BMW Seria 2 Coupé va beneficia de o nouă motorizare diesel în ofertă la mai puţin de un an de la lansarea pe piaţă. Constructorul german a înlocuit unitatea de 184 CP din echiparea lui 220d cu un propulsor de generaţie nouă, care asigură 190 CP şi emisii CO2 mai reduse. În plus, noua versiune a lui BMW 220d Coupé are un cuplu maxim mai mare, performanţe mai bune şi un consum mai mic. Faţă de versiunea precedentă, vorbim despre 6 CP în plus, 20 Nm suplimentari, un consum redus cu până la 0.4 litri la sută şi emisii CO2 mai mici cu până la 12 grame pe kilometru.
BMW Seria 2 Coupé - primele imagini oficiale ale fratelui coupe al Seriei 1
Noul propulsor are o termodinamică îmbunătăţită, un carter din aluminiu şi pompă de ulei cu debit variabil. Sistemul de injecţie directă common-rail prezintă injectoare cu solenoizi care operează la 2.000 de bari. În plus, unitatea este mai uşoară cu aproximativ două kilograme faţă de cea pe care o înlocuieşte şi se bucură de un confort acustic sporit şi un comportament îmbunătăţit la pornire al funcţiei Start-Stop.
În funcţie de anvelopele şi jantele alese, versiunea 220d a lui Seria 2 Coupé are un consum mixt situat între 4.1 şi 4.4 litri la sută cu transmisia manuală cu şase trepte, pe când versiunea cu transmisie automată a lui BMW 220d Coupé anunţă un consum mixt de 3.8-4.1 litri la sută.BMW Seria 2 Coupé a intrat în producţie
Via BMW
Toate aceste motorizari noi aparute fata de precedentele se incadreaza in citatul de mai sus. Ma bucura foarte mult, dar la fiabilitate nu dau prea bine.
Iti recomand un BMW ursulet ( stii tu: cuplu mai mic, performante mai proaste, consum mai mare; la fiabilitate dau bine !)
Mie mi se pare dubios !
De asta eu nu am incredere in aceste motoare fortate. Oricum pe hartie suna bine si sunt foarte eficiente comparativ cu ce se construia acum cativa ani. Si ca modele sunt de nota 10, n-am nimic de reprosat.