BMW Seria 3 a primit o versiune GT, care a fost surprinsă în timpul unei filmări realizate în SUA. Modelul a fost prezent în două versiuni diferite de echipare, după cum putem observa în imaginile alăturate, publicate de americanii de la F30 Post. Potrivit primelor informaţii, BMW Seria 3 GT poartă codul de şasiu F34 şi este aşteptat să debuteze la Salonul Auto de la Geneva. Nu este clar dacă noul Seria 3 GT preia platforma de la Seria 5 F10 sau de la Seria 3 F30, dar ştim că Seria 3 va mai primi câteva derivate de caroserie.
Derivatele de caroserie numite în mod tradiţional Seria 3 Coupe şi Seria 3 Cabriolet se vor numi Seria 4.Versiunea Coupe a noului Seria 4 va fi denumită intern F32, versiunea Cabrio va fi F33, iar versiunea Gran Coupe va avea codul F36. Pentru cei care se întreabă ce se întâmplă cu denumirea F35, aceasta este rezervată versiunii cu ampatament mărit a lui Seria 3, disponibilă doar pe piaţa din China şi produsă de BMW împreună cu partenerii săi locali.
Exemplarul argintiu din imaginile alăturate prezintă pachetul M Sport, care include şi un sistem de frânare M Performance. Jantele sale sunt modelul "Style 397" de 18 inch, jantele M Sport nefiind încă disponibile pentru acest model.
Al doilea exemplar BMW Seria 3 GT din imaginile alăturate este vopsit în nuanţa Havana Metallic şi este o versiune Modern Line cu ornamente din aluminiu cu finisaj satinat.Via F30Post
Fratiilor voi mai stiti cum arata de exemplu Opel Calibra?? Care si in prezent are un design destul de fresh..
acum 2 decenii bmw insemna seria 3,5si 7 (plus un Z3 si un serie 8)
in ziua de azi avem in plus 4 SUV-uri ......2 GT-uri......si in curand modele cu tractiune fata(la greu)
traiasca modele ca E30 si E34 modele care au ramas si vor ramane in amintirea pasionatilor ca bmw-uri pt. huligani........
unde mai este placerea de a conduce intr-o struto-camila(din nou)
Daca BMW s-ar fi limitat la o politica ultraconservatoare de dezvoltare a modelelor, era acum in situatia Saab sau Jaguar, in lupta pentru supravietuire. Piata este necrutatoare. Tii pasul sau mori.
Parerea mea.
Gama seriei 3 nu are probleme cu aspectul, seria 3 sedan si touring arata f bine, sunt convins ca si coupe-ul va arata, deci GT-ul nu are cum sa schimbe acest lucru, care din profil nu arata fericit, privit doar din fata sau doar din spate merge, dar ca si-n cazul seriei 5 GT, nu conteaza, berlina si touring-ul arata f bine. Cel putin jumatate din gama Bmw arata astazi bine si f bine, cat despre europeni in general, pai draga Giga, daca scoala europeana de design a luat-o razna, de aia japoneza ce sa mai zici? Eu zic ca la europeni poti sa gasesti absolut orice iti doresti in materie de design, si binenteles sa nu-i uitam pe americani, cat despre japonezi ,eu imi permit sa-i uit:)
parerea mea e ca nu mai inteles........
bmw tine pasu chiar si asa(si cu modele destul de urate cum sunt 5GT si acest 3GT plus X6 care din spate este urat cu spume nici serie 1 la exterior nu prea il laud
in fine bmw e bmw nu poate cadea chiar asa usor.....
insa daca nu avea anumite modele era vazut mai bine.........
sa nu uitam ca bmw era o marca sport.......si acum are modele de teren(4) si monovolume(3 cat de curand)
sa nu uitam ca fiecare are parerea lui..........mie imi plac bmw din anii' 80-90' si telefoane gen E71,E90 pe cand alti prefera i-phone si piti.......
sanatate si noroc sa avem.....
ultima generatie bmw chiar nam avut norocu sa o conduc
cel mai tare bmw a fost un 520d E60 care mere de rupe(banuiesc k cele care au urmat cunt chiar mai bune)
as fi preferat si eu ca SUV-urile sa ramana doar 2(X5,X3)
dupa parerea mea puteau lasa la o parte X1,X6.5GTsi3GT......si in schimb sa faca un serie 8 si un M1 (sa nu uitam cat de mult sa ridicat Audi cu modelu R8)
PS: Faci ce faci si il mai intepi sub centura pe eternul tau "prieten" Mafia :D Sa fie pace !!! Ca-n bancul acela sec: un hippiot trece pe langa un batran care striga intr-un boschet: "Piiiis-pis-pis"; hippiotul ii raspunde: "Peace, man! " :)
bmw a anuntat deja de mult ca vrea vreo 12 modele pe noua platforma cu tractiune fata in plus gama de modele eco si electrice 'i' este in plina desfasurare..........in cativa ani urmeaza viitoru septar si dupa 'ceva timp' 5-aru modele extrem de importante si costisitoare pt. Bmw
daca tot e sa ramanem la finante......bani sunt la bmw......insa nu sunt cheltuiti cu cap......
nu cred ca cineva sa dus la bmw si a spus vreu o masina mai inalta ca un sedan,mai joasa ca un SUV si cu deschidere duala a haionului
exista cerere mare pt. monovolume in masini de familie gan Zafira Galaxy si altele care au un pret mai abordabil
insa un 5gt pleaca de la 50 de mii pret de la care iti iei ori un sedan veritabil ori un SUV adevarat....
si ia zimi tu ce placere mai ai la condus in ziua de azi la un 5-ar care cantareste 1.8 tone(de fapt masina a devenit un grand tourer)
ce placere mai ai cand conduci un 3-er F30 cand iti baga pe gat modul eco-pro care iti (aproape)opreste AC pe timp de vara si iti 'taie' din pedala cand o apesi
ce bucurie era pe uneri celor acre conduceau acum 10 ani un 325 ursulet si care mai decare faceau bournout-uri la colt de strada......
cine mai face asa ceva in ziua de azi cu bmw-urile......nimeni....
de parca toti am devenit niste roboti imbracati la costum......
Dane sati povestesc cum a fost cand am luat carnetu si aveam ursulet in 'familie' un 316 cu nici o functie (inafara de power stering)
imi papa toti bani din buzunar insa numi pasa ca in fiecare seara ma plimbam cu bagabonzi cu masina cu gluga in cap si urmaream politia sa nu ne vada cand ni se urca huliganismu la cap......
in ziua de azi ce facem cu toti??????ne suim in masina ne ducem fetita la o cafenea lai iesim pe undeva si cam atata.....
i miss the god old days......dar asta e......numa bine
Iti spun si care este placerea conducerii unui seria 5 de 1.8 tone, la drum lung se "aseaza" ca un tren pe linie, iar pt condus sportiv, ca tot pomenesti de butoane si mod-uri, exista Sport+ care intareste suspensia si-ti spun eu ca este sportiv intr-un mod absolut decent. Seria 3 F30 exista in multe variante, iar ajungem la bani, sa conduci tu un 335i de peste 300 de cai sa vezi ce "lentoare" si "balena" este, inclusiv cu gluga in cap , ca orice huligan care se respecta:), sau macar un 328i de 245 de cai, nu mai privi asa la general, ca sunt modelele X si Y cu chestii care nu-ti plac, ca asa se pot da exemple de "pisicute" de 102 cai care nu-ti trezeau simturile sportive, si era pe vremea "bmw-urilor adevarate" aceasta putere, dar dc sa te uiti doar la motorizari mai slabe cand exista atatea variante. Eu te sfatuiesc sa incerci sa mergi si cu modele noi daca ai ocazia, si sa le testezi cu adevarat, nu de ici pana colo, sa vezi ca nu e chiar asa, exista in continuare Bmw-uri adevarate. Cat despre bournout-uri la colt de strada, de ex pe la mine se fac in continuare cu modele mai vechi, dar stii dc nu se fac cu modele noi? Pt ca n-are nimeni chef, chiar daca are bani, sa schimbe cauciucuri si abreiaje pe banda la modele noi, daca faci o comparatie la cat costa pt "ursi" si "pisicute" fata de astea noi...dar si astea vechi pe vremea cand erau noi ,cine isi permitea sa le aiba? O gramada de pustani? Ma indoiesc.
Ba da, te-am inteles.
Stii, si Biserica avea la un moment-dat vorba "Crede si nu cerceta".
Daca Bmw se limita la motoare aspirate, cu 6 cilindri in linie, nu cred ca era pe locul 1 la vanzari in sectorul premium.
Gusturile nu se discuta, dar realitatea asta este.
Sunt milioane de oameni carora le plac modele BMW actuale, asa urate cum zici tu ca sunt si care, mai mult, chiar dau zeci de mii de euro pe aceste modele.
Ca sa vezi!