BMW România vinde peste 3000 de maşini second-hand prin serviciul Premium Selection
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
BMW caută să revoluţioneze piaţa automobilelor premium second-hand din România cu o nouă divizie de maşini rulate. Botezat BMW Premium Selection, departamentul bavarezilor va oferi spre vânzare, prin intermediul reţelei naţionale de dealeri, peste 3000 de automobile ale constructorului german, care fie fac parte din parcul local, fie sunt maşini de companie, deţinute de BMW AG Germania.
Maşinile ce vor putea fi achiziţionate de publicul autohton au o vechime curpinsă între 6 luni şi cinci ani. BMW Premium Selection vine şi cu un serviciu unic în România, care constă în oferirea unei garanţii de 24 de luni pentru automobilele rulate. Aceasta este completată de lucrări de întreţinere gratuite pentru primele 12 luni sau pentru primii 10.000 de kilometri şi de serviciul de asistenţă rutieră gratuită non-stop.
Toate automobilele scoase la vânzare de BMW Premium Selection pe site-ul diviziei, www.bmw-premiumselection.ro, beneficiază de o verificare completă a tuturor componentelor, de la motor şi tren de rulare, până la cele mai mici detalii, precum operarea torpedoului.
La acestea se adaugă istoricul de service ale vehiculului şi verificarea numărului real de kilometri.BMW Premium Selection completează seria de avantaje cu oferte de buy-back şi trade-in, precum şi cu o ofertă de leasing specială prin BMW Financial Services cu perioada de finanţare de până la cinci ani.
Alexandru Dobre, sales manager BMW Premium Selection, a declarat: "Prin acest proiect ne adresăm clienţilor de modele second-hand care efectuează tranzacţii one-to-one. Este o piaţă cu un potenţial important, numai în perioada ianuarie-aprilie înregistrându-se peste 5800 de tranzacţii de modele BMW. Atuurile noastre vor fi serviciile excepţionale, oferta deosebit de bogată şi încrederea susţinută pe un pachet de garanţii fără egal"
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele BMW in Romania
-
BMW i3 facelift Preţ: 38.199 - 42.780 €
-
BMW i3S Preţ: 41.769 - 46.410 €
-
BMW i8 facelift Preţ: 142.502 €
-
BMW i8 Roadster Preţ: 158.032 €
-
BMW M4 CS Preţ: 124.950 €
-
BMW Seria 1 (3 usi) facelift (2015-2017) Preţ: 23.880 - 48.195 €
-
BMW Seria 1 (5 usi) facelift Preţ: n/a - 49.028 €
-
BMW Seria 2 Active Tourer facelift Preţ: 26.537 - 38.234 €
-
BMW Seria 2 Cabriolet facelift Preţ: 35.522 - 57.775 €
-
BMW Seria 2 Coupe facelift Preţ: 30.643 - 70.042 €
-
BMW Seria 2 Gran Tourer facelift Preţ: 27.846 - 39.781 €
-
BMW Seria 3 facelift Preţ: n/a - 85.750 €
-
BMW Seria 3 Gran Turismo facelift Preţ: 39.865 - 60.065 €
-
BMW Seria 3 Touring facelift Preţ: 33.180 - 58.025 €
-
BMW Seria 4 Cabriolet facelift Preţ: 45.339 - 93.069 €
-
BMW Seria 4 Coupe facelift Preţ: 39.330 - 123.998 €
-
BMW Seria 4 Gran Coupe facelift Preţ: 39.032 - 58.072 €
-
BMW Seria 5 Preţ: n/a - 120.012 €
-
BMW Seria 5 Touring Preţ: 51.825 - 64.498 €
-
BMW Seria 6 GT Preţ: 63.250 - 71.698 €
-
BMW Seria 7 Preţ: 92.404 - 178.976 €
-
BMW Seria 8 Preţ: 102.400 - 127.985 €
-
BMW X1 Preţ: 31.860 - 45.180 €
-
BMW X2 Preţ: 39.270 - 43.649 €
-
BMW X3 Preţ: 42.602 - 67.057 €
-
BMW X4 Preţ: 48.850 - 69.734 €
-
BMW X5 Preţ: 68.842 - 92.582 €
-
BMW X6 Preţ: 72.947 - 124.772 €
Ultimele stiri din Intern
-
Galeria Țiriac Collection, cea mai mare colecție privată de automobile din România, tocmai a primit două exponate noi. Este vorba despre două modele Porsche 911, dintre care unul este GT3 R Rennsport, un model produs în doar 77 de exemplare. (04.12)
-
Potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor de Automobile din România, vânzările de mașini noi în România au scăzut cu 8 în luna noiembrie. Pentru ultimele 11 luni, vânzările au rămas în creștere față de anul trecut. (02.12)
-
Un nou studiu al pieței de mașini second hand din țara noastră arată că mai multe mașini au trecut prin mai mult de două schimbări de proprietar. Există cazuri în care mai multe mașini au trecut prin mâinile a nu mai puțin de 24 de proprietari diferiți pe parcursul vieții acestora. (28.11)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
De fapt orice om de pe planeta poate calatori intr-o masina low cost normala.
Astea sunt excese inutile de la producatori premium pt ca exista si o patura de oameni care sa le cumpere, sa vedem pe viitor cati astfel de clienti vor fi.
Sunt miliardari in lumea asta care circula in masini ieftine, deci si oameni care "gandesc".
Nimeni nu are nevoie de masinile voastre scumpe, de ce nu faceti un produs pe care toata lumea sa il poata utiliza cu placere pentru ca a costat o suma de pe care omul o poate plati si ca e o marca care ii place.
Ar deranja pe cineva un bmw cu pret de 10 mii euro nou?
Nu cred.
Se vor prabusi la un moment dat acesti producatori.
Totul are o limita.
Rosia din piata de la taraba are acelasi gust cu cea ambalata mai pompos dintr-un supermarket nu?
asa si cu masina
un moft,
Nu se compara siguranta unei masini premium cu restul. EU detin un Audi a4 merg cu 100km in orice conditii, atit ploaie torentiala , cat zapada de cativa cm pe drum. Stau in Brasov deci stiu ce sunt alea conditii nasoale, in skimb colegii cu BMV abia daca ajung la 50km/h :)) de frica sa nu le sare fundul in sant.
Lasand gluma la oparte, am avunt un accident ( dauna 6500euro) , stateam pe loc la un pod oferind prioritate unui tir si am fost lovit de un logan combi cu aprox 95 km/h era beat nenorocitul.
Daune logan: TOTALED ca in jocul NFS :) tot botul era acordeon cu motor cu tot, parbriz spart, portiere indoite, geamuri crepate, prin bord tot era sarit , pana si un stop sa crepat , bine iteles ca a venit platforma pt el.
DAune Audi : aripa spate, porbagaj indoit, fusta din spate, toba lovita, si putin indoit lonjeronul. DAr dupa constatarea politiei am sters-o la drum mai departe in conditii de siguranta ca noua, am mers in continuare cu peste 100km /h.
Acum ce sa zic,nu stiu pe cine sa cred!:))
@paul
Nu te obliga nimeni sa-ti iei produse premium, iar unii miliardari daca nu au masinisi scumpe au case de 1000 de m patrati de ex, alea la ce folosesc? sau daca nu au masini au elicoptere, sunt multe produse de care te poti lipsi daca nu ai bani, dar o diferenta intre masinile low cost si cele premium exista si nu doar la pret, ca poate nu chiar atat cat este diferenta de pret, adevarat, iar ex cu rosiile din marchet nu se potriveste la masini sau la alte produse de folosinta indelungata, nu poti sa ai si confort, dotari, siguranta, fiabilitate, performante...toate astea cu 10 mii de euro
Imi ajunge nivelul asta de confort
Sincer decat un logan sau renault nou mai bine una nemteasca sh de 6 ani.
In primul rand Audiu-l meu nu e quattro(i wish) deci nu ma laud, alta chestie importanta nestiuta de majoritatea Quattro TOrso , 4 matic si inca cateva sisteme nu sunt acelasi lucru cu o simpla tractiune 4x4 cum au DUster, Toyota RAV, Santa Fe, si alte ieftineli care pur si simplu invart degeaba rotile din spate si papa motorina degeaba.
2.Ai auzit foarte prost ca e cel mai bun X-drive, este chiar slab slab.
DAca tot vrei sa stii cel mai bun/performant este de ani buni Quattro TOrso pe 1 loc de la audi, apoi de la subaru, apoi mitsubishi, 4Matic Mercedes si ar mai fi catea pana la X-drive.
3. Doar pt Tractiunea fata , X-drive foloseste tehnologie cumparata de la Audi ;) .
4. Tractiunea spate la BMW este intradevar performanta, dar cea mai performanta tractiune spate si in acelasi timp si sigura este cea de Porsche, aici iara discutii :) deoarece au fabrica comuna cu Audi.
4x4 sun doar masini de teren iar cele mai bune sunt Range rover.
Repet 4x4 nu este acelasi lucru cu quattro/4motion /x drive si inca cateva( maxim 10 concepte) acestea lucreaza in tandem cu esp-ul.