DESIGN
Estetica reprezintă prima diferenţiere faţă de gama Seria 1. În primul rând, noul model este cu 11 centimetri mai lung, are blocuri optice diferite, bare de protecţie schimbate şi o linie nouă a plafonului.
Constructorul a mers atât de departe încât a mărit ecartamentul lui Seria 2 şi folosind două ecartamente diferite pentru acesta, roţile din spate fiind "scoase" înspre exterior pentru un efect vizual mai puternic. La fel ca şi în cazul gamei Seria 1, noua gamă va avea liniile de design cu care ne-au obişnuit cei de la BMW, respectiv Sport Line şi Modern Line, completate de pachetul M Sport pentru individualizare. Modificările aduc de la sine mai mult spaţiu interior, un portbagaj mai mare (390 litri) şi un coeficient aerodinamic îmbunătăţit. Bancheta spate este rabatabilă 50:50 în standard, dar clienţii pot opta şi pentru o banchetă 40:20:40. Spaţiul interior suplimentar este disponibil atât pentru pasagerii din faţă, cât şi pentru pasagerii din spate şi se referă atât la spaţiu pentru cap, cât şi la spaţiu pentru genunchi şi umeri, obţinut prin lăţirea habitaclului şi lungirea caroseriei.MOTORIZĂRI
BMW Seria 2 nu preia toate motoarele din gama Seria 1, ci vine cu trei diesel-uri şi două unităţi alimentate cu benzină. Astfel, gama va include diesel-urile 218d, 220d şi 225d, în contrast cu "benzinarele" 220i şi M235i.
Cel mai puţin puternic model din gamă este 218d, cu 143 CP, în timp ce diesel-ul de vârf livrează 218 CP. Deasupra acestora se află versiunea M Performance a lui Seria 2 este echipată cu un motor de 326 CP şi beneficiază, printre altele, de optimizări la nivelul şasiului, suspensiei şi direcţiei din partea inginerilor BMW M. Practic, este cel mai apropiat lucru de un M2 şi sucesorul lui Seria 1 M Coupe. Dinamismul lui BMW Seria 2 este asigurat atât de caracterul nativ al modelului, cât şi de elementele opţionale menite să-i sporească sportivitatea. Printre acestea enumerăm direcţia sport variabilă, amortizoarele controlate electronic, diferenţial mecanic M Performance cu alunecare limitată şi alte elemente de acest gen. Caroseria beneficiază deja de dezvoltarea obţinută prin prisma lui Seria 1, nemţii fiind siguri că modelul va obţine cinci stele de siguranţă EuroNCAP şi că au o caroserie cu o rigiditate torsională ridicată.
NOUL BMW SERIA 2 COUPE MOTORIZĂRI |
BENZINĂ | DIESEL | |||
220i | 235i | 218d | 220d | 225d | |
CILINDREE | 1.997 | 2.979 | 1.995 | 1.995 | 1.995 |
PUTERE MAXIMĂ/RPM | 184/5.000-6.250 | 326/5.800-6.000 | 143/4.000 | 184/4.000 | 218/4.400 |
CUPLU MAXIM/RPM | 270/1.250-4.500 | 450/1.300-4.500 | 320/1.750-2.500 | 380/1.750-2.750 | 450/1.500-2.500 |
CONSUM MEDIU |
6.3 | 8.1 | 4.3 | 4.5 | 4.7 |
0-100 KM/H | 7.0 | 5.0 | 8.9 | 7.2 | 6.3 |
VITEZĂ MAXIMĂ | 235 | 250 | 213 | 228 | 242 |
...
Masina arata bine dar spatele tot uratel a ramas. Poate modelul cu 4 usi o sa arate mai bine din spate. In rest arata si vad ca si tehnic e de nota 10.
Cel mai mult apreciez faptul ca nu au mai legat farurile de grila (nari:).
insa ce numi place este ca intre M135i si M235i nu exista nici o diferenta vizibila de performante si caracteristici tehnice
de exemplu la prima generatie de seria 1......hot-hatch-ul 130i avea 265hp pe cand coupeul 135i avea 300hp
as fi vrut si la generatia actuala sa existe o diefrenta intre hothatch si coupe
oricum un coupe foarte frumos mult mai reusit ca seria 4(care dupa parerea mea are un plafon prea coborat spre spate)
BMW M235i Coupe
Putere (CP)240/5.800-6.000
Chiar mai jos scrie ca motorul livreaza 326CP
Si inca o specificatie pe care nu o vad: M235 are 0-100km/h in 4.8(cu cutie automata si launch control). Timpul de 5.0 este cu cutie manuala.
N-a zis Bmw ca este superior doar pt c-au schimbat denumirea, iar copierea dupa Audi nu vad unde este, A4 este sedan, seria 4 este coupe, seria 2 la fel.
@jan
Nu exista M2, varianta M235i este versiunea coupe a lui M135i care nu este totuna cu 1M.