Designerul de sunet Thomas Kisser de la producătorul muzical HASTINGS ne povesteşte despre dezvoltarea noii identităţi acustice a mărcii: "A fost un proces foarte intens şi o provocare deosebit de interesantă chiar de la început.
Încă de la bun început mi-am pus o întrebare: cum aş vrea eu să sune marca BMW? Ce temă sonoră reprezintă valorile pe care eu le asociez cu BMW, precum plăcerea condusului, estetică şi putere? Şi cum pot crea un sound logo care diferenţiază clar marca de alte branduri - în special de alte mărci auto? Criteriile importante pentru procesul de dezvoltare au fost compatibilitatea culturală la nivel global, versatilitatea aplicării, potrivirea cu brandul şi valoarea de recunoaştere." "Elementele acustice reprezintă un aspect important pentru imaginea mărcii. Ca urmare a evoluţiei brandingului acustic, înlocuim "gongul dublu" utilizat de-a lungul ultimilor 14 ani cu un nou sound logo, care conferă mărcii un factor distinctiv de recunoaştere - modern, estetic şi dinamic - şi poate fi folosit sub diferite modalităţi în întreaga lume.", explică Joachim H. Blickhäuser, director Identitate Corporate şi Brand la BMW Group.Via BMW
Pana si reclama asta care a aparut de 3 luni include acea reclama :
http://www.youtube.com/watch?v=ujmadGhBFhk
mult mai bun era vechiul sunet
noul sunet e chiar prea dinamic se potriveste mai bine la Mini decat la BMW.....