BMW Seria 7 facelift, primele imagini şi informaţii
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
BMW Seria 7, nava amiral a constructorului din Munchen, a primit un facelift discret. Debutul lui BMW Seria 7 facelift pe piaţa internă va avea loc în luna septembrie a anului curent. Exteriorul lui Seria 7 a fost revizuit, principala modificare fiind aplicată blocurilor optice, dar elemente precum capota, grila faţă şi fantele de aerisire ale barei de protecţie faţă au fost şi ele modificate. Grila faţă are acum nouă linii verticale în loc de 12, element care îi va oferi o prezenţă mai puternică pe şosea, spun designerii BMW. Oglinzile laterale au fost şi ele redesenate, acestea integrând acum semnalizatoare. La nivelul posteriorului, blocurile optice şi-au păstrat forma şi ornamentul cromat, dar acum au un contrast diferit graţie nuanţelor diferite de roşu utilizate de versiunea facelift. Bara de protecţie spate integrează acum un ornament cromat discret.
Farurile adaptive cu LED-uri sunt dotare standard pentru BMW 740i/LI şi 750i/Li, iar inelele din blocurile optice includ şi ele LED-uri. Cei de la BMW susţin că noile blocuri optice au o nuanţă apropiată de lumina zilei, iar noua lor configuraţie le conferă o prezenţă mai puternică pe şosea. Funcţia adaptivă a blocurilor optice ale lui BMW Seria 7 facelift ia în considerare viteza vehiculului, unghiul de bracare al roţilor şi rata de rotire a volanului, toate având un factor important asupra mişcării fasciculului de lumină. Inginerii BMW au integrat şi o sursă suplimentară de lumină pentru virajele abordate cu viteză mică, pentru a asigura iluminare optimă şi în aceste situaţii.
INTERIOR
Interiorul lui BMW Seria 7 facelift are scaune faţă redesenate şi o ergonomie concentrată pe şofer. Versiunea 760Li include scaune spate individuale, care pot fi înclinate şi mutate independent.
Pentru un plus de spaţiu pentru pasagerii din spate, plafonul versiunilor cu ampatament mărit a fost înălţat cu aproape doi centimetri. Inginerii BMW au îmbunătăţit antifonarea lui Seria 7, iar chederele din spate au fost revizuite pentru a minimiza zgomotul ambiental. Interiorul navei amiral de la BMW a primit un alt timp de lumină ambientală, a cărei culoare poate fi schimbată după preferinţele utilizatorului. Opţional, clienţii pot comanda un sistem audio Bang&Olufsen cu 16 difuzoare, iar facelift-ul lui Seria 7 poate fi comandat şi cu un sistem multimedia dedicat ocupanţilor locurilor din spate, care are la bază un ecran plat de 9.2 inch.TEHNOLOGIE
Odată cu facelift-ul, BMW Seria 7 a primit şi un nou set de ceasuri de bord, care se bazează pe un monitor de 10.25 inch, care permite afişarea informaţiilor cheie pentru şofat într-un spectru nou. Acum, instrumentele sunt prezentate prin intermediul diferitelor culori şi grafice în funcţie de modul de condus selectat de la comutatorul Driver Experience Control. Afişajul iDrive, aflat în centrul panoului de instrumente, beneficiază şi el de îmbunătăţiri vizuale, grafica sa fiind optimizată pentru animaţii şi imagini 3D. Lista de dotări opţionale a lui BMW Seria 7 facelift include elemente precum sistemul BMW Night Vision + Dynamic Light Sport, cel din urmă reprezentând o tehnologie unică de recunoaştere a pietonilor. BMW Seria 7 poate să recunoască automat nivelul de oboseală al şoferului şi îi poate aminti limita de viteză pe sectorul de drum pe care circulă, îi poate spune dacă depăşirile sunt interzise pe un sector de drum şi este echipat cu un sistem performant de cruise-control adaptiv cu funcţie Stop&Go.
Atât sistemul iDrive, cât şi sistemul de navigaţie BMW Professional, integrează un motor grafic nou şi un sistem de operare reprogramat, care oferă performanţe superioare.MOTORIZĂRI
BMW Seria 7 facelift îşi păstrează motorizarea de top, V12-le Twin Turbo de 6.0 litri, care dezvoltă 544 CP şi 750 Nm şi accelerează de la 0 la 100 km/h în 4.6 secunde. În standard, toate versiunile sunt oferite alături de o transmisie automată cu opt trepte, realizată de ZF. Consumul mediu al modelului este de 13.0 litri la sută. BMW Seria 7 facelift este oferit şi în compania unor motorizări mai mici, respectiv 750i/Li, 750i/Li şi într-o versiune hibridă. Versiunea ActiveHybrid a lui BMW Seria 7 facelift dezvoltă 472 CP şi are un consum mediu de 9.4 litri la sută, deşi a renunţat la V8 în favoarea unui motor cu şase cilindri în linie. Clienţilor BMW li se pun la dispoziţie trei versiuni diesel ale lui Seria 7 facelift, cea mai economică dezvoltând 245 CP şi oferind un consum mediu de 6.8 litri la sută, în timp ce 750d dezvoltă 381 CP şi 740 Nm dintr-o unitate tri-turbo de 3.0 litri. Motorizarea lui BMW 750i a primit sistemul Valvetronic pe lângă injecţia directă de înaltă presiune, ceea ce îi conferă 45 CP în plus faţă de predecesorul său.
Via | BMW
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele BMW in Romania
-
BMW i3 facelift Preţ: 38.199 - 42.780 €
-
BMW i3S Preţ: 41.769 - 46.410 €
-
BMW i8 facelift Preţ: 142.502 €
-
BMW i8 Roadster Preţ: 158.032 €
-
BMW M4 CS Preţ: 124.950 €
-
BMW Seria 1 (3 usi) facelift (2015-2017) Preţ: 23.880 - 48.195 €
-
BMW Seria 1 (5 usi) facelift Preţ: n/a - 49.028 €
-
BMW Seria 2 Active Tourer facelift Preţ: 26.537 - 38.234 €
-
BMW Seria 2 Cabriolet facelift Preţ: 35.522 - 57.775 €
-
BMW Seria 2 Coupe facelift Preţ: 30.643 - 70.042 €
-
BMW Seria 2 Gran Tourer facelift Preţ: 27.846 - 39.781 €
-
BMW Seria 3 facelift Preţ: n/a - 85.750 €
-
BMW Seria 3 Gran Turismo facelift Preţ: 39.865 - 60.065 €
-
BMW Seria 3 Touring facelift Preţ: 33.180 - 58.025 €
-
BMW Seria 4 Cabriolet facelift Preţ: 45.339 - 93.069 €
-
BMW Seria 4 Coupe facelift Preţ: 39.330 - 123.998 €
-
BMW Seria 4 Gran Coupe facelift Preţ: 39.032 - 58.072 €
-
BMW Seria 5 Preţ: n/a - 120.012 €
-
BMW Seria 5 Touring Preţ: 51.825 - 64.498 €
-
BMW Seria 6 GT Preţ: 63.250 - 71.698 €
-
BMW Seria 7 Preţ: 92.404 - 178.976 €
-
BMW Seria 8 Preţ: 102.400 - 127.985 €
-
BMW X1 Preţ: 31.860 - 45.180 €
-
BMW X2 Preţ: 39.270 - 43.649 €
-
BMW X3 Preţ: 42.602 - 67.057 €
-
BMW X4 Preţ: 48.850 - 69.734 €
-
BMW X5 Preţ: 68.842 - 92.582 €
-
BMW X6 Preţ: 72.947 - 124.772 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Arata bine per total. Sa vedem raspunsul MB :)
costul de "detinere" a unei astfel de masini, in conditii maxime de intretinere/asigurari/calitate combustibil/etc. este de 20-30kEuro pe an incluzand si o depreciere de cel putin 10% din valoarea masinii.
"CAT CONSUMA" este irelevant pana in momentul in care mergi prin desert si statiile de alimentare sunt la distanta mai mare decat autonomia masinii tale.
Raspunsul lui Mercedes...pai nu prea are nevoie de raspuns, mai pot tine actualul S inca vreo 2-3 ani si tot se va vinde cel mai bine, poate urmatoarea generatie de seria 7 sa-l puna in dificultate cu adevarat
Pai daca citeai tot articolul ai fi vazut care sunt modificarile, cele de design exterior sunt minore, nici nu trebuiau sa fie majore, iar cele la partea tehnica si optiuni mai mari. Motoare uriase? Majoritatea sunt de 3 litri, sau vrei de 2 litri? Buna asta cu saturarea de motoare uriase cu costuri enorme:)...pai clientii acestei clase nu prea s-au saturat, vorbesti de parca ai fi un potential client dar nu-ti convin costurile, si asa au disparut multe motoare cu 6 cilindri in favoarea celor cu 4 cilindri la multe modele, dar aici e vorba de clasa de lux sau crezi c-ar fi mult mai ieftin un seria 7 cu 4 cilindri...exista pe S-class si nu e ieftin deloc
totusi BMW are o diferentiere ami mare intre modele decat Audi (asta-i parere personala totusi)
Vai de capul nostru!
De unde ai scos tampenia asta ? Tu crezi ca toti stau la bloc sau ca masina e toata averea lor ? Vai de tine baiete.... daca ai avea macar 5% din cat am eu, altfel ai comenta.
Ce grosime are lantul tau de aur?Ce muzica preferi?Pardon,nu trebuie sa te intreb.Stiu deja raspunsul.
ps. nu port aur si nu ascult manele sau muzica romaneasca pt ca nu imi place. In schimb am ceasuri cat toata averea neamului tau pt. ca sunt pasionat de ele. BIEN PA .
Good on you,bro!