Esential
136 | de cai putere va oferi versiunea BMW 316i. |
170 | de cai putere va oferi versiunea 320i Efficient Dynamics. |
5.2 | litri/100 de km este consumul mediu promis de versiunea BMW 320i Efficient Dynamics. |
136 | de cai putere va oferi versiunea BMW 316i. |
170 | de cai putere va oferi versiunea 320i Efficient Dynamics. |
5.2 | litri/100 de km este consumul mediu promis de versiunea BMW 320i Efficient Dynamics. |
Pentru a păstra titulatura de best-seller în segmentul său, noul BMW Seria 3 are nevoie de o gamă largă de motorizări. Tocmai de aceea, bavarezii anunţă noi versiuni şi noi configuraţii pentru sedanul de clasă medie.
Rivalul lui Audi A4 va primi din această vară sistemul de tracţiune integrală xDrive pe versiune 320i, 328i şi 335i. Spre sfârşitul anului, chiar şi dieselul 320d va primi xDrive.
Tot în ultimele luni ale lui 2012 vom face cunoştinţă şi cu o nouă versiune entry-level a modelului, recunoscută după indicativul 316i şi motorul 1.6 TwinPower Turbo de 136 de cai putere. Resursele vor fi transmise punţii spate cu ajutorul unei cutii manuale cu şase rapoarte sau prin intermediul agregatului automat cu opt trepte.
316i va fi un compromis pentru eficienţă. Deşi va putea sprinta de la 0 la 100 de km/h în 8.9 secunde, sedanul va putea oferi şi emisii de 134 g/km.
Tot pentru cei care preferă consumul redus şi metodele de eficienţă bavareze, BMW anunţă şi versiunea 320i Efficient Dynamics, care preia tehnologiile fratelui diesel 320d Efficient Dynamics şi promite în schimb 170 de cai putere.
Alături de o cutie manuală cu şase rapoarte, versiunea garantează un sprint de la 0 la 100 km/h în 7.6 secunde, un consum mediu de 5.2 litri/100 de km şi o rată a emisiilor de 124 g/km. Ca şi versiunea 316i, noul 320i Efficient Dynamics este aşteptat abia spre sfârşitul anului.
Daca insa ne raportam strict la autovehicule BMW vs. Audi, ai dreptate.
@dan_grc:
Aprilie:
Audi - 125,200
BMW - 121,476
Mercedes - 104,344
Ian. - Apr.:
BMW - 478,030
Audi - 471,300
Mercedes - 418,246
Diferenta a facut-o in primul rand piata din China, urmata de cea din USA unde Audi are cresteri lunare de cate 2 cifre in procente. In orice caz "lupta" este frumoasa si se ascute :)
Multam, cifrele Bmw le cunosteam, dar pe cele Audi nu, in ritmul asta in cateva luni e posibil ca Audi sa treaca pe primul loc, dar pana la sfarsitul anului nu se stie
Sunt niste realitati de care trebuie sa tinem seama oricat de mult ne-ar placea sau nu o marca.