- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Modele noi
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
BMW Seria 6 Gran Coupe - fotografii şi informaţii oficiale
Asta nu inseamna ca n-arata bine. Chiar ma intreb cum vor fi vanzarile seriei 7 dupa lansarea acestui "Gran Coupe".
Motorul diesel are trei litri și dezvoltă 313 CP și 630 Nm. Ce mai vreti ?
A7 sau CLS nu au raspuns pt. asta momentan.
CLS este mai feminin....mai fluid si mai suplu. A7 mai agresiv si totusi elegant.
BMW ca de obicei agresiv si sobru. Aici e pe gustul meu pt. ca mie imi plac masinile mai serioase. Eu zic ca e mai frumos ca seria 7 (nu mai zic de 5 ca e peste cu mult).
ps. singura dilema ar fi care e mai frumoas ? Coupe sau coupe cu 4 usi ? Totusi prefer versiunea cu 2 usi. Sa vedem cum e in realitate si dupa aia ne pronuntam.
Eu spun ca denumirea modelului spune tot, LOL!!!
"Coupe" e doar denumirea.
Cat despre masina, nu e nimic mai mult decat un seria 6 in patru usi, pentru mine coupe inseamna doua usi si atat, vad ca toti producatorii astia tot denatureaza semnificatia lui.
Lux.Coupe.Dinamic...Gran Coupe
Aia 313 cai is mult dupa zona de cuplu cand te arunci doar in treapta a 8-a. La Audi & Mercedes cei 245 respectiv 263 is foarte aproape de plaja de cuplu si poti uzita corespunzator de ei :) La analiza performantelor unui motor, chiar daca cifrele sunt aceleasi comportamentul sau poate diferi cu mult. de asta recomand ca lumea sa se uite pe graficele BH-T-RPM, nu sa ia cifra aia ca pe ceva batut in cuie
Iar A7 iti iei daca nu ai destui bani de un CLS (cam pe unde se termina A7-le ca pret, incepe CLS-ul)
Are cei mai multi "muschi" pe el dpdv al designului.
-Ce e cu silueta aia haita/franta/subrezita pe lateral de linia aia inferioara rupta intr-un atat de urat unghi?
+Asemanarea cu 508 in vedere oblica a partii dorsale se rezolva cu inca 1-2 saptamani a studierii designului inca pe partea de schita, numai spun cea de lut.
+Catadioptriile barii spate sunt putin -MAI MULT- nelalocul lor, asta necontestand artificiul de design pe deplin reusit al celor de la SKODA, dar devine deja creator de grimase mai ales cand concurenta nu are,si deodata "challenger-ul" vine cu niste ochi-holbati-de-pisica nedesenati tocmai Dynamics ;)
Interiorul:
Da, aici si-au spalat pacatele-BA NU!
-Cel putin nu in varianta toaletata ce ne este paraexpusa mai sus...Pielea intoarsa maro-inchis de pe plafon nu stiu carui tip de clienti vrea sa ii intre la inima, cel putin nu in combinatie cu mocheta gri-negricioasa(poate exista mocheta portbagaj in culorile curcubeului in optionale =), si butoanele+plasticele negre pe fundal alb intens...Nici nu vreau sa ma gandesc ce superb ar fi iesit interiorul avand inlocuit plasticul negru cu unul alb-si mai ales pe portiere-,ar fi fost iaht pe asfalt.....Nu era atat de greu!
Oups, dar supranumele asta este al CLS-ului inca din 2004,corect?
Ori,7 ani de gandire pentru cei de la BMW este putin cam mult sa vina cu exemplarul suscris...
Putea iesi de +9.5, plecarea permitea acest lucru, nu contest nici in privinta motoarelor de altfel!
Despre design, ma asteptam, dar as fi preferat un spate mai plonjat. Prefer in acest caz coupe-ul fara Gran...
Cel mai nefericit caz mi se pare "diuzal-pauar", nici nu vreau sa-mi imaginez cat timp liber puteti sa aveti, numai sa scorniti asemenea tampenii critice!
2. 640i are concurenti pe cls 350 si a7 3.0 tfsi care au in jur de 300 c.p., iar 650i pe cls 500 si s7 care au 408 respectiv 420 c.p., toate 3 fiind v8 bi-turbo sau twin turbo.
In concluzie concurenta e foarte bine pregatita, desi sunt convins ca acest grandcoupe va fi mai scump decat cele 2, pt ca deja 6 coupe este mai scump decat cls si a7.
Dupa parerea mea este mai mult o varianta cu 4 usi la coupe decat un coupe cu 4 usi, la acest capitol cred ca a7 si cls stau mai bine.
Porsche Panamera porneste de la 85.344 Euro...concluziile le trageti voi.
Oricum comparatia cu a7 si cls a fost facuta ca sa atate comentatorii pe aici
Si la cutia aia de 8 trepte is niste moduri mari si late de "functionare" sport unde te duce pe plaja maxima de cai si final de caracteristica de cuplu (vezi M5 unde in sport+ ai 501CP), in mod dinamic unde esti la turatii maxime pentru valoarea maxima a cuplului (mod sport), mod comfort unde esti doar pe cuplu. Mai este si o zona "ecologica" unde este preferat consum minim de putere (inceput de cuplu, turatii de intretinere a vitezei de croaziera) si se foloseste acolo unde in functionare nu sunt necesare variatii de putere.
La un 40d oricum simti masina cum trebuie pentru ca pragul minim de cuplu e de 360Nm. Ceea ce este arhisuficient chiar si pentru o masina de 2.5t
BMW a mers in exact acelasi loc in care Mercedes CLS a fost lansat (video de prezentare) si a adoptat exact aceeasi culoare ca si Mercedesul.
http://www.youtube.com/watch?v=xoU5vzYQy-o&feature=fvst
(incepand aprox de la minutul 8)
Este o boxa Bang & Olfusen amplasată central, în bord. Este pentru sunetele de înalte şi foloseşte tehnologia "accusting lensing".
Boxa este plasată cu emiţătorul în sus, iar forma respectivă disipă sunetul uniform în tot habitaclul.
Este o adevărată sculptură de aluminiu cu o funcţie foarte precisă. Ce e şi mai spectaculos - când opreşti sunetul, boxa se închide în bord.
Sistemul este folosit de cei de la Bang & Olufsen şi la alte mărci.
Sunt multi care si dau aiurea cu parerea pe aici, insa prea putini inteleg tehnologia inglobata de acest automobil. Dupa testele comparative isi vor da seama c'au vorbit sa n'adoarma.
Motorul diesel de 313 cp este pus in valoarea f bine de cutia sport automata cu 8 trepte. Rezerva de cuplu si de putere este practic nelimitata, greu de crezut cu un "politehnician" o da cu nuca n perete in asemenea hal.
Personal, strict legat de design, in special la exterior, cred Seria 6 Gran Coupe se claseaza inaintea lui A7, pentru ca e mult mai original si are linii mult mai fluente.
In comparatie cu noul CLS, nu pot sa-mi dau seama care arata mai bine, doarece nu le-am vazut pe amandoua in realitate.
Sunt de parere ca un A7 poate sa treaca neobservat pe strada, dar regula nu se aplica la 6GC sau CLS.
A7 nu e original ?! Pai un design atat de controversat ca al A7-lui sau al panamerei NU are cum sa nu fie original. Spre deosebire de Gran Coupe care e ba seria 6 ba seria 5 ba seria 7.
NU zic ca nu-mi place. Are ca orice masina si parti bune si parti mai putin bune.
Eu inteleg ca va place o marca acnume dar hai sa nu exageram.
Iar daca si A7 trece neobservat pe strada eu o sa ma intorc la dacia lastun ca ala e noul trend hipsteresc si sigur voi fi remercat.