Actuala generaţie BMW Seria 1 a fost lansată în 2011 şi a primit un facelift în 2015, însă constructorul german a considerat că este necesară apariţia unui nou facelift la o distanţă de numai doi ani.
Deloc surprinzător, schimbările sunt mai degrabă nesemnificative, cel puţin în ceea ce priveşte exteriorul. Astfel, clienţii pot opta acum pentru cinci tipuri noi de jante din aliaj de 17 inch şi 18 inch, iar modelul este disponibil în două noi nuanţe de culoare: portocaliu (Sunset Orange) şi albastru (Sunset Blue).
Gama de motorizări este cea cunoscută şi include unităţi pe benzină cu 3, 4 şi 6 cilindri şi variante diesel cu 3 sau 4 cilindri. Puterea acestora variază de la 109 cai putere pentru BMW 116i până la 340 de cai putere în cazul lui BMW M140i.
Interiorul a primit însă câteva noutăţi mai importante, inclusiv o redesenare a planşei de bord şi a consolei centrale. Designul gurilor de aerisire a fost de asemenea schimbat, iar negrul este acum mai predominant.
Tot la interior se remarcă prezenţa celei mai noi versiuni a sistemului iDrive, iar ecranul touch care echipează interiorul are o diagonală de 8.8 inch atunci când este achiziţionat şi sistemul de navigaţie opţional.
În plus, clienţii pot alege contra-cost şi utilizarea unui hotstop Wi-Fi care permite conectarea a până la 10 dispozitive mobile.Noul BMW Seria 1 facelift va fi disponibil în versiuni cu 3 şi 5 uşi începând din luna iulie.
Pe lângă aceste noutăţi, BMW Seria 1 beneficiază acum şi de trei noi ediţii speciale: Edition Sport Line Shadow, Edition M Sport Shadow şi BMW M140i Edition Shadow. BMW nu a oferit detalii amănunţite despre acestea, însă a precizat că au o grilă cu margini negre.
Via BMW
Partea bună este că se vor găsi multe exemplare pe piață, în următorii ani, la mâna a doua, parcă văd că vor fi mai scumpe decât ar trebui, mai ales varianta coupe, seria 2.
Parca toata partea din dreapta, din fata pasagerului, era mai frumoasa inainte.
Oricum pacat ca se va renunta la tractiunea spate si motorul cu 6 cilindrii pe seria 1.
Intre timp, parca Mercedes si Audi duc designul interior catre noi directii mult mult mai atragatoare decat la BMW. Parca indiferent ce face BMW tot nu reuseste sa ii ajunga din urma, si remarca asta vine de la un fan inrait BMW.