativ cu marcile non-premium)
-piese se gasesc usor
-cand se strica ceva(si se strica,dupa 2000 fiabilitatea nu mai exista in repertoriul constructorilor,indiferent ca vb de toyo,merc,ferrari etc.)se inlocuieste usor,nu trebuie sa te apuci sa desfaci jumatete de motor sa schimbi o curea de accesorii
-si din criterii pur subiective,care tine de fiecare om in parte
Uni isi cumpara masina numai dupa marca,nu conteaza ca e din anul x,motorul este varza sau caroseria este plina de rugina,sa fie nemteasca,premium(care multi habar nu stiu ce inseamna asta),diesel(ca are cuplu si consuma putin)
on:
Mercedes a pierdut mult in fata rivalilor de la Audi si BMW din cauza designului si poate a preturilor(unele versiuni chiar au preturi absurde)
Diferenta e ceva ce ne caracterizeaza pe toti, niciodata 2 oameni nu vor fi la fel si asta se rasfrange ulterior in tot ce faci, inclusiv ce ajungi sa conduci.
Si acum, sa ma ierte Dumnezeu, dar mie nu mi-ar conveni ca eu sa fac facultate si master, sa invat de imi sar capacele, sa ajung sa castig 2000 de lei/luna si sa conduc un Logan. Nu ma intelege gresit, nu am absolut nimic cu cei care conduc Logan. Insa mi-as permite sa am pretentii mai mari, ca in timp ce invatam altii se distrau prin discoteci si pierdeau vremea prin facultati. Iar apoi sa fiu egal cu ei... niciodata!
Mai era unul mai sus care proclama sus si tare ce bine se aud usile la Audi-ul lui. Ceea ce inseamna pentru mine ca nu a auzit sunettul de usa blindata de la o Honda sau Lexus.
Toate marcile astea premium sint la locul lor, bine puse, pentru publicul ei tinta, insa in Romania, 99% dintre ei nu ar merita sa conduca asa ceva. Dupa parerea mea, unii nici carnet nu ar trebui sa aiba.
Ceea ce difera de tara noastra este educatia, care, in umila mea parere, lipseste cu desavarsire la multe persoane, chiar de pe postarea asta.
N-avem bani sa ne platim taxele la masina nici macar s-o putem s-o inmatriculam, insa ne dam mari chiar daca stam cu parintii intr-un apartament cutie de chibrit.
Conducem S Klasse, serie 7 sau A8, fara costum, imbracat in training suit, cu mana pe volan la ora 12. Ahh, si am uitat de nelipsita sapca cu cozorocul intors.
Chiar nu ti se pare ca e ceva in neregula cu imaginea asta? Daca nu, inseamna ca nu are rost sa mai conversam copile.
Cu totii sintem supusi stereotipurilor, evident ca totul e relativ si nu toti posesorii de masini germane sint cocalari. Insa mai toti cocalarii au masini germane si de aici ponoasele care si le trag ceilalti proprietari.
Dar oricum, mi se pare foarte interesant cum te-ai atacat, mult peste masura in opinia mea.
Ieri stateam cu un vecin de vorba in parcare la un mall si se plangea de cocalarii de la noi din tara. Insa el la randul lui parcase masina pe locul destinat handicapatilor locomotori.
Poti sa-mi spui mie ce vrei. faptul ca tu poate esti o exceptie, nu schimba situatia ca la noi in tara lipseste educatia elementara, iar tu prietene, te cam amesteci printre ei.