Cei de la BMW au reuşit să vândă 139.161 de maşini în mai 2013 (+8% faţă de aceeaşi lună a anului trecut), în timp ce Audi s-a clasat puţin mai în spate, cu 137.200 de clienţi care au cumpărat maşini ale mărcii din Ingolstadt.
Mercedes a încheiat podiumul lunii mai cu 121.360 de maşini vândute în lume. În perioada ianuarie-mai 2013, BMW are 651.158 de unităţi vândute, Audi vine cu 640.200 de exemplare vândute, iar Mercedes-Benz vine cu greu din spate, înregistrând 562.824 de comenzi.Conform unui comunicat oferit presei de BMW, creşterea a venit pe fondul unor vânzări mai degrabă modeste în Europa. Dacă piaţa continentală a suferit în acest an o scădere semnificativă, BMW a reuşit să egaleze vânzările de anul trecut. Creşterea vine, deci, de pe restul pieţelor importante pe care este prezent brandul bavarez. "Am reuşit să scăpăm de furtuna de pe piaţa europeană prin creşteri solide în zone precum Statele Unite, China, Japonia şi Rusia", declară Ian Robertson, şeful vânzărilor BMW. Statisticile arată că BMW a scăzut în Europa cu 0.6% în lunamai, celelalte pieţe aducând creşteri: +10% în SUA şi +11% în China.
DIFERENŢE ROMÂNEŞTI
În România, statisticile înmatriculărilor arată că BMW conduce clasamentul mărcilor premium, cu 606 unităţi vândute în perioada ianuarie-aprilie 2013, marca bavareză scăzând cu 18% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
Audi şi Mercedes-Benz fac rocada pe piaţa românească, marca din Stuttgart fiind pe locul al doilea, cu o creştere de 5% şi cu 567 de unităţi vândute pe piaţa internă. Audi vine pe poziţia a treia în clasament, cu 499 de maşini vândute (scădere de 2% faţă de anul trecut).
La astfel de articole ar fi bine sa fie prezentat un clasament mai detaliat, nu doar cu primele 3 pozitii, toti constructorii premium pe fiecare piata, poate vad si altii cat vinde Lexus pe piata din Japonia de exemplu, dar pot eu sa spun cat vinde, putin mai mult decat Bmw , iar in Europa "cocalara" nu exista, dar unii confunda vanzarile ridicole cu exclusivismul, doar unele modele pot fi exclusiviste, cand ai toata gama "exclusivista" este altceva.
si cam asa sa intamplat si cu Nokia.......la fel .....mare pacat.......
oricum Mercedes face automobile impresionante din toate pct. de vedere..........S-ul face abia a debutat va fi cu siguranta cea mai 'tare' masina construita vreodata......asteptam S65AMG sa vedem cei vor face..........
eu zic sa nu-i plangem prea mult pe cei de la mercedes, deoarece ei puncteaza foarte serios cu vanzarile de vehicule comerciale (dube, camioane) unde nu prea au rival la nivel global
Nu stiu de ce, dar cred ca n-ai inteles, si era alt tip care abera cum ca Mercedes si Bmw vand doar pt ca le cumpara lumea pe firma pt deducerea tva-ului, chiar si-n tarile unde nu exista tva, de exemplu SUA, si pentru ca vorbesti de fiabilitate cand in stire se vorbeste de altceva presimt ca si tu copii din ideile altora, nu mai dau nume.
Oricum BMW e deosebit totul e la alt nivele feeling-ul e cel mai sportiv din toate aceste 3 mărci .
Oricum respect Audi si Mercedes indiferent ca sunt fan BMW respect rivalii si spun la toți ca se mai fac mașini si la Stuttgart si Ingolstadt la fel de bune ca la MÜNCHEN !!!
Cum nu exista in SUA TVA ????
Exista băieți si încă mare TVA.
De ce vorbiti cei de acasă lucruri care nu le știți ???
Sunt in SUA ei TVA exista in dependenta de la stat la stat.
Oricum din punctul meu de vedere ( fiindca eu stiu ca le-am condus pe toate trei , si MB si Audi si BMW ), este ca BMW si Audi mai au de invatat de la MB, iar MB mai are de invatat de la cei mai buni .
AM, nu mai folositi cuvantul "premium" atata vreme cat vizeaza numai tandemul "solitar" din fruntea topului, deci incercati varianta "bemwudium" --- pare mai adecvata in context, nu? IIHS a pus barosul pe ele si tot degeaba, caci, in genere, lumea pare batuta in debla cu maiul globalizarii. Dar nu eu ma pretez la "comparative", ci tot voi, cei din redactie, care ar fi trebuit sa tineti cont de rugamintea mea de a nu mai insera niciun fel de clasamente! "Mercedes este departe", "pierde teren"......poftim "spirit jurnalistic echidistant". Mircea, n-ar fi fost mai indicat sa fi conceput o exprimare "dezamorsata" precum "Si acum va prezentam clasamentul vanzarilor premium pe anul in curs" ?......si-l postai tot, nu doar "podiumul" ! Pardon, "bemwudiumul". Las' ca o sa trec eu pe la fabricile lui Cadillac, Buick, Lexus, Infiniti si Acura si o sa le bat in geam: "Opriti productia, nu va mai agitati in van, caci voi nu puteti fi premium, ci pramatium".
Asa ca sa nu va mirati cand veti vedea peste ani si ani ca nu s-au disipat "clinciurile" pe forum, ci, dimpotriva, vor prolifera......Si ghici cine le va intretine.
Te-ai plictisit de nickul @mafia? Vezi ca te tradeaza stilul.
@inexorabil
Exagerezi, dar tocmai de asta am spus sa se prezinte toate locurile, cate sunt, 8-9, pt ca chiar daca de obicei se premiaza podiumul, nu inseamna ca nu trebuie prezentat tot clasamentul.
PS: Am inchis doar un ochi, nu inainte de a va reaminti ca, totusi, Audi nu-i premium. Un adevarat specialist mi-a explicat de ce: Mercedes = lux la superlativ cu putina sportivitate / BMW = sportivitate la superlativ cu putin lux / Audi = atat de preocupat de a crea un echilibru intre cele doua aspecte, incat nu i-a reusit nici unul, nici altul. Si nici compromisul. Sforrrrr......
A8-ul este tot un aristocrat prin vocatie, dar nu radiaza personalitate. Pare doar un monstru high-tech umflat cu steroizi. Scuze pentru @Scorpyon, dar sunt sigur ca el n-ar renunta, de pilda, la miticul Audi Quattro pentru un R8 cu care se falesc zuzele in clipuri "muzicale". Noapte buna!
Se pare ca, cu cat scade fiabilitatea si siguranta (in studiu Waranty Direct 1 din 45 BMW pica si 1 din 27 Audi au aceeasi soarta iar INHS a aratat ce pot germanii), creste numarul de vanzari. Deci asta e tot un fel de reclama, panteru stupizei, parerea mea.
Deci cat de tare trebuie sa fii cand vezi ca Audi si BMW sunt varza la fiabilitate si tu sa te mandresti cu lucrul asta ? :))
Eu am crezut ca premium inseamna masini cu motoare fiabile la care se adauga extra optiuni. Dar mai nou clasamentul e condus de jafuri cu pretentii de premium. Adica se ia una bucata caruta, se pune motor de PSA, scaune imbracate in piele, sistem audio JBL, emblema de BMW si suntem cei mai tari.
Numarul de unitati vandute la categoria premium este invers proportional cu nivelul studiilor. Daca nu ma credeti, faceti un studiu. Vedeti cati cu BMW si Audi au studii superioare si se pricep la masini (au mai condus si altceva ca sa poata compara). Sau mai simplu: cautati "idiot with BMW" pe Google si veti vedea ca numarul rezultatelor e mai mare decat cel de anul trecut.
Si pentru a nu fi inteles gresit: ma refer la majoritate (pentru cine nu stie, majoritatea inseamna 50%+1).
Cum sa mai cred ca AM mai este obiectiv, cand pt faceliftul seriei 5 de la BMW au scos imediat un articol lung si cuprinzator (http://www.automarket.ro/stiri/bmw-seria-5-facelift-imagini-informatii-si-preturi-pentru-romania-51130.html), iar lansarea S-Class a trecut la rubrica anunturi de mica publicitate?
"Accidentul petrecut pe autostrada A72 a fost unul cu urmări serioase. Maşina de test circula cu viteză destul de mare în momentul în care a lovit şi apoi desprins gardul de protecţie pe o distanţă de 50 de metri. Bucăţile de caroserie şi metal au zburat înspre ceilalţi participanţi la trafic, însă nu au fost înregistrate alte victime.
De asemenea, pilotul BMW a scăpat fără a fi rănit grav, semn că germanii pot garanta viitorilor clienţi de Seria 2 o maşină cu o integritate bună şi rezultate de top în cadrul testelor EuroNCAP."
Deci inca un pilot, atentie PILOT de curse nu agarici cu figuri sau mucea de pe la noi, pierde controlul unui BMW. UAU, super siguranta si super meserie. Daca imi aduc aminte a mai fost unul care a murit. Dar are si meseria asta satisfactia ei.
Cand conduci asemenea masini trebuie sa iei in considerare si faptul ca au si ele limitele lor.
http://www.automarket.ro/stiri/pilot-de-teste-de-la-bmw-implicat-intr-un-accident-grav-cu-un-prototip-46867.html
Deci haideti baieti, dati mai tare si faceti motoare cat mai bune, asa dati exemple de cat de buni sunteti si ce puteti face.
Si acum retarzii se vor bucura ca toata lumea a scapat cu viata si e masina super sigura. Daca nimerea vreun tir, era al doilea pilot pierdut in mai putin de un an. Eu cred ca mai bine era daca super sistemele de pe BeHeMWeu il faceau pe pilot sa nu piarda controlul masinii. Sa-i zica: BA PROSTULE, MERGI PREA REPEDE SI ESTI PE O STRADA PUBLICA NU PE CIRCUIT !!! Adica daca moare un pilot, nu-i mare paguba, dar daca prostul da peste altii care circula regulamentar, atunci e o problema mare.
Deci astea da masini PREMIUM. Alerg sa-mi iau si eu una care prinde 300 km/h, ca tare bune mai sunt. Premium si varza ca cele 2 BMW-uri din poze. De fapt cred ca imi iau vreo 5 sa am si de rezerva ca oricum la cat sunt de varza, sunt sansa mari sa le schimb pe toate intr-un an.
Eu zic sa faci o petitie in Germania pt a se impune limita peste tot pe autostrazi, asa o sa dormi mai bine, dar eu am o intrebare, in tot comentariul tau despre ce vorbesti mai concret? Stiu ca sunt un fan Bmw care stie cateva litere din alfabet, totusi nu prea am inteles eseul tau, oricum esti amuzant.
De reprosat lipsa meniu in limba romana.
Tinuta si cuplu....imperiale.....