- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Modele noi
Ultimele stiri din Modele noi
-
Kia a dezvăluit oficial noul EV9 GT, cea mai puternică versiune a SUV-ului electric. Noua versiune de performanță promite un propulsor de 501 cai putere și aduce numeroase elemente vizuale noi și exclusive. (22.11)
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
- Primele imagini cu un nou SUV coupe electric DS: promite autonomie de 750 km
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
BMW Seria 3 - noua generaţie a fost prezentată oficial
Despre acest model...in miscare arata mult mai bine, am vazut in direct lansarea de la Munchen, fata putea sa arate ceva mai bine, dar merge, de confundat cu seria 5 din spate mai ales si din profil( cu toate ca profilul botului e mult mai plonjat) interiorul e clar inspirat de la seria 1, ceva mai evoluat si mai luxos desigur.Are un aspect exterior "safe" ca sa zic asa, dar cea mai mare schimbare este la interior, mult mai atragator decat fostul. Astept un drive-test:)
Cu pachetul m va arata foarte agresiv.
Per total au adus-o la actuala tema de design bmw...
on-topic: Sincer ma asteptam la ceva mai mult din partea BMW, nu o revolutie insa ceva mai condimentat! E vechiul 3-ar ce arata intr-un mare fel, mai ales varianta cu face-lift de dupa 2008, DOAR ca e ceva mai incruntat nitel. E cam aceeasi poveste cu Golf V si cel de acum VI. Nu ma indoiesc.....se va vinde, dar lipseste sarea si piperul!
dupa ce k au 'furat' interioru seriei 1 si posterioru 5-arului......lipseste ceva din originalitatea modelului.......
mecanic........masina va fi extraordinara...............
insa ceva lipseste.....
Ma indoiesc...
Nu stiu daca e bine, daca e rau, dar iubitorii auto trebuie sa se obisnuiasca, asta este tendinta in domeniu: pastrezi liniile care te-au consacrat si imbunatatesti pe unde se poate. E greu in ziua de azi sa mai creezi ceva complet original, pentru ca risti sa o dai in bara.
In orice caz, masina asta va fi un boost pt vanzarile BMW, si asta ii intereseaza cel mai mult. Restul e cancan...
Interiorul sincer nu imi place... nu stiu, poate si pentru ca pozelel nu sunt tocmai reusite. In plus linia aia de deasupra bordului, din spatele navigatiei eu nu prea o inteleg. Mi se pare ca incarca bordul fara rost, asa cum sunt si cateva linii ale caroseriei. Chestia asta imi amintesc ca se practica candva la masinile coreene.
In privinta tehnicii nu cred ca ar avea cineva ceva de obiectat.
ps. Tot e46 ( generatia 98-2005) a fost cel mai reusit.
In prezent cam la 3 generatii apare ceva cu adevarat nou si foarte bun. Restul sunt simple upgrade-uri...ca si acest BMW daca vreti. Asteptam un facelift BMW 3 Series 2.1.2 update
Nu ma astept sa intelegeti ce a facut BMW aici, atata timp cat multi de aici abia daca ati intrat in vreun BMW, ce sa mai conducem ce sa mai detinem...asadar BMW nu da doi bani pe ce credeti voi sau ce cred eu, masina este perfecta si voi stiti asta, dar va roade ceva in interior si nu va mai ramane decat sa criticati ceva ce nu intelegeti.
Masina aceasta nu are decat un singur sens si acela in sus si doar sus, ca-ci seria 3 este consacrat ca referinta in clasa medie a sedan-urilor, toate vor sa fie seria 3 pana si seria 5 dar nu si invers!
Observ ca va contraziceti, sustineti sus si tare ca design-ul futurist stagneaza in randul marilor constructori, dar multi apreciati design-ul modelului E46 care e trasura pe langa E90 ce sa mai spun de minunatia de mai sus? Progres!
Nu poti sa intelegi de ce masina asta este asa apreciata pana cand detii una. O masina care impinsa la limita, nu te va surprinde niciodata neplacut.
I love BMW :)
P.S.:Am avut Audi si era subvirator. Nu-mi place asta la o masina.
PS: Cine imi zice si mie, de ce toti sunt obsedati dupa marime ? Sa inteleg ca in 20ani, Seria 3 va fi cat seria 5 , iar Seria 7 va avea peste 10 metrii (am exagerat putin). ? Pai daca eu vreau o limuzina mai mica de la BMW, aleg Seria 3, daca vreau ceva mai mare, merg automat catre seria 5.
" Echipa castigatoare nu se schimba"
Cat despre VW, asta e cu totul alta mancare de peste si alta abordare :D
@pesso: foarte bun punctul de vedere.Oricum, daca se lansa azi, nu cred ca mai putea sa se numeasca Avantime :)
In primul rand BMW este apreciat pt excelenta sa dinamica, iar cu acest model a plusat f mult si la confort (spatiu interior), dar a si redus greutatea (nu cu f mult, ce i drept).
Daca pt inceput sunt oferite 3 linii de echipare, sarea si piperul seriei vor fi disponibile din vara (echiparea M Sport), iar cireasa de pe tort, viitorul M, din 2013.
Pana atunci, vise placute!