BMW nu intenţionează să folosească transmisii cu nouă şi cu zece trepte în gamă
Lansarea unui monovolum în gama BMW are rolul de a atrage familiile tinere către marca din Munchen, acestea fiind aşteptate să aleagă un model din clasa monovolumelor pe măsură ce înaintează în vârstă.
În plus, piaţa monovolumelor premium este aşteptată să crească în următorii zece ani mai rapid decât segmentul premium, ceea ce reprezintă un motiv suplimentar pentru nemţii de la BMW să îşi facă un nume şi în ceea ce priveşte monovolumele. Tocmai de aceea, Seria 2 Active Tourer va primi ulterior o versiune cu şapte locuri şi o versiune hibridă plug-in. Monovolumul german este construit pe noua platformă UKL cu tracţiune faţă, care va da naştere viitorului Seria 1 şi a altor opt derivate.BMW M4 Coupe la Nurburgring: 13 secunde în faţa vechiului M3 Coupe
În ciuda faptului că este primul model BMW cu tracţiune faţă oferit vreodată, reprezentanţii mărcii germane spun că maşina va fi distractiv de condus şi va asigura senzaţii comparabile cu ceea ce livrează un model cu tracţiune spate, explică Siegfried Mueller, managerul departamentului de dezvoltare responsabil de Seria 2 Active Tourer. Nivelul de agilitate şi manevrabilitate al acestui model este asigurat datorită suspensiei faţă şi a şasiului, dezvoltate împreună cu inginerii diviziei Mini, care au zeci de ani de experienţă în dezvoltarea modelelor cu tracţiune faţă.
Via AutomotiveNews (înreg.)
niste pensionari cu vise alb-albastre-pe fond negru
sau familistii in vacanta