BMW Seria 3 în România: de la 31.620 de euro cu TVA
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
A şasea generaţie a lui BMW Seria 3 poate fi admirată începând cu această lună în showroom-urile din România ale mărcii germane. Modelul lansat în premieră mondială acum 36 de ani şi vândut până acum în 12.5 milioane de unităţi în toată lumea vine într-o generaţie nouă care aduce un design care se rupe de elementul conservator care a caracterizat modelele anterioare, dar care reuşeşte să evoce în acelaşi timp spiritul clasic propriu unui model cu o istorie bogată.
MOTORIZĂRI ŞI PREŢURI
Preţul de pornire al modelului german în România este de 31.620 de euro cu TVA (25.500 fără taxe), preţ disponibil pentru versiunea 316d de 116 CP. Pe de altă parte, cea mai scumpă versiune este 335i, care cere de la clienţi pentru cei 306 CP un cec de 38.250 de euro fără taxe. Pe lângă elementele disponibile în versiunea standard pe noul Seria 3, BMW pune la dispoziţia clienţilor BMW Lines, un serviciu prin care aceştia pot să aleagă între trei linii de design care aduc o tuşă estetică diferită la exteriorul şi interiorul noului model bavarez. Vorbim de Sport Line, Modern Line şi Luxury Line, opţiuni pentru care clienţii trebuie să achite sume cuprinse între 1050 şi 1600 de euro fără TVA, în funcţie de motorizarea aleasă.
În momentul lansării, noul BMW Seria 3 apare pe piaţă cu şapte motorizări diferite, trei pe benzină şi patru diesel. Acestea beneficiază de tehnologia TwinPower Turbo (toate motoarele turbo de la BMW primesc de acum această denumire, indiferent dacă au una, două sau trei turbine), iar versiunile EfficientDynamics aduc în plus sistemul Start-Stop şi un sistem de recuperare a energiei la frânare.
Tot la capitolul "tehnologii verzi pentru un consum scăzut" se numără şi comutatorul Driving Experience Control cu modul ECO PRO, acesta schimbând răspunsul motorul şi al cutiei. La capitolul transmisii se evidenţiază noua cutie automată cu opt trepte disponibilă opţional contra sumei de 1900 de euro fără TVA.VERSIUNE |
CILINDREE (cmc) |
PUTERE (CP) |
CONSUM MEDIU (l/100 km) |
EMISII CO2/km |
PREŢ (euro, fără TVA) |
|
Benzină | BMW 320i | 1997 | 184 | 6.1 | 144 | 27.800 |
BMW 328i | 1997 | 245 | 6.4 | 149 | 32.950 | |
BMW 335i | 2979 | 306 | 7.9 | 186 | 38.250 | |
Diesel | BMW 316d | 1995 | 116 | 4.3 | 114 | 25.500 |
BMW 318d | 1995 | 143 | 4.4 | 116 | 26.800 | |
BMW 320d EfficientDynamics | 1995 | 163 | 4.1 | 109 | 29.500 | |
BMW 320d | 1995 | 184 | 4.5 | 119 | 29.500 |
INTERIOR ŞI TEHNOLOGIE
Cel mai lung BMW Seria 3 construit vreodată vine cu un interior mult îmbunătăţit faţă de generaţia anterioară. Astfel, pasagerii din spate câştigă 15 milimetri în plus la genunchi, iar portabagajul devine mai încăpător (+20 de litri). Ampatamentul creşte cu nu mai puţin de cinci centimetri.
Până să ajungem la elementele tehnologice ale noului Seria 3 trebuie amintite distribuţia perfectă a maselor pe punţi (50/50). Aceasta este dublată de direcţia sport variabilă şi de şasiul adaptiv M cu amortizoare reglabile pentru a determina un comportament dinamic cât mai natural şi sportiv. Pentru fanii gadget-urilor electronice, noul Seria 3 se prezintă în faţa cunoscătorilor cu un Head-up Display color de rezoluţie mare, cu un pachet de şase camere care au rolul de a ghida şoferul în spaţii înguste.
Pe lângă deja clasicele sisteme de avertizare la depăşirea benzii de rulare sau la coliziunea frontală şi de cruise-controlul activ, BMW Seria 1 vine cu Speed Limit Info, un sistem disponibil în premieră în România care afişează limita de viteză pe tronsonul de rulare făcând automat legătura între poziţia GPS şi semnele de circulaţie. Normal, BMW le oferă o gamă largă de accesorii şi suport fanilor aparatelor electronice de ultimă generaţie.
NOUL BMW Seria 3 vs. CONCURENŢA DIRECTĂ |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
BMW Seria 3 320d M6 | 184 | 4.5 | 7.5 | 36.580 |
Audi A4 facelift 2.0 TDI M6 | 177 | 4.6 | 8.2 | 36.032 |
Lexus IS 2.2d Business | 177 | 5.5 | 8.9 | 34.900 |
Mercedes-Benz C 220 CDI M6 | 170 | 4.4 | 8.4 | 38.409 |
Volvo S60 2.0 D3 Start-Stop Basic | 163 | 4.9 | 9.2 | 31.620 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele BMW in Romania
-
BMW i3 facelift Preţ: 38.199 - 42.780 €
-
BMW i3S Preţ: 41.769 - 46.410 €
-
BMW i8 facelift Preţ: 142.502 €
-
BMW i8 Roadster Preţ: 158.032 €
-
BMW M4 CS Preţ: 124.950 €
-
BMW Seria 1 (3 usi) facelift (2015-2017) Preţ: 23.880 - 48.195 €
-
BMW Seria 1 (5 usi) facelift Preţ: n/a - 49.028 €
-
BMW Seria 2 Active Tourer facelift Preţ: 26.537 - 38.234 €
-
BMW Seria 2 Cabriolet facelift Preţ: 35.522 - 57.775 €
-
BMW Seria 2 Coupe facelift Preţ: 30.643 - 70.042 €
-
BMW Seria 2 Gran Tourer facelift Preţ: 27.846 - 39.781 €
-
BMW Seria 3 facelift Preţ: n/a - 85.750 €
-
BMW Seria 3 Gran Turismo facelift Preţ: 39.865 - 60.065 €
-
BMW Seria 3 Touring facelift Preţ: 33.180 - 58.025 €
-
BMW Seria 4 Cabriolet facelift Preţ: 45.339 - 93.069 €
-
BMW Seria 4 Coupe facelift Preţ: 39.330 - 123.998 €
-
BMW Seria 4 Gran Coupe facelift Preţ: 39.032 - 58.072 €
-
BMW Seria 5 Preţ: n/a - 120.012 €
-
BMW Seria 5 Touring Preţ: 51.825 - 64.498 €
-
BMW Seria 6 GT Preţ: 63.250 - 71.698 €
-
BMW Seria 7 Preţ: 92.404 - 178.976 €
-
BMW Seria 8 Preţ: 102.400 - 127.985 €
-
BMW X1 Preţ: 31.860 - 45.180 €
-
BMW X2 Preţ: 39.270 - 43.649 €
-
BMW X3 Preţ: 42.602 - 67.057 €
-
BMW X4 Preţ: 48.850 - 69.734 €
-
BMW X5 Preţ: 68.842 - 92.582 €
-
BMW X6 Preţ: 72.947 - 124.772 €
Ultimele stiri din Intern
-
Primăria Brașov a interzis oficial trotinetele de închiriat în tot orașul. Serviciile de închiriere a trotinetelor nu vor mai funcționa în Brașov pentru o perioadă nedeterminată. (20.11)
-
Renault a deschis comenzile pentru noul Renault 5 E-Tech în versiunea Urban Range pe piața din România. Noua versiune propune un preț de pornire de 26.900 euro. (19.11)
-
Noua Skoda Elroq este acum disponibilă în România. Pe piața noastră, noul crossover electric de dimensiuni compacte propune un preț de pornire de 35.000 euro. (19.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
la colegul mcarbon7 la fel dati unlike-uri ca a intrebat de brake. poate lui alea ii plac, sau e curios. Nu mi se pare ca ar fi facut misto de ceva..
Putina intelegere, ca de aia avem forumuri de genul asta sa dicutam nelamuririle, sa ne ajutam, si nu sa adunam like-uri ca pitipoancele pe site-uri de socializare.. chiar si daca masina va ramane vis pentru majoritatea dintre noi.
la banii astia gasesti 730 din 2009 - care chiar e masina.
Ps:Multumesc rzn.ozn
twin turbo sunt 2 turbine... twinpower turbo e una singura..., citeste mai bine in articolul acela. la twinpower turbo i se mai zice si twin-scroll turbocharger.
http://www.youtube.com/watch?v=kniwwV89YlA&feature=fvwrel
npc
Doar taxele si cheltuielile de intretinere ar opri multa lume sa cumpere un 335i in locul unui 316d. :)
Cine e cu noi striga SEPTAR din 2003!
http://motors.shop.ebay.com/Cars-Trucks-/6001/i.html?_dmpt=US_Cars_Trucks&_mqf=0&_qfkw=1&_trksid=p4506.c0.m273&_fpos=90604&_lsbx=0&_fspt=0&_flso=0&Make=BMW&Model=3%252DSeries
Mai ales ca aceste "creaturi" traiesc in subterana mediului virtual si le este rusine cu nmele dat de parinti si identitatea lor.
Combate punctul postat de mine si vei evolua.
In rest ai dat si tu un pic in clocot fara sa dai dovada de neuroni functionali.
Nu te obliga nimeni sa citesti ce scriu eu.
Ca de combatut esti incapabil.
E drept insa ca spotivitatea nu va mai fi aceasi si nici acel feeling pe care il ai cand conduci un BMW. Insa asta nu poate fi neaparat o problema pentru toata lumea.
O fi frate Volvo bun dar încă nu e la masa bogatilor cu BMW , Audi ,Lexus si Mercedes .
BMW = Masina germana de performanta si uzura ridicata.