BMW a anunțat joi extinderea gamei de motorizări pentru Seria 6 Gran Turismo, model care a înlocuit Seria 5 GT în vara anului trecut.
Începând din luna iulie, constructorul german va oferi Seria 6 GT pe piața europeană împreună cu un nou motor diesel, iar versiunea va purta numele oficial 620d. Unitatea de propulsie va fi un diesel cu capacitatea de 2.0 litri care va genera 190 de cai putere și un cuplu maxim de 400 Nm, disponibil de la 1750 rpm.
Noua versiune va veni echipată în standard cu o cutie de viteze automată Steptronic cu 8 trepte, iar clienții au libertatea de a alege și numeroasele sisteme pentru suspensii disponibile pe restul gamei de motorizări, inclusiv Adaptive Two-Axle Air Suspension, Integral Active Steering și Executive Drive cu Active Roll Stabilisation.
Pe baza acestor dotări tehnice, versiunea cu noul motor diesel este capabilă să ajungă de la 0 la 100 km/h în 7.9 secunde, iar viteza maximă este limitată la 220 km/h. Consumul mediu oficial specificat de BMW este de 4.8 litri/100 km în cazul utilizării jantelor de 17 inch care vin standard sau de 4.9 litri/100 km în cazul alegerii unor jante opționale din aliaj de 18 inch.
BMW 620d devine astfel cea mai accesibilă versiune de Seria 6 Gran Turismo, în condițiile în care gama include în prezent alte două versiuni diesel (630d de 265 CP și 640d de 320 CP), dar și două variante pe benzină (630i de 258 CP și 640i de 340 CP).
Via BMW
ideea e ca dieselurile aduc bani frumosi la tescherea si la vanzare si la post vanzare, de aici si inistenta cu care sunt promovate si se dau unii dinte oficiali cu poponeta de tarana cum ca sunt cele mai cel motoare din univers.
asa e domnu Rudolf, asa e...
Pot intelege ca designul este subiectiv, dar poate este momentul sa privim lucrurile obiectiv si sa realizam ca noua directie de design BMW este de toata jena.
Ai perfecta dreptate. E trist dar adevarat. BMW-urile nu mai au personalitatea de alta data.