La momentul lansării pe piaţă, BMW va oferi noul Seria 2 Gran Tourer alături de cinci motorizări, toate supraalimentate, care asigură între 116 şi 192 CP.
În varianta standard, noul monovolum al mărcii germane are o configuraţie cu tracţiune faţă, dar există şi variante cu tracţiune integrală ale acestuia. Motorizarea entry-level este un diesel de 1.5 litri care intră în echiparea lui 216d. Unitatea acfeasta dezvoltă 116 CP şi 270 Nm. Al doilea diesel din ofertă este 218d, un propulsor TwinPower Turbo de 2.0 litri care asigură 150 CP şi 330Nm. Vârful gamei diesel este 220d xDrive, care asigură 190 CP şi 400 Nm, datorită cărora monovolumul cu şapte locuri poate accelera de la 0 la 100 km/h în 7.6 secunde şi să atingă 218 km/h.Gama de motorizări alimentate cu benzină are două unităţi:218i şi 220i. Prima are trei cilindri în linie, asigură 136 CP şi 220 Nm, resurse suficiente pentru a accelera de la 0 la 100 km/h în 9.5 secunde şi este capabilă de o viteză maximă de 205 km/h. Al doilea propulsor alimentat cu benzină din ofertă este 220i, un Twin Power Turbo de 2.0 litri care dezvoltă 192 CP şi 280 Nm. Alături de acesta, acceleraţia de la 0 la 100 km/h este realizată în 7.6 secunde şi viteza maximă este de 223 km/h.
Noul Seria 2 Gran Tourer are o lungime de 4.556 milimetri, o lăţime de 1.800 milimetri şi o înălţime de 1.608 milimetri. Bancheta din spate este fracţionabilă 40:20:40 şi poate fi mutată faţă-spate pentru a varia spaţiul disponibil ocupanţilor. În plus, cel de-al treilea rând de scaune se pliază direct în podea la nevoie şi lasă în urmă un spaţiu de încărcare aproape drept. BMW va oferi patru variante diferite ale lui Seria 2 Gran Tourer pe lângă versiunea standard. Vorbim despre liniile de design ale mărcii, care vor include variantele: Advantage, Sport Line, Luxury Line şi M Sport. Fiecare dintre ele poatefi personalizată ulterior cu echipamente din gama Individual.
I remember there was a time when I used to like all BMW's... http://t.co/EyF8pVns9o
— José Díaz (@j0sediaz) February 11, 2015
Please stop them. Now! BMW's New 2-Series Gran Tourer is a Seven-Seat Compact Minivan [110 Photos] http://t.co/hPMX7yHJgd
— Alessandro Forconi (@alexf65) February 11, 2015
Via BMW
- e adevarat ce vad?
- o izbucnire necontrolata de ras
- offf, de ce???
- hei, am detectat niste linii interesante pe acolo
- cei de la BMW sunt si ei oameni, iar oamenii mai si imbatranesc
- chiar sa fie asta un BMW?
- nu vom construi niciodata monovolume...
- de la uimitorul Z8 la ...
- din profil parca parca...
- o tempora o mores
Cert e un lucru: cu acest BMW o sa fie al naibii de greu la agatat.
Eu eram unul din cei care antipatizam BMW din toți rărunchii din cauza imaginii create la noi. Modelul ăsta mă face să privesc altfel marca asta. Adică și pentru oameni serioși sau cuminți, nu doar pentru puștani obraznici care și-au făcut din agățat scopul primordial.
Ba mai mult, în mod ciudat, din profil și din spate îmi place foarte mult. Mi se pare unul din cele mai atrăgătoare monovolume și cred că designul părții posterioare îi vine ca o mănușă. Față de multe monovolume plicticoase, are acel ceva care cu greu poate fi descris în cuvinte.
@Moldovean ma bucur ca-ti place si sunt de acord cu argumentul tau.
Pacat insa ca judeci marca asta dupa ce vezi pe strazile din Romania.
N-au treaba una cu alta, omul face masina, nu masina pe om.
Plus ca sunt foarte multi pasionati in Romania de marca asta, mai multi decat in multe tari comparabile. Din pacate, asta a atras si o alta categorie de "fani".
2. Inca un model care se va raspandii prin service-urile de la noi, pentru schimbari de balamale.
interesanta strategie; daca Mercedes a renuntat la R Classe BMW isi incearca norocul cu echivalentul acestuia. Sunt curios....succesul noului Gran Tourer va duce la un raspuns rapid de la Merc? Cum R-ul mi-a placut nu vad de ce ar face abstractie si monovolumul asta.
@edi80....da EPIC!!!! taraneala la cote maxime la un pret pe masura. Ma intreb daca e optional, daca nu, imi iau un "badge projector" la 10Eu de pe un site chinezesc. :)) Chiar, la ce trebuie asa ceva si pe cand "neshte" neoane sub praguri?
@mntsn....yeap, imbatranim cu totii fir-ar sa fie, dar tebuie sa recunosti cu nu ti-ar displace asa ceva.
Masina are binenteles partile ei bune......insa ce dracu frate e un BMW...
Nu am nimic cu monovolumele sunt masini de nota 10 pentru familisti........
BMW ar trebui sa construiasca sedanuri sportive(cu care siau construit 'imperiu' in ultimi 40 de ani......)
Doar in ultimi 2 ani BMW deja a ajuns la masini cu tractiune fata,la motoare in 3 cilindri.....si acum la aceasta monstruozitate........pt. adevaratii fani BMW se pare ca vin vremuri grele in urmatori ani:)))))
Tot am zis ca as dori sa cumpar un E30 si am avut vara trecuta o ocazie insa era modelul cabrio iar 'captuseala' plafonului ma cam speriat si am renuntat insa sa speram ca anu acesta o sa reusesc sa gasesc un model in stare acceptabila si nu mai stau pe ganduri....
Cat despre acest seria 2 Gran Tourer nu prea cred ca va avea succes poate in primi 2 ani de la lansare ca orice model nou si inovativ.......