BMW atacă piața coupe-urilor cu patru portiere și a lansat o versiune mai lungă a seriei 6. Cu două portiere în plus și mai lungă cu 111 mm acesta este răspunsul pentru Mercedes-Benz CLS.
BMW a lansat oficial modelul Seria 6 Gran Coupe. Este vorba de versiunea cu patru portiere a Seriei 6, principalul concurent pentru modele ca Mercedes-Benz CLS sau Audi A7. Noul model este mai lung cu 111 mm decât un Seria 6 normal. Detaliile de design sunt împrumutate de la Seria 6 Coupe. Profilul este partea care scoate noul model în evidență. O pereche de portiere în plus și o banchetă spate mai amplă, plus un portbagaj de 460 litri. Coupe-ul cu patru uşi de la BMW oferă 4+1 locuri şi este oferit în standard cu tapiţerie din piele Dakota şi climatizare automată pe două zone, printre altele.
Noul model va fi disponibil cu trei motorizări.BMW 640i Gran Coupe este animat de un motor turbo de trei litri cu șase cilindri în linie ce dezvoltă 320 CP și 450 Nm. Accelerația de la 0 la 100 km/h se face în 5.4 secunde iar viteza de top este de 250 km/h, limitată electronic. Avem apoi 650i Gran Coupe cu un V8 twin-turbo de 4.4 litri sub capotă. Acesta livrează 450 CP și 650 Nm.
0-100 km/h în 4.5 secunde. Pentru cei care preferă motorina există și 640d Gran Coupe. Motorul diesel are trei litri și dezvoltă 313 CP și 630 Nm. Toate motoarele sunt asociate cu cutia de viteze automată cu opt trepte. Modelul 650i poate fi comandat și cu tracțiune integrală.
La nivel tehnologic, modelul este echipat în standard cu Auto Start/Stop, sistem de regenerare a energiei cinetice pierdute la frânare, mod de rulare EcoPro şi o serie de elemente EfficientDynamics. Opţional, clienţii pot opta pentru sistem activ de control al ruliului caroseriei şi pentru sistemul Integral Active Steering (direcţie pe patru roţi). Amortizoarele sunt controlate electronic, iar suspensia faţă are o configuraţie cu două braţe duble. Noul Seria 6 Gran Coupe se bucură de sistemul opţional de faruri adaptive cu LED-uri, care oferă o serie de beneficii în materie de iluminare, rezultatul fiind o lumină albă şi omogenă. În comparaţie cu becurile xenon şi cu becurile cu halogen, noile LED-uri oferă un spectru de lumină comparabil cu lumina zilei.
Are un design ok (desi are o fatza cam uratica) si un interior frumos,dar as alege fara ezitare CLS si apoi A7,pentru ideea de coupe cu 4 portiere.CLS poate dormi linistit in continuare:)
ma asteptam la mai mult de la bmw si chiar nu arata a coupe este un model esec uitati-va la A7 si cls cum au spatele asta zici ca e o combinatie de seria 5 cu Seria 7
Fiecare cu gusturile lui.....dar la capitolul ,,tehnic'' BMW castiga detasat !
Mie imi place....mai bine de atat nu cred ca se poate momentan.
Motorul diesel are trei litri și dezvoltă 313 CP și 630 Nm. Ce mai vreti ?
A7 sau CLS nu au raspuns pt. asta momentan.
CLS este mai feminin....mai fluid si mai suplu. A7 mai agresiv si totusi elegant.
BMW ca de obicei agresiv si sobru. Aici e pe gustul meu pt. ca mie imi plac masinile mai serioase. Eu zic ca e mai frumos ca seria 7 (nu mai zic de 5 ca e peste cu mult).
ps. singura dilema ar fi care e mai frumoas ? Coupe sau coupe cu 4 usi ? Totusi prefer versiunea cu 2 usi. Sa vedem cum e in realitate si dupa aia ne pronuntam.
Eu zic ca arata bine.Nici nu stiu daca se vrea a fi coupe cu 4 usi sau pur si simplu doar o varianta cu 4 usi pt seria 6,ceea ce este un avantaj pt clientii carora le place noul seria 6,dar le trebuie o masina putin mai practica.(exact ca si in cazul S-Klasse si CL).Interiorul este absolut superb,parerea mea,este peste ceea ce ofera A7 si CLS,poate doar cu panamera se poate compara la capitolul asta,iar ca motorizari,ramane de vazut ce performante au in test-drive-urile ce vor urma.
E un coupe cu patru usi. Daca va uitati la acesta, CLS si A7 toate au capota lunga, portbagaj scurt si marea parte a habitaclului in jumatatea posterioara a masinii. Eu am vazut si CLS-ul (aseara am vazut si unul busit rau intr-un service) si A7. CLS-ul e impresionant, A7 o ciudatenie (tot ieri am vazut si unul sport la dealerul Porsche Timisoara). Acest Gran Coupe e foarte reusit.
Vedeti ca pe parcursul articolului l-ati cam decapotat :)
Cat despre masina, nu e nimic mai mult decat un seria 6 in patru usi, pentru mine coupe inseamna doua usi si atat, vad ca toti producatorii astia tot denatureaza semnificatia lui.
Cum Mercedes nu are raspuns pe motoare Diesel, asa BMW nu are raspuns pe motoarele pe Benzina.
Aia 313 cai is mult dupa zona de cuplu cand te arunci doar in treapta a 8-a. La Audi & Mercedes cei 245 respectiv 263 is foarte aproape de plaja de cuplu si poti uzita corespunzator de ei :) La analiza performantelor unui motor, chiar daca cifrele sunt aceleasi comportamentul sau poate diferi cu mult. de asta recomand ca lumea sa se uite pe graficele BH-T-RPM, nu sa ia cifra aia ca pe ceva batut in cuie
Iar A7 iti iei daca nu ai destui bani de un CLS (cam pe unde se termina A7-le ca pret, incepe CLS-ul)
@dumbravaandrei 95% din cei care cumpara A7, au si bani de CLS.
Dar au alte gusturi....chiar crezi ca daca dai pe o masina 50 de mii nu mai poti pune inca 10-15 pt. altceva ? Daca e sa o luam asa, Patriciu merge in Bentley Continental. Dar isi permite si Bugatti . Asa ca nu e o regula....iar A7 full la pret de CLS gol ar fi o alegere mai inteleapta.
fac pariu ca in realitate va arata mult mai bine decat cls-u, de fapt cand am vazut prima data noul cls mai ales din spate am fost foarte dezamagit, daca vor fi puse una langa alta sunt covins ca bmw va atrage privirile mult mai mult, O SA VEDETI !!!! poza 23 spune tot
o masina reusita din punctul meu de vedere, cu un interior foarte reusit.Cred ca va fi mult peste A7 care mi se pare hidoasa (mai ales spatele) si va fi acolo cu CLS si Panamera...
Doamneeeeeeeeeeeee sunteti incredibili de ciudati,cum puteti critica o superbitate de masina din toate punctele de vedere tehnic si estetic,cand voi majoritatea adica peste 90% de aici nu aveti bani nici de trabant.Ce ciudati......
Ce design reusit are din toate unghiurile! - BA NU!
-Ce e cu silueta aia haita/franta/subrezita pe lateral de linia aia inferioara rupta intr-un atat de urat unghi?
+Asemanarea cu 508 in vedere oblica a partii dorsale se rezolva cu inca 1-2 saptamani a studierii designului inca pe partea de schita, numai spun cea de lut.
+Catadioptriile barii spate sunt putin -MAI MULT- nelalocul lor, asta necontestand artificiul de design pe deplin reusit al celor de la SKODA, dar devine deja creator de grimase mai ales cand concurenta nu are,si deodata "challenger-ul" vine cu niste ochi-holbati-de-pisica nedesenati tocmai Dynamics ;)
Interiorul:
Da, aici si-au spalat pacatele-BA NU!
-Cel putin nu in varianta toaletata ce ne este paraexpusa mai sus...Pielea intoarsa maro-inchis de pe plafon nu stiu carui tip de clienti vrea sa ii intre la inima, cel putin nu in combinatie cu mocheta gri-negricioasa(poate exista mocheta portbagaj in culorile curcubeului in optionale =), si butoanele+plasticele negre pe fundal alb intens...Nici nu vreau sa ma gandesc ce superb ar fi iesit interiorul avand inlocuit plasticul negru cu unul alb-si mai ales pe portiere-,ar fi fost iaht pe asfalt.....Nu era atat de greu!
Oups, dar supranumele asta este al CLS-ului inca din 2004,corect?
Ori,7 ani de gandire pentru cei de la BMW este putin cam mult sa vina cu exemplarul suscris...
Putea iesi de +9.5, plecarea permitea acest lucru, nu contest nici in privinta motoarelor de altfel!
Sa vedem si pretul cred ca undeva peste A7 si CLS categoric deci se va batea cu Panamera
Probabil in urmatorii 2-3 ani vor scoate Active Hybrid 6, M6 Gcoupe ,iar cei de la AUDI si mercedes vor scoate si ei motoare diesel V8( A7 il va prelua de la A8 4,2TDI si S CLASSE il va da pe 420CDI)
Doamne, nene tu vorbesti din scripte... In utilizarea cotidiana iti pot spune cu mana pe inima ca ansamblul ala 40d + 8 trepte e mai bun decat orice varianta vrei tu dintre concurenti (testata pe seria 7). Da, pe autostrada la 120-130 iti poate "parea" subturata la 1600rpm, insa depaseste turatia de cuplu de care vorbesti tu. Chiar daca in teorie sunt cam multe trepte, cutia aia e una dintre cele mai bune de pe piata in momentul asta. Cat despre diagramele de cuplu, ma abtin, nici nu ma intereseaza atat timp cat simt masina cum trebuie.
Despre design, ma asteptam, dar as fi preferat un spate mai plonjat. Prefer in acest caz coupe-ul fara Gran...
Ce ar fi sa incercati sa va cautati ceva de munca! De comentarii malitioase e in stare orice dobitoc, neaparat roman, de altfel observ asemenea imbecilitati de cand deschid televizorul. Cainii latra, ursul merge!
Cel mai nefericit caz mi se pare "diuzal-pauar", nici nu vreau sa-mi imaginez cat timp liber puteti sa aveti, numai sa scorniti asemenea tampenii critice!
1. audi a7 va primi foarte curand dieselul bi-turbo 3.0 TDI de 313 c.p. de pe A6 avant;
2. 640i are concurenti pe cls 350 si a7 3.0 tfsi care au in jur de 300 c.p., iar 650i pe cls 500 si s7 care au 408 respectiv 420 c.p., toate 3 fiind v8 bi-turbo sau twin turbo.
In concluzie concurenta e foarte bine pregatita, desi sunt convins ca acest grandcoupe va fi mai scump decat cele 2, pt ca deja 6 coupe este mai scump decat cls si a7.
Dupa parerea mea este mai mult o varianta cu 4 usi la coupe decat un coupe cu 4 usi, la acest capitol cred ca a7 si cls stau mai bine.
pret de pornire: Audi A7 52.630 Euro, Mercedes CLS 62.372 Euro. Bmw seria 6 coupe porneste de la 80.352 euro, deci Grandcoupe va fi cel putin 85.000 de unde reiese o diferenta de aproape 23.000 de euro!!
Porsche Panamera porneste de la 85.344 Euro...concluziile le trageti voi.
Oricum comparatia cu a7 si cls a fost facuta ca sa atate comentatorii pe aici
Vorbesc din carti de inginerie, nu din scripte. Pentru altii or fi scripte, pentru noi astia cu politehnica la zi is chiar mai ceva ca biblia.
Si la cutia aia de 8 trepte is niste moduri mari si late de "functionare" sport unde te duce pe plaja maxima de cai si final de caracteristica de cuplu (vezi M5 unde in sport+ ai 501CP), in mod dinamic unde esti la turatii maxime pentru valoarea maxima a cuplului (mod sport), mod comfort unde esti doar pe cuplu. Mai este si o zona "ecologica" unde este preferat consum minim de putere (inceput de cuplu, turatii de intretinere a vitezei de croaziera) si se foloseste acolo unde in functionare nu sunt necesare variatii de putere.
La un 40d oricum simti masina cum trebuie pentru ca pragul minim de cuplu e de 360Nm. Ceea ce este arhisuficient chiar si pentru o masina de 2.5t
Masina nu arata nici rau, dar nici nu te da pe spate (spre deosebire de pret). Un lucru este cert insa, chiar daca "Panaramera" este o masina maxim de urata, nu putem compara acest Seria 7 mai "mic" cu produsul "Porcșe", sa fim seriosi. Nici macar din punctul de vedere al imaginii de marca aceasta comparatie nu sta in picioare. Probabil ca sa vor gasi cativa americani care sa dea banii si pe BMW-ul asta si toata lumea va trai fericita.
Daca bine imi amintesc,cand a iesit noul CLS,toata lumea a iesit la atac si s-au grabit sa spuna ca este un esec pe langa vechiul model,la fel si cu A7,ca are un spate hidos,ca dai o gramada de bani pe el ca sa ai un portbagaj gen hatchback etc.Dupa o perioada,aceasi oameni,gasesc noul CLS si A7 absolut superbe,ca vorba aia,arata total diferit in realitate,decat in poze.Exact asa vor sta lucrurile si cu seria 6 Gran Coupe...il criticam noi ce il criticam,dar in cazul in care il vom vedea la 2 metri de noi pe strada,macar sa tacem sa nu mai revenim pe forumuri si sa spunem cat e de frumos in realitate...hai sa ne vedem de TDI-urile noastre,pisicutze,ursuletzi etc, si sa lasam oamenii care chiar au banii sa decida daca cumpara sau nu GranCoupe
Exact ce spuneam, vorbesti din scripte, pentru ca ceea ce-mi spui tu poate fi citit si in brosura. :P. Normal ca exista modurile mai sus amintite, insa acestea nu modifica doar raspunsul sau comportamentul motorului, ci si suspensia, directia si raspunsul acceleratiei. Daca tot ai 313CP si 630Nm in unele situatii ii vei folosi pe toti, in altele vei prefera sa conduci relaxat, e la alegerea ta in ce directie duci selectorul, dar asta nu face din ansamblul ala o alegere mai proasta fata de A7 sau CLS (si ele au astfel de moduri, denumite altfel), ba chiar mai buna daca includem in peisaj si cutia de viteze in 8 trepte pe care o vor adopta cat de curand si Audi si Mercedes, si inca sustin afirmatia asta. Si eu sunt cu politehnica la zi, plus ceva ani de "practica" in spatele volanului (cam la fiecare 5-800 km altul, ce-i drept).
Concurentii vizati direct de acest model sunt Panamera si AM Rapide.
Sunt multi care si dau aiurea cu parerea pe aici, insa prea putini inteleg tehnologia inglobata de acest automobil. Dupa testele comparative isi vor da seama c'au vorbit sa n'adoarma.
Motorul diesel de 313 cp este pus in valoarea f bine de cutia sport automata cu 8 trepte. Rezerva de cuplu si de putere este practic nelimitata, greu de crezut cu un "politehnician" o da cu nuca n perete in asemenea hal.
Can o sa vezi masina asta live, cred ca o sa incremenesti. Este mai mare si ca A7 si ca CLS. Super frumos, in vanzari o sa fie un super succes, asa cum este asteptat un supercar BMW asa era asteptata si aceasta minunatie. Oameni buni obisnuitiva BMW este nr 1. Raport pret calitate dintre cele 3 nemtesti BMW, Mercedes si apoi VW, pardon AUDI.
Hai ca au inceput sa posteze masiv pe site-ul asta cocalarii cu Bmw ursulet, ce se cred buricul pamantului si nu au dupa ce bea apa. Gigi, Alin si altii fac parte din aceasta categorie: scriu trei cuvinte si deja asuda de la efortul intelectual facut.
Masina arata bine, dar vreau sa ii intreb si eu ceva pe fanii bmw care au dat cu noroi in ledurile puse de Audi in faruri inca de acum 5! ani si FULL LED de acum 2 ani pe A8, ce sunt astea din farurile noului seria 6? acum vad ca va plac. Asta nu imi place mie la unii din fanii bmw: cand apare ceva pe audi e nasol, cand il pun pe bmw e cool.La fel si cu sistemul audio B&O cu difuzoarele respective care se ridica din bord ...mare noutate pe seria 6.....pai pe A8 au aparut acum 6 ani. Sa nu ma intelegeti gresit: mesajul nu e pt toata lumea!
Pentru ca LED-urile sunt puse pe Audi parca intr-un mod neinspirat, lasa impresia ca nu au o utilitate in afara de design. Sunt raspunsul ostentativ la Angel Eyes. De aici a plecat moda cu LED-uri "tip audi" pe Dacia Logan, Skoda Octavia, Fabia, etc.
Personal, strict legat de design, in special la exterior, cred Seria 6 Gran Coupe se claseaza inaintea lui A7, pentru ca e mult mai original si are linii mult mai fluente.
In comparatie cu noul CLS, nu pot sa-mi dau seama care arata mai bine, doarece nu le-am vazut pe amandoua in realitate.
Sunt de parere ca un A7 poate sa treaca neobservat pe strada, dar regula nu se aplica la 6GC sau CLS.
nu am zis ca arata rau 6 Gran Coupe. Cred ca iese mai mult in evidenta decat un A7 pt ca este mai scump si ceva mai luxos.Totusi nu cred ca A7 si 6 GC concureaza pentru ca o sa fie o diferenta semnificativa de pret intre ele, undeva la aproape 30.000 de euro la pretul de pornire...asta inseamna inca un Audi A4 :)
A7 nu are un design fluid ?!
A7 nu e original ?! Pai un design atat de controversat ca al A7-lui sau al panamerei NU are cum sa nu fie original. Spre deosebire de Gran Coupe care e ba seria 6 ba seria 5 ba seria 7.
NU zic ca nu-mi place. Are ca orice masina si parti bune si parti mai putin bune.
Eu inteleg ca va place o marca acnume dar hai sa nu exageram.
Iar daca si A7 trece neobservat pe strada eu o sa ma intorc la dacia lastun ca ala e noul trend hipsteresc si sigur voi fi remercat.
Care sunteti impotriva acestei masini stati linistiti ca sigurat l-a lovit sub centura pe CLS si hai sa recunoastem ca e foarte tare masina asta fara discutii.Lumea sa saturat de atata CLS si acum vor vrea ceva nou spre exemplu seria 6 grand cupe sau un A 7 si ala fiind mult mai tare ca CLS.Cunosc multe persoane care trec de la Mercedes la BMW sau AUDI.DE CE???Pt ca concurentii lui fac masini mai fiabile si mai atragatoare si mult mai placute la condus.
Nu sunt un fan infocat BMW,dar nu imi place cand intervine dezinformarea,giboneria si frustrarea intre fanii BMW si Audi.Hai sa spunem lucrurilor pe nume.In primul rand,cand BMW a venit pe piata cu Angel Eyes,a fost ceva WOW pt toata lumea,era ceva deosebit,sa-mi spuna cineva pe vremea aia ce pozitii avea Audi.In al doilea rand BMW seria 7 a fost prima masina de serie dotata cu faruri xenon,si asta din 1986...imi repet si acum cererea...ce lumini avea Audi in 1986?Sistemul de sonorizare B&O nu este inventat peste noapte de Audi,are si Aston Martin asa ceva,este un producator propriu,orice marca e libera sa apeleze la ei,care e problema? Sa nu mai vorbim de faptul ca BMW si Audi la un loc,nu au adus atata tehnologie pe piata cat a adus Mercedes
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
Asta nu inseamna ca n-arata bine. Chiar ma intreb cum vor fi vanzarile seriei 7 dupa lansarea acestui "Gran Coupe".
Motorul diesel are trei litri și dezvoltă 313 CP și 630 Nm. Ce mai vreti ?
A7 sau CLS nu au raspuns pt. asta momentan.
CLS este mai feminin....mai fluid si mai suplu. A7 mai agresiv si totusi elegant.
BMW ca de obicei agresiv si sobru. Aici e pe gustul meu pt. ca mie imi plac masinile mai serioase. Eu zic ca e mai frumos ca seria 7 (nu mai zic de 5 ca e peste cu mult).
ps. singura dilema ar fi care e mai frumoas ? Coupe sau coupe cu 4 usi ? Totusi prefer versiunea cu 2 usi. Sa vedem cum e in realitate si dupa aia ne pronuntam.
Eu spun ca denumirea modelului spune tot, LOL!!!
"Coupe" e doar denumirea.
Cat despre masina, nu e nimic mai mult decat un seria 6 in patru usi, pentru mine coupe inseamna doua usi si atat, vad ca toti producatorii astia tot denatureaza semnificatia lui.
Lux.Coupe.Dinamic...Gran Coupe
Aia 313 cai is mult dupa zona de cuplu cand te arunci doar in treapta a 8-a. La Audi & Mercedes cei 245 respectiv 263 is foarte aproape de plaja de cuplu si poti uzita corespunzator de ei :) La analiza performantelor unui motor, chiar daca cifrele sunt aceleasi comportamentul sau poate diferi cu mult. de asta recomand ca lumea sa se uite pe graficele BH-T-RPM, nu sa ia cifra aia ca pe ceva batut in cuie
Iar A7 iti iei daca nu ai destui bani de un CLS (cam pe unde se termina A7-le ca pret, incepe CLS-ul)
Are cei mai multi "muschi" pe el dpdv al designului.
-Ce e cu silueta aia haita/franta/subrezita pe lateral de linia aia inferioara rupta intr-un atat de urat unghi?
+Asemanarea cu 508 in vedere oblica a partii dorsale se rezolva cu inca 1-2 saptamani a studierii designului inca pe partea de schita, numai spun cea de lut.
+Catadioptriile barii spate sunt putin -MAI MULT- nelalocul lor, asta necontestand artificiul de design pe deplin reusit al celor de la SKODA, dar devine deja creator de grimase mai ales cand concurenta nu are,si deodata "challenger-ul" vine cu niste ochi-holbati-de-pisica nedesenati tocmai Dynamics ;)
Interiorul:
Da, aici si-au spalat pacatele-BA NU!
-Cel putin nu in varianta toaletata ce ne este paraexpusa mai sus...Pielea intoarsa maro-inchis de pe plafon nu stiu carui tip de clienti vrea sa ii intre la inima, cel putin nu in combinatie cu mocheta gri-negricioasa(poate exista mocheta portbagaj in culorile curcubeului in optionale =), si butoanele+plasticele negre pe fundal alb intens...Nici nu vreau sa ma gandesc ce superb ar fi iesit interiorul avand inlocuit plasticul negru cu unul alb-si mai ales pe portiere-,ar fi fost iaht pe asfalt.....Nu era atat de greu!
Oups, dar supranumele asta este al CLS-ului inca din 2004,corect?
Ori,7 ani de gandire pentru cei de la BMW este putin cam mult sa vina cu exemplarul suscris...
Putea iesi de +9.5, plecarea permitea acest lucru, nu contest nici in privinta motoarelor de altfel!
Despre design, ma asteptam, dar as fi preferat un spate mai plonjat. Prefer in acest caz coupe-ul fara Gran...
Cel mai nefericit caz mi se pare "diuzal-pauar", nici nu vreau sa-mi imaginez cat timp liber puteti sa aveti, numai sa scorniti asemenea tampenii critice!
2. 640i are concurenti pe cls 350 si a7 3.0 tfsi care au in jur de 300 c.p., iar 650i pe cls 500 si s7 care au 408 respectiv 420 c.p., toate 3 fiind v8 bi-turbo sau twin turbo.
In concluzie concurenta e foarte bine pregatita, desi sunt convins ca acest grandcoupe va fi mai scump decat cele 2, pt ca deja 6 coupe este mai scump decat cls si a7.
Dupa parerea mea este mai mult o varianta cu 4 usi la coupe decat un coupe cu 4 usi, la acest capitol cred ca a7 si cls stau mai bine.
Porsche Panamera porneste de la 85.344 Euro...concluziile le trageti voi.
Oricum comparatia cu a7 si cls a fost facuta ca sa atate comentatorii pe aici
Si la cutia aia de 8 trepte is niste moduri mari si late de "functionare" sport unde te duce pe plaja maxima de cai si final de caracteristica de cuplu (vezi M5 unde in sport+ ai 501CP), in mod dinamic unde esti la turatii maxime pentru valoarea maxima a cuplului (mod sport), mod comfort unde esti doar pe cuplu. Mai este si o zona "ecologica" unde este preferat consum minim de putere (inceput de cuplu, turatii de intretinere a vitezei de croaziera) si se foloseste acolo unde in functionare nu sunt necesare variatii de putere.
La un 40d oricum simti masina cum trebuie pentru ca pragul minim de cuplu e de 360Nm. Ceea ce este arhisuficient chiar si pentru o masina de 2.5t
BMW a mers in exact acelasi loc in care Mercedes CLS a fost lansat (video de prezentare) si a adoptat exact aceeasi culoare ca si Mercedesul.
http://www.youtube.com/watch?v=xoU5vzYQy-o&feature=fvst
(incepand aprox de la minutul 8)
Este o boxa Bang & Olfusen amplasată central, în bord. Este pentru sunetele de înalte şi foloseşte tehnologia "accusting lensing".
Boxa este plasată cu emiţătorul în sus, iar forma respectivă disipă sunetul uniform în tot habitaclul.
Este o adevărată sculptură de aluminiu cu o funcţie foarte precisă. Ce e şi mai spectaculos - când opreşti sunetul, boxa se închide în bord.
Sistemul este folosit de cei de la Bang & Olufsen şi la alte mărci.
Sunt multi care si dau aiurea cu parerea pe aici, insa prea putini inteleg tehnologia inglobata de acest automobil. Dupa testele comparative isi vor da seama c'au vorbit sa n'adoarma.
Motorul diesel de 313 cp este pus in valoarea f bine de cutia sport automata cu 8 trepte. Rezerva de cuplu si de putere este practic nelimitata, greu de crezut cu un "politehnician" o da cu nuca n perete in asemenea hal.
Personal, strict legat de design, in special la exterior, cred Seria 6 Gran Coupe se claseaza inaintea lui A7, pentru ca e mult mai original si are linii mult mai fluente.
In comparatie cu noul CLS, nu pot sa-mi dau seama care arata mai bine, doarece nu le-am vazut pe amandoua in realitate.
Sunt de parere ca un A7 poate sa treaca neobservat pe strada, dar regula nu se aplica la 6GC sau CLS.
A7 nu e original ?! Pai un design atat de controversat ca al A7-lui sau al panamerei NU are cum sa nu fie original. Spre deosebire de Gran Coupe care e ba seria 6 ba seria 5 ba seria 7.
NU zic ca nu-mi place. Are ca orice masina si parti bune si parti mai putin bune.
Eu inteleg ca va place o marca acnume dar hai sa nu exageram.
Iar daca si A7 trece neobservat pe strada eu o sa ma intorc la dacia lastun ca ala e noul trend hipsteresc si sigur voi fi remercat.