BMW se bazeaza pe X1 si Seria 5 pentru a mentine vanzarile la acelasi nivel
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Germanii de la BMW se bazeaza pe noile X1 si Seria 5 pentru a-si mentine vanzarile la cel putin acelasi nivel ca in anul precedent. Seful departamentului de vanzari de la BMW, Ian Robertson, a declarat ca vor lansa mai multe produse in decursul acestui an, iar modelul X1 si-a depasit obiectivele de vanzari stabilite anterior. Seful departamentului de vanzari de la BMW se asteapta ca noile MINI Countryman si BMW X3 sa obtina si ele rezultate impresionante la scurta vreme de la debutul care va avea loc in ultima parte a anului.
Spre exemplu, lansarea lui BMW X1 a dus la cresterea vanzarilor BMW pe piata din Germania in primul sfert al lui 2010 cu 2.2 procente, atingand 50.416 unitati. Dintre acestea, 10.8% au fost reprezentate de X1, respectiv 5.459 de unitati. Volumul de vanzari combinat al marcilor BMW si Mini a crescut cu 1.4 procente in primul sfert al lui 2010, atingand 56.617 unitati pe o piata care a scazut cu 22.8 procente. In timp ce piata auto din Germania a cumparat doar 680.410 unitati in primele trei luni ale lui 2010, BMW a vandut 56.617 dintre acestea.
Tocmai de aceea, Ian Robertson a caracterizat piata din Germania ca fiind extrem de dificila.Cei de la BMW estimeaza ca piata auto din Germania va scadea in 2010 cu aproximativ 750.000 de unitati. Pe de alta parte, cei de la J.D. Power estimeaza ca piata din Germania va scadea cu 761.000 de unitati in decursul acestui an, in timp ce alte organizatii estimeaza o scadere de 1 milion de unitati in comparatie cu cele 3.807.175 de vehicule vandute in 2009. O mare parte dintre aceste vehicule au fost vandute gratie programului de innoire al parcului auto din Germania, care le-a furnizat multor nemti sume importante de bani pentru achizitia unui autoturism nou.
Via | AutomotiveNews (inreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele BMW in Romania
-
BMW i3 facelift Preţ: 38.199 - 42.780 €
-
BMW i3S Preţ: 41.769 - 46.410 €
-
BMW i8 facelift Preţ: 142.502 €
-
BMW i8 Roadster Preţ: 158.032 €
-
BMW M4 CS Preţ: 124.950 €
-
BMW Seria 1 (3 usi) facelift (2015-2017) Preţ: 23.880 - 48.195 €
-
BMW Seria 1 (5 usi) facelift Preţ: n/a - 49.028 €
-
BMW Seria 2 Active Tourer facelift Preţ: 26.537 - 38.234 €
-
BMW Seria 2 Cabriolet facelift Preţ: 35.522 - 57.775 €
-
BMW Seria 2 Coupe facelift Preţ: 30.643 - 70.042 €
-
BMW Seria 2 Gran Tourer facelift Preţ: 27.846 - 39.781 €
-
BMW Seria 3 facelift Preţ: n/a - 85.750 €
-
BMW Seria 3 Gran Turismo facelift Preţ: 39.865 - 60.065 €
-
BMW Seria 3 Touring facelift Preţ: 33.180 - 58.025 €
-
BMW Seria 4 Cabriolet facelift Preţ: 45.339 - 93.069 €
-
BMW Seria 4 Coupe facelift Preţ: 39.330 - 123.998 €
-
BMW Seria 4 Gran Coupe facelift Preţ: 39.032 - 58.072 €
-
BMW Seria 5 Preţ: n/a - 120.012 €
-
BMW Seria 5 Touring Preţ: 51.825 - 64.498 €
-
BMW Seria 6 GT Preţ: 63.250 - 71.698 €
-
BMW Seria 7 Preţ: 92.404 - 178.976 €
-
BMW Seria 8 Preţ: 102.400 - 127.985 €
-
BMW X1 Preţ: 31.860 - 45.180 €
-
BMW X2 Preţ: 39.270 - 43.649 €
-
BMW X3 Preţ: 42.602 - 67.057 €
-
BMW X4 Preţ: 48.850 - 69.734 €
-
BMW X5 Preţ: 68.842 - 92.582 €
-
BMW X6 Preţ: 72.947 - 124.772 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Toyota a lansat modelul C-HR în 2016. Iată că în 8 ani, Toyota a atins pragul de un milion de modele C-HR vândute pe piața europeană. (22.12)
-
Toyota oferă acum modelul Alphard sub forma unui Plug-in Hybrid. Cu o autonomie electrică de 73 de kilometri, este primul monovolum PHEV de pe piața japoneză. (22.12)
-
Tesla a emis o rechemare pentru aproape 700.000 de modele în Statele Unite ale Americii, din cauza unei probleme cu indicatorul de presiune a anvelopelor. (21.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
au cam riscat... dar care companie a mai riscat? sunt singurii care risca si aduc inovatii in materie de design, evident ca se urmaresc liniile precedente, dar masinile iau alte forme
Daca vreti trafici si comentarii veniti si voi cu materiale ca lumea nu mizeriile astea de articol. Ca asa orice prost poate sa spuna ca Dacia se bazeaza pe Duster, si care e stirea? Faceti si voi niste teste ca lumea cu masini care intereseaza publicul, nu 20 de teste cu Citroen in toate variantele posibile....
asta o fost buna, singurii care aduc ceva nou in materie de design, ce ti se pare atata de special...de ex un seria 5 care e in proportie de 80 la suta identic cu seria 3, sau interioru ala ce il gasesti la fel pe orice model, cu putine retusuri pe seria 7?
daca astea is inovatii din pct de vedere al designului ce sa mai spunem de japonezi?