BMW Seria 7 facelift se lansează în luna iulie

De Bogdan Mirică
Publicat Vineri, 04.05.2012
BMW a anunţat oficial că faceliftul lui Seria 7 este gata. El va fi lansat în vara acestui an în luna iulie. Pe lângă elementele estetice noi, modelul va primi şi motorul tri-turbo diesel de 375 CP.

Esential

375 de cai putere oferă dieselul tri-turbo al celor de la BMW.

BMW se pregăteşte de un facelift pentru nava sa amiral. Actualul Seria 7 va fi revizuit, ultimele teste fiind deja încheiate. Norbert Reithofer, preşedintele BMW, a declarat că faceliftul limuzinei este programat să debuteze în showroom-uri chiar din luna iulie a acestui an.

Deşi oficialul BMW a refuzat să ofere detalii despre lista modificărilor, mai multe fotografii spion anunţă un spoiler redesenat, lumini LED cu o tehnologie nouă de iluminare, o grilă frontală mai elaborată, jante cu un design special şi un interior ceva mai bine echipat, cu materiale superioare.

Faceliftul va fi unul complet şi va afecta întreaga maşină. Pe lângă elementele estetice noi, inginerii BMW se vor strădui să ofere viitorilor clienţi o suspensie recalibrată şi un nou propulsor. Este vorba despre dieselul tri-turbo, capabil să dezvolte 375 de cai putere şi un cuplu motor de 740 Nm, regăsit deja pe fratele mai mic M550d xDrive.

Momentan este încă neclar dacă dieselul va fi oferit în lista de motorizări sau BMW va alege să dea naştere unei versiuni M Performance, aşa cum anunţa mai demult preşedintele diviziei de performanţă, Friedrich Nitschke.

via l carscoop

Comentarii (17)

  • the hep
    si nimik despre cutia de viteze cu 8 trepte?
    2 3
  • of doamne
    cum o fi dieselul ala tri-turbo...
    4 4
  • @mog are 3 turbine!
    asteptam cu nerabdare cva-trio-turbo-ul!!!!!!!


    ok multi cai putere motoare mari costuri imense consum mare la asta vapricepeti dar pe cand un electric sau un hibrid cu un consum decent nu 17%? in ritmul asta in 20 de ani bmw o sa fie istorie!
    6 23
  • @edi80
    Exista seria 5 hibrid, e doar cu 5000 de euro mai scump decat un 535i normal, nu te bagi? Sau astepti i3-ul...
    5 4
  • @edi80
    pentru M550d consumul oficial urban este 7.1 ,extra-urban este 5.8 si mixt 6.3 . Si neoficial o fi vreo 10 in oras..Pentru serie 7 poate mai creste cu 1.5% Eu zic ca merita si-asa .
    9 3
  • Stiu ca sutn dar doar pe hartie asta e problema!!! ai vazut testul facut acum cevatimp de o emisiune auto din romania f cunoscuta la seria 7 si x5 hibrid?? si culmea a iesit un consum mixt de 17% superb nu?doar e hibrid ce naiba!!!!! si ma lasati-ma cu datele de pe hartie...realitatea e alta la orice masina mai ales la bmw!!!!!
    RTZ uitate aici apoi scoate perle!!

    http://www.bmw.ro/ro/ro/newvehicles/mseries/m5sedan/2011/showroom/technical_data/index.html
    7 9
  • @ edi80
    Nu, nu este alta realitatea, ci este exact asa cum specifica producatorul: la un condus normal, fluent, anticipativ si in limitele de viteza legale, consumul este exact sau chiar mai mic decat cel oficial declarat de producator. Asta este verificat de mine si nu doar pe o masina, ci pe mai multe, fabricate de producatori diferiti.

    Normal ca daca mergi ca un turbat, numai in accelerari si frane si cu peste 130 pe autostrada, n-o sa te apropii in veci de consumul oficial si apoi iti ramane doar sa injuri producatorii ca mint in specificatii in legatura cu consumul.
    11 7
  • @edi80
    da omule, stiu ca are 3 turbine.
    contemplam doar senzatia pe care o ai conducand un bmw (fie si el seria 7) cu acel motor. din pacate nu stiu daca voi avea vreodata posibilitatea sa o si fac.
    eu sunt in general fan motoare benzina de litraje mai mici + turbina (1, 2 3..cat se poate) dar dieselul asta pe hartie pare senzational.
    nu degeaba l`au pus pe un M.
    6 2
  • Cand o sa scoti tu in buc sau in alt oras mare consumul care il dau ei pe hartie atunci mai vb..pana atunci ramai la parerea ta si gata! poti evita commenturile mele chiar daca te ating indirect domnule fan!!
    7 7
  • @edi80
    Nu este o parere, este o certitudine verificata in practica. Daca ma crezi bine, daca nu iar bine, oricum in avantaj este buzunarul meu la urma urmei.

    Aici suntem pe un forum, asadar dreptul meu la replica imi cam este garantat si te invit si pe tine pe mai departe sa ma atingi cu comentarii.
    Daca n-ai nimic interesant de spus, bineinteles ca o sa te ignor, daca spui ceva cu care sunt de acord, o sa subscriu, iar daca spui aberatii, o sa te combat.
    6 5
  • @EDI
    EU zic ca consumul poate varia in dependenta de SOFER.
    Nu-mi spune tu mie prostii ca eu am avut BMW E46 cu motor de 1895 cm3 si scoteam 6-7 litri mixt si 8-9litre in oras.
    Poti sa-mi zici ce vrei eu am verificat acest consum nu o data dar de mai multe ori.
    Daca masina e cu cutie AUTOMATA nu faci nimic economie .
    Daca e cu MANUALA eu cu un impuls la o vale o duc 2Km in RELANTI, si tot asa cu un consum subturat pana la 2000 RPM scoti un consum de zile mari.
    eu de exemplu mergeam cu treapta a 4 cu 50 KM la ora si vreo 1500 RPM ce crezi cat imi arata computerul de bord ??? sa-ti zic ? 5 litre si si cand mergeam cu 85km/h cu treapta a 5-a cat ? 5.7- 6.0 litre la suta .
    Pai uite prietene cand o sa fii sofer si o sa ai BMW atunci sa te contrazici cu mine .
    Ce au scos revistele 30 de litre la SUTA cred ca stateau de 5 ori la verde la semafor.
    7 6
  • Crezi ca ma intereseaza ca ai avut tu bemveu?sa fii sanatos nu ma int!! si cred ca pe nimeni de aici...e usor sa te deloghezi si sa scrii! tine-o tot asa esti cool mai ales ca ai avut bemveu dar in rest ce ai mai avut? ca asa e romanu casa nu are fam nu are macarun bemveu sa aiba la viata lui!!
    7 9
  • @edi80 si @ BMW
    daca in urma comentariului lui BMW de mai sus, faci referire la mine ca m-am ascuns dupa numele altui user, esti intr-o grava eroare domnule edi80 si acuzi nefondat.

    On-topic: in mare masura ii dau dreptate lui BMW, dar ceea ce spune el este valabil la orice masina. Inca ceva: @BMW: daca ai cale libera 2 km in fata in coborare poti consuma si mai putin selectand ultima sau penultima treapta de viteza (in functie de inclinatia pantei) si mergand in frana de motor. Consumul instantaneu va fi 0, deoarece injectia se taie si pistoanele vor fi invartite numai de volanta. Daca o pui pe liber si mergi cu motorul la relanti, injectoarele tot vor injecta benzina, deci vei avea un oarecare consum, Plus ca intotdeauna este bine sa fii cuplat, pt siguranta, deoarece pt stabilitate, in anumite curbe este necesar sa apesi usor si acceleratia.

    @edi80: offtopic: dai dovada de invidie si ignoranta tipica romanului prost crescut, generalizezi aiurea si faci atacuri la persoana fara sa cunosti macar o iota despre respectivul. Nu ma mir de lumea de pe forum are o "anumita" parere despre tine
    5 2
  • nu era vorba despre tine stai lin acolo unde esti! ma refeream de alt fanc are doarme cu brelocul sub perna crezand ca ii creste potenta:):))))) in concluzie maj posesorilor sunt niste melteni sau semianalfabeti lucru dovedit chiar si de pers publice....
    2 2
  • @edi
    Tu nici macar n-ai masina, poate nici permis, dar asta nu te impiedica sa vorbesti aiurea, si o faci f des, chiar nu ai deloc simtul ridicolului, adica vorbesti vreodata in cunostinta de cauza? Nu prea...
    3 2
  • acum ce faci ma ataci?ai vreo dovada la ceea ce zici?
    ru zic mai bine sa iti vezi de treaba ta si sa ramai in continuare cu bemveul tau! o zi buna meltene!
    1 3
  • Nu te atac deloc, spuneam un fapt real, daca ai masina, spune te rog ce masina ai si daca macar ai permis, cum poate cineva sa vorbeasca de consum cand nici nu detine vreo masina, oricare ar fi ea, deci cum se cheama? nu vorbit in necunostinta de cauza? Adu tu dovezi in ceea ce zici...
    2 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru