După ce a atras atenţia publicului prezent în cadrul Salonului Auto de la Geneva, noul BMW Seria 2 Active Tourer revine în prim plan.
BMW Seria 2 Active Tourer: prima tracţiune faţă din istoria BMW debutează pe un monovolum compact
De data aceasta cu o abordare ceva mai sportivă, trasată de introducerea noului pachet M Sport, un tratament pe care majoritatea modelelor BMW îl primesc atunci când sunt lansate pe piaţă.
Fără îndoială mai agresiv decât versiunea de serie, noul Seria 2 Active Tourer M Sport se individualizează prin intermediul unui kit aerodinamic special, care include spoilere redesenate, extensii şi praguri laterale. Grila frontală este înlocuită şi ea cu una lucioasă, iar jantele standard pot fi schimbate cu unele de 17 sau 18 inch, pe care a fost aplicat logo-ul M.
Modificările de ordin mecanic vizează doar suspensia, care coboară garda la sol cu 10 mm şi rigidizează ţinuta de drum, garantând ceva mai multă stabilitate.Interiorul este personalizat cu deja popularul volan M Sport, cu trei spiţe, îmbrăcat în piele Nappa.
Tapiţeria este şi ea îmbrăcată în piele de culoare neagră cusută cu aţă albastră pentru a prelua cu succes nuanţa exclusivă a caroseriei: Estoril Blue. Există şi posibilitatea de a opta pentr o tapiţerie din Alcantara şi material textil, combinată într-un stil unic. Cusăturile albastre nu lipsesc nici de la nivelul bordului, iar pragurile sunt personalizate cu logo-ul M.Gama de motorizări va include doar trei agregate în momentul lansării. Este vorba despre unitatea cu trei cilindri, de 1.5 litri, benzină, gata să ofere 136 de cai, şi despre motorul de 2.0 litri, cu patru cilindri, de 231 de cai putere. Pentru cei care preferă dieselul, există deja cunoscutul motor de 2.0 litri, pregătit să livreze 150 de cai. Din toamna acestui an, gama de motorizări se va lărgi iar monovolumul premium va primi şi tracţiunea integrală xDrive.
BMW: " Desigur, va costa cateva mii de Euro si se rezolva. Noi punem pachetul M pe orice, cand vom produce camioane vom oferi si acolo pachetul M"
Ganditiva ca vine o vreme in viata cand iti faci o familie si nu vrei sa renunti la unele placeri ale vietii.........si uite ca BMW-ul a gasit solutia de a nu renunta la sportivitate chiar si cu un monovolum.
Intradevar ca spatiul din X2 il avem din plin si in fratii mai mari..X5, X6......Dar tot adevarat este ca au alte preturi de achizitie, de consum si de intretinere, iar ca familist masina o pui mai la coada dupa familie si locuinta.
Bravo....!!!!!!!!
Pentru oameni cu salarii medii intr-o tara civilizata, nu e chiar o solicitare la buget. Viata se vede un pic diferit la fiecare 10 000 de banuti pe an adaugati la veniturile pe familie. Deci daca e greu de digerat pentru noi, nu la fel se pune problema prin alte parti.
Cat despre dezamagirea fanilor BMW, bavarezii au inca destule oferte pur sange pe linia de productie. Daca vreti modele "adevarate" care sa-si pastreze identitatea, fara sa-si bage contabilii nasul peste ele, atunci masini gen seria 2 Active Tourer trebuie acceptate asa cum sunt. Iar la jucaria asta chiar nu prea ai de ce sa te plangi. Asta e lumea in care traim si concurenta e tot mai acerba. Cine nu intelege, nu-i doresc s-o afle "the hard way".